KONSULTANT DS. SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Olsztyn oferta pracy AKROL Doradztwo Rolnicze Adam Kręcki


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KONSULTANT DS. SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: doradztwo rolnikom w zakresie systemów bezpieczeństwa żywności; prace biurowo-administracyjne; konsultacje u producentów rolnych

Data publikacji: 2018-01-02

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: AKROL Doradztwo Rolnicze Adam Kręcki

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworcowa 3, 10-413 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
doradztwo rolnikom w zakresie systemów bezpieczeństwa żywności; prace biurowo-administracyjne; konsultacje u producentów rolnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca rolniczy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), rolnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie kierunkowe: rolnictwo lub pokrewne

Nazwa pracodawcy: AKROL Doradztwo Rolnicze Adam Kręcki

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Turkowskiego 19/9, 10-691 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres email: biuro (at) akrol.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Turkowskiego

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca rolniczy

Data dodania oferty pracy: 02.01.2018

Oferta pracy ważna do: 28.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 2 100 - 2 800 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)

KONSULTANT KLIENTÓW INSTYTUCJONALNYCH (UMOWA ZLECENIE) - od 7 PLN

- Konsultant Klientów Instytucjonalnych jest odpowiedzialny za prawidłową obsługę klientów, w szczególności polegającą na aktualizacji danych oraz informowaniu jednostek administracji publicznej o realizowanych projektach realizowanych przez firmę. Praca NIE polega na sprzedaży usług. - Wynagrodzenie: 7 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres miesiąca z możliwością podpisania kolejenej umowy. Umowy zawierane są co miesiąc.- Praca od poniedziałku do piątku w zadeklarowanych godzinach między 8:00-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywność i łatwość formułowania myśli. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) dlaadministracji.pl
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Katowice (śląskie)

ANALITYK FINANSOWY - do 6 500 PLN

Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac remontowo-budowlanych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2017-10-30 - Kępno (wielkopolskie)

KONSULTANT/KA - od 300 PLN

dystrybucja kosmetyków
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

KONSULTANT D/S SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI, UBEZPIECZEŃ - od 13,7 PLN

Praca w biurze sprzedaż nieruchomości i ubezpieczeń
EUROHOUSE mgr Lilla Pisula - 2018-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MECHANIK - WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Grabina (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - od 16,35 PLN

- Praca przy produkcji części samochodowych. Obsługa maszyn. Prace manualne.- Wynagrodzenie: 16,35 zł brutto/godzinę przez 3 miesiące, 16,90 zł brutto/godzinę po 3 miesiącach. Praca na umowę tymczasową na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Kontakt telefoniczny (723-193-114) w godzinach: 08:00-17:00.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)

STARSZY MENEDŻER DS. USŁUG PORTFELA PROJEKTÓW - od 20 458 PLN

Jako część zespołu Enterprise PMO (Project Managment Office) wspieranie realizacji portfela projektu o charakterze transformacyjnym oraz przy zmianie procesów biznesowych, a także częściowo o charakterze informatycznym dla wewnętrznej wybranej linii biznesu np. CMB, finanse, RBMW, zapewnienie szerszemu zespołowi ds. transformacji jasnego zrozumienia profilu portfela, oczekiwanych i/lub zrealizowanych korzyści, statusu portfela.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)

KONSULTANT DS. ROZWIĄZAŃ - do 6 000 PLN

Komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów związanych z dostosowaniem się do potrzeb klientów przez dostępne kanały: e-mail, chat, tickets, prioretytetyzowanie zadań obsługi klienta, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

telefoniczna obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, budowa baz danych klientów, fakturowanie, sporządzanie ofert.Wykształcenie bez znaczenia, wymagana komunikatywnośc, miła aparycja, umiejętnosc prowadzenia rozmów handlowych
PHU AGMA Agnieszka Kowalczyk - 2015-12-29 - Mysłowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
TPM Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wielkie Drogi (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI - od 2 300 PLN

