KSIĘGOWY Wójcin oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TRANSROL"-Wójcin
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej ksiegowości firmy
Data publikacji: 2015-12-18
Lokalizacja: Wójcin (łódzkie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TRANSROL"-Wójcin
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Świerczewskiego 15a, 98-432 Wójcin, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej ksiegowości firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wójcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieruszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łubnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TRANSROL"-Wójcin
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Adres pracodawcy:
Gen. Świerczewskiego 15a, 98-432 Wójcin, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieruszowski
Gmina pracodawcy: Łubnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wójcin
Adres strony pracodawcy: -
Ulica pracodawcy: Gen. Świerczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 15a
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze rachunkowym, obsluga placowa jednego dużego podmiotu
TENEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-04 - Białystok (podlaskie)
księgowy
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Konserwacja wozów bojowych BMP, negocjowanie nowych kontraktów, udział przy podpisywaniu kontraktów, rozmowy z kontrahentami w w/w językach.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Kęty (małopolskie)
Wykonywanie prac porządkowych, praca na linii produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Sucha Wola (podkarpackie)
- Sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu;- bieżące uzgadnianie kont podatkowych, księgowanie dokumentów PK;- uzgadnianie kont rozrachunków;- wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej;- księgowanie wyciągów bankowych;- nadzór nad obiegiem dokumentów;- wsparcie procesów zachodzących w trakcie audytu i kontroli;
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2017-05-16 - Krzywonoś (mazowieckie)
Naprawa alternatorów i rozruszników.
"DACAR" s.c. inż. Jacek Wieteska i tech. Dariusz Miszczak - 2019-09-05 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
kształtowanie polityki firmy w zakresie rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, sporządzanie sprawozdań finansowych, zeznań podatkowych (VAT, CIT, PIT), kontakt z ZUS, US, GUS, instytucjami finansowymi, prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, rozliczanie i ewidencjonowanie środków trwałych, potwierdzanie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji księgowej oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
P.H.U. "POLAKTIV" - 2019-10-30 - Pszczew (lubuskie)
Bieżące utrzymywanie czystości mebli, podłóg, ścian, sanitariatów.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Doruchów (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.; potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów
PolskaFirma Natallia Savastsiuk - 2017-11-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Organizacja komórki handlowej w firmie, planowanie poziomu struktury asortymentowej, podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów i rynków, prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, przygotowywanie właściwej dokumentacji sprzedaży towarów i usług.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Ruda (podkarpackie)
Praca w programie Stremasoft Prestiż - wprowadzanie faktur do systemu. Dekretacja i księgowanie dokumentów: sprzedaży, zakupów, kasowych. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zwiazanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz jego zakończeniem. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do naliczenia wynagrodzenia. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2018-07-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowanie produktów do sprzedaży, opracowywanie danych, przygotowywanie ofert, badanie rynku, obsługa systemu sprzedaży.Wymagania: znajomość języka angielskiego, min. średnie wykształcenie, dobra obsługa MS Office, Internet, komunikatywność i dobra organizacja.Pracodawca oferuje: pełną wyzwań i ciekawą pracę w przyjaznym zespole, perspektywę rozwoju kariery zawodowej, niezbędne narzędzia pracy, możliwość codziennego kontaktu zawodowego w języku angielskim.
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2017-07-24 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Prowadzenie ewidencji faktur sprzedaży, rozliczanie arkuszy inwentaryzacyjnych, wprowadzanie danych do kluczy podziałowych kosztów, wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przelożonego.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIŃSKU MAZOWIECKIM - 2019-02-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego. Układanie, segregowanie, archiwizowanie dokumentów.- Wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie kierunkowe, ale nie wymagane. Wymagane doświadczenie zawodowe w KPiR. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) kkp-partner.pl
BRINGDU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn rolniczych - obsługa kombajnu zbożowego
Rolniczo-Wytwórczy Kombinat Spół. im. A. Paśki w Dębnie - 2017-04-19 - Dębno (podkarpackie)
- przygotowywanie dań wg tradycyjnych receptur kuchni arabskiej, indyjskiej i bengalskiej,- układanie menu,- składanie zamówień zagranicznych,- dbanie o porządek i higienę w miejscu pracy;
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dokumentów księgowych,- Dekretacja dokumentów,- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,- Archiwizacja dokumentów księgowych, sporządzanie raportów i zestawień,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi,- Pomoc przy sporządzaniu deklaracji VAT, CIT i innych dokumentów.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Płock (mazowieckie)
Wycena funduszy inwestycyjnych. Przygotowywanie wyceny wg obowiązujących procesów na podstawie dostarczonych raportów; inwestygacja nieścisłości; Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz odpowiedzialność za analizę otrzymanych informacji; Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
pielęgnacja terenów zielonych , sadzenie ,koszenie, przycinanie, karczowanie.Dojazd do miejsca pracy powierzonym autem z Oleśnicy.( liczba godzin prcay w miesiącu: 150). Praca pomiędzy 6.oo a 14.oo
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Oleśnica (dolnośląskie)
realziacjan i koordynacja projektów rekrutacyjnych, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prace biurowe, obsługa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Główne obowiązki:Realizacja zadań związanych z obsługą finansowo-księgową: 1. Przyjmowanie i ewidencja dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych, 2. Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,3. Prawidłowe i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej,4. Monitorowanie stanu i zapotrzebowanie transzy środków finansowych,5. Sporządzanie przelewów bankowych,6. Przygotowywanie danych dla potrzeb sprawozdawczości budżetowej i finansowej,7. Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej do archiwizacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe lub średnie, preferowane z zakresu ekonomii, rachunkowości lub finansów,2. Co najmniej 2 letni staż pracy w służbach finansowo - księgowych (dotyczy wykształcenia średniego, staż niewymagany przy wykształceniu wyższym),3. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych,4. Obywatelstwo polskie5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. Umiejętność obsługi komputera (MS Office),8. Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:- mile widziane doświadczenie w zakresie rachunkowości budżetowej,- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji udzielanych ze środków publicznych,- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dofinansowania pochodzącego ze środków europejskich.Umiejętności osobiste:- umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, terminowość,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,- chęć poszerzania swojej wiedzy. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - 2019-04-29 - Katowice (śląskie)
Sprawowanie opieki i kontroli nad bezpieczeństwem osób kąpiących się w parku wodnym
Agencja Inicjatyw Gospodarczych - 2019-01-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
rejestrowanie w systemie dokumentów kosztowych,weryfikacja,dekretacja i księgowanie dokumentów kosztowych i wyciągów bankowych,rozliczanie podróży służbowych pracowników (krajowych i zagranicznych),uzgadnianie rachunków z pracownikami,przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne spólki
P-wo Inżynieryjno-Produkcyjno-Handlowe OBRAM Sp.z o.o. - 2016-12-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
fryzjer damsko-męski
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "KASIA" S.C. KATARZYNA GĄSECKA, SŁAWOMIR PRZYBYŁA - 2017-03-09 - Oświęcim (małopolskie)
-
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2019-02-28 - Krapkowice (opolskie)