KSIĘGOWY Nowa Sarzyna oferta pracy Zakład Aktywności Zawodowej STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM"
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości w Zakładzie Aktywności Zawodowej
Data publikacji: 2016-05-25
Lokalizacja: Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Aktywności Zawodowej STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Łukasiewicza 3/A, 37-310 Nowa Sarzyna, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości w Zakładzie Aktywności Zawodowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sarzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sarzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
Zakład Aktywności Zawodowej STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Adres pracodawcy:
Ignacego Łukasiewicza 3/A, 37-310 Nowa Sarzyna, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: leżajski
Gmina pracodawcy: Nowa Sarzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sarzyna
Ulica pracodawcy: Ignacego Łukasiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 25.05.2016
Oferta pracy ważna do: 25.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie usług kadrowo-płacowych dla klientów biura
BIURO RACHUNKOWE KATARZYNA WNUK - 2019-02-13 - Zawiercie (śląskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-11-13 - Boguchwała (podkarpackie)
Przygotowywanie projektów ekspozycji towarów, pozyskiwanie niezbędnych materiałów do przygotowania ekspozycji, przygotowywanie ekspozycji towarów lub wystaw zgodnie z projektem, dbanie o wizerunek wystawy, sporządzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
przyjmowanie towaru do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie pełnej obsługi księgowej firmy; godziny pracy: 8.00- 16.00
Spółdzielnia Socjalna LIDER - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)
- instalacja radio odtwarzaczy samochodowych oraz ich naprawa - diagnostyka uszkodzeń elektronicznych - organizacja swojego miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Skarszewy (pomorskie)
montaż mebli, sprawdzanie i pasowanie elementów montażowych, dopasowywanie i montaż okuć i akcesoriów meblowych, skręcanie poszczególnych elementów mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Bielawa (dolnośląskie)
Roboty budowlane wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe, min. średnie; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: dekretacja dokumentów ksiegowych, obsługa rejestru zakupu; 3-miesięczny okres próbny z możliwością stałego zatrudnienia, wysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji i umiejętności kandydata; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-04 - Pyskowice (śląskie)
- WSTĘPNA OBSŁUGA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZEWNĘTRZNYCH (PRZYJMOWANIE, SPRAWDZANIE FORMALNO-RACHUNKOWE, PRZEKAZYWANIE FAKTUR DO PODPISU PRZEZ OSOBY UPOWAŻNIONE)- KSIĘGOWANIE FAKTUR ZAKUPU DO SYSTEMU- SPRAWDZANIE REJESTRÓW VAT- SPORZĄDZANIE KOMPENSAT WZAJEMNYCH ROZRACHUNKÓWPraca w godz. 8:00-16:00.Kontakt z pracodawcą: dkarpinska (at) haras.com.pl lub 713522742
HARAS BUDOWNICTWO SP. Z O.O.-SP.K. - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca
Sklep Ogólnospożywczy Stanisław Pakuła - 2015-12-14 - Chlewice (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencja faktur i innych dok. kosztowych, przygotowywanie rozrachunków oraz ewidencja wyciągów bankowych, kontrolka sald i rozrachunków.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wiązowna (mazowieckie)
prace księgowe, istnieje możliwość pracy na 1/2 etatu
Rach-B Sp. C W.Skiba, J.Szpurka - 2018-11-06 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości podatkowej ZUS i kadrowej
ZAMED Spółka z O.O. - 2016-06-08 - Zapolice (łódzkie)
obsługa kasowa, sprządzanie raportów kasowych
BAXTER Wojtasikowie Spółka Jawna - 2017-03-06 - Barwinek (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej w sklepie spożywczymwykładanie towarudbanie o ekspozycję i wizerunek sklepu
POLMARKET LUCYNA BODAK - 2017-05-25 - Bażanowice (śląskie)
Przygotowywanie raportów i księgowanie faktur, obsługa klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
Uproszczone rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenia VAT, kadry i płace małych firm, rozliczenia ZUS.
Biuro Finansów i Rachunkowości "KONTO" Jerzy Rzeszutek - 2018-02-26 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych Vat, Cit, Pit, Zus-bieżąca weryfikacja rachunków handlowych-uzgadnianie sald-analiza zapisów księgowych, 1/2 etatu
EURO-TRADE Ada Durska-Koperska - 2016-01-20 - Ozorków (łódzkie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: - kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji finansowo-księgowej- dekretowanie dokumentów księgowych- sprawdzanie prawidłowości i terminowości sporządzania poleceń przelewów oraz ich zgodności z dokumentami- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych- analiza i ocena z głównym księgowym wykonania zadań budżetowych- księgowanie przypisów i wpłat oraz uzgadnianie kont dochodów budżetowych- windykacja należności dochodów budżetowych - prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych- zastępowanie głównego księgowego w czasie jego nieobecności. Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 29.08.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek - piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-08-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumnetów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klienetme arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn drukujących rolowych i arkuszowych różnych typów stosowanych do druku offsetowego wielobarwnego, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
OPOLGRAF S.A. - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrzej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Sowiny (wielkopolskie)
Obsługa klienta zgodna ze standardami firmy Orlen
PHU AURA Piotr Perszewski - 2018-01-31 - Bytów (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości dla firm w biurze rachunkowym; WYMAGANIA: wykształcenie pomaturalne/policealne, 2 lata doświadczenia, znajomość: pracy w programie COMARCH OPTIMA - pełna księgowość, ABC Komputera, obsługi internetu i poczty elektronicznej z zastosowaniem w handlu
AGMB SP. Z O.O. - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)