-załadunek i rozładunek pojemników z nieczystosciami stałymi na/z samochodu specjalistycznego;-opróżnianie pojemików z odpadami;-ładowanie nieczystosci stałych na samochód ręcznie lub za pomocą narzędzi prostych(łopata, widły, grabie)-rozładunek samochodów zbierajacych nieczystosci stałe w miejscu przeznaczenia.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

LIKWIDATOR SZKÓD MAJĄTKOWYCH - od 2 500 PLN

Techniczna likwidacja szkód komunikacyjnych w tym sporządzanie kosztorysów. Praca stacjonarna w biurze przy komputerze oraz oględziny w terenie. Praca jednozmianowa w godzinach 8.30-16.30.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Reguły (mazowieckie)

KONSULTANT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - od 1 850 PLN

Praca w salonie Orange. Salon czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty od 09.00 do 14.00. Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, raportowanie sprzedaży, obsługa korespondencji.Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie cv na adres e-mail: dobczyce.mos (at) gti.pl
"MEDIA PLUS" - 2016-01-22 - Dobczyce (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HR - od 5 200 PLN

Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w Krakowie.Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)

KONSULTANT OBSŁUGI KLIENTA (SIEĆ TELEFONII KOMÓRKOWEJ) - od 2 000 PLN

Telefoniczna obsługa klienta - obsługa połączeń przychodzących.
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Łódź (łódzkie)

NAUCZYCIEL FIZYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ - od 2 100 PLN

prowadzenie zajęć edukacyjnych z przedmiotu fizyki w szkole podstawowej
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzegu - 2018-08-16 - Brzeg (opolskie)

KONSULTANT DO SPRAW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - od 3 000 PLN

Obsługa klienta, rozwiązywanie problemów IT w języku angielskim.Min. 1,5 roku doświadczenia na stanowisku konsultanta obsługii klienta.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)

KRAWCOWA W SALONIE SUKIEN ŚLUBNYCH - od 2 000 PLN

ZATRUDNIMY KRAWCOWĄ DO PRACY W SALONIE SUKIEN ŚLUBNYCH.DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻAŁO BĘDZIE POBIERANIE MIARY, DOPASOWYWANIE SUKIEN ŚLUBNYCH I WIZYTOWYCH, PRZERÓBKI KRAWIECKIE.OCZEKUJEMY OGROMNEJ KULTURY OSOBISTEJ, UMIEJĘTNOŚCI PRACY Z KLIENTEM I W ZESPOLE.DOŚWIADCZENIE W HANDLU, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MODOWEJ, ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ ŚLUBNĄ BĘDZIE SPORYM ATUTEM.ZGŁOSZENIA PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES IGAR (at) IGAR.PL LUB TELEFONICZNIE 601 598 999
PPUH "IGAR" Izabela Garlak - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)

BRUKARZ - od 2 100 PLN

układanie kostki brukowej oraz prace drogowe na terenie Olsztyna
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. DUŃSKIM - W-WA LUB ZDALNIE - od 22 PLN

Telefoniczna obsługa klientów, odpowiedzi na zapytania klientów; Realizacja zamówień; Doradztwo w zakresie dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Kształtowanie pozytywnych relacji z klientami; Praca w wewnętrznym systemie.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)

KONSULTANT DS.OBSŁUGI KLIENTA W J.NIEMIECKIM - do 4 000 PLN

odbieranie połączeń przychodzących,obsługa klienta w j.niemieckim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS.KLUCZOWYCH KLIENTÓW - 2 000 - 3 500 PLN

poszukiwanie nowych klientów na terenie UE i PL, podtrzymywanie ibudowanie trwałych relacji z klientami, raportowanie realizowanychzadań, pomoc przy organizacji sesji zdjęciowych, praca w godz.8-16
ARF MaxFasion - 2016-02-22 - Opole (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 200 PLN

prowadzenie pojazdu i pomoc w ładowaniu odpadów
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Myszków (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

- obsługa programu SPK-KOMORNIK i pocztowego, - obsługa poczty oraz przygotowywanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Starogard Gdański (pomorskie)

KONSULTANT HR - do 5 300 PLN

Koordynowanie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie teczek personalnych. Onboarding pracowniczy. Zarządzanie systemami HR w firmie. Koordynowanie dokumentacji pracowniczej.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)