KIEROWNIK ZMIANY RESTAURACJI KFC Wrocław oferta pracy "AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY RESTAURACJI KFC
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE ZMIANY W RESTAURACJI, DBANIE O NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI GOŚCI, DBANIE O ODPOWIEDNI WYMIAR KOSZTOWY W RESTAURACJI, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W TRAKCIE ZMIANY.
Data publikacji: 2017-07-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: "AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC GRUNWALDZKI 25-27, 50-365 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE ZMIANY W RESTAURACJI, DBANIE O NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI GOŚCI, DBANIE O ODPOWIEDNI WYMIAR KOSZTOWY W RESTAURACJI, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W TRAKCIE ZMIANY.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY RESTAURACJI KFC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu w lokalu gastronomicznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu w lokalu gastronomicznym (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI I PRACY Z KLIENTEM, ZAANGAŻOWANIE
Nazwa pracodawcy:
"AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
PLAC GRUNWALDZKI 25-27, 50-365 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, PODANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: PLAC GRUNWALDZKI
Numer budynku pracodawcy: 25-27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu w lokalu gastronomicznym
Data dodania oferty pracy: 06.07.2017
Oferta pracy ważna do: 04.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Głogów (dolnośląskie)
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi- Organizowanie, nadzorowanie pracy personelu sklepu- Planowanie i ewidencjonowanie czasu pracy swojego i podległego personelu- Reprezentowanie firmy wobec klientów- Wprowadzanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów- Tworzenie zamówień- Sporządzanie raportów kasowych- Zliczanie, pakowanie, przechowywanie i oddawanie utargów- Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta- Komunikacja z pracownikami oraz centralą firmy - W razie potrzeby pomoc na sali sprzedaży i magazynie gotowość do pracy fizycznej- Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
SPS HANDEL sp. akcyjna PRIM MARKET - 2016-09-28 - Sokoły (podlaskie)
praca przy obsłudze slai podczas imprez
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OMIX" Salnik Stanisław - 2017-06-16 - Poręba (śląskie)
Brak danych
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie produkcji, kierowanie pracownikami produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Wola Łaska (łódzkie)
układanie i wydawanie towaru, materiałów,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykonywanie strzyżeń damskich i męskich, koloryzacji, modelowania, praca na umowę na czas określony na dwie zmiany w przedziale czasowym od 9:00 do 21:00 wg grafiku, oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Miejsce wykonywania pracy: na terenie objętym działalnością.
BinŻ S.A. - 2018-04-26 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
BUD ART - 2017-05-15 - Lesko (podkarpackie)
Praca w Kutnie-prowadzenie sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych poprzez utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,budowanie strategii sprzedaży i planów sprzedażowych na poszczególne rynki i bieżąca kontrola ich realizacji,kształtowanie polityki cenowej i asortymentowej,bieżąca analiza rynków i konkurencji,kierowanie zespołem sprzedażowym.
Adecco Poland sp.z o.o - 2016-03-04 - Kutno (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad robotami elektrycznymi na budowie drogi ekspresowej S-7Kontakt do pracodawcy: Tadeusz Miśkowicz - 783 961 170
Limer Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
UTRZYMANIE PORZĄDKU NA TERENIE ZLECENIODAWCY, SPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH W BLOKACH MIESZKALNYCH, PRACE PORZĄDKOWE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW,
MIĘDZYWOJEWÓDZKA USLUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W RZESZOWIE - 2018-08-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie pracą podległych działów, koordynacja ze sprzedawcami zadań powierzonych
PRZEDSIEBIORSTWO "DREMEX" LECH MULARCZYK - 2017-11-07 - Zdzieszowice (opolskie)
Kierownik-manager ds. pralni chemicznej (Z)
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tarnów (małopolskie)
PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA KONTAKT Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI POZYSKANYMI PRZEZ PRACOWNIKÓW NASZEGO WEWNĘTRZNEGO CALL CENTER - UMÓWIENIE Z KLIENTAMI SPOTKANIA I SPRZEDAŻ NASZYCH USŁUG. PONADTO DBANIE O DOBRE RELACJE Z OBECNYMI KLIENTAMI, TWORZENIE RAPORTÓW SPRZEDAŻOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI BIUROWYMI. PRZEDSTAWICIEL SAMODZIELNIE ORGANIZUJE SOBIE PRACĘ I WYJAZDY DO KLIENTÓW (Z DOMU). SWOJĄ PRACĘ WYKONUJE W OBRĘBIE WOJEWÓDZTW: LUBUSKIEGO, CZĘŚCI DOLNOŚLĄSKIEGO, CZĘŚCI WIELKOPOLSKIEGO ORAZ ZACHODNIO-POMORSKIEGO. SPOTKANIA PRZEDSTAWICIELI W NASZEJ SIEDZIBIE W OPOLU RAZ W MIESIĄCU/RAZ NA 2 MIESIĄCE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEBY.
ARENA KRZYSZTOF KNOP - 2018-07-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na terenie Jednostki Wojskowej w Krapkowicach, mile widziany kurs systemów administratora.
4. Regionalna Baza Logistyczna Skład w Krapkowicach - 2017-01-18 - Krapkowice (opolskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia:pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy wychowawczo – dydaktyczno - opiekuńczej,spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,organizowanie wypoczynku dzieci utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz zabezpieczenie mienia przedszkola,czuwanie nad bezpieczeństwem i estetycznym wyglądem dzieci.
Akademia Młodego Człowieka Przedszkole Niepubliczne Agnieszka Pogonowska - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
- koordynacja i nadzorowanie pracy pracowników leśnych:pilarzy,operatorów maszyn leśnych.
ENFOREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Wołów (dolnośląskie)
Brukarz
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i nadzór budów
Zakład Budowlano-Transportowy "DROGMOST" - 2016-11-04 - Mokre (lubelskie)
Przewóz osób autobusem. Obsługa rozkładu, sprzedaż biletów. Prawo jazdy kat. D, szkolenie okresowe, kwalifikacja wstępna, badania psychologiczne. Doświadczenie mile widziane.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej - 2016-12-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie sklepu
Pepco Poland Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Karpacz (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-15 - Szydłowiec (mazowieckie)
Czynności opiekuńczo-wychowawcze, zajęcia edukacyjne, rozdzielanie posiłków. Opiekunka - wykształcenie wyższe lub średnie (pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, opiekuńczo-wychowawcza, udokumentowane dwa lata pracy z dziećmi do trzech lat).Pomoc w żłobku - wykształcenie średnie lub studentka pedagogiki, mile widziana znajomość języka angielskiego, umiejętność udzielania pierwszej pomocy.
First - Step Łukasz Podgórski - 2016-06-02 - Ząbki (mazowieckie)
• całościowy nadzór i koordynacja realizacji robót termomodernizacyjnych;• prowadzenie budowy zgodnie z umową, wiedzą, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami;• bieżące rozliczanie oraz prowadzenie dokumentacji budowy; • raportowanie przebiegu prac;• stała współpraca z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz nadzór nad podległymi pracownikami;• odpowiedzialność za ciągłość dostaw/realizację zamówień związanych z prawidłową i terminową realizacją budowy
Marmator Mateusz Iwański - 2018-08-08 - Oświęcim (małopolskie)
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Komenda Powiatowa Policji - 2017-06-30 - Oborniki (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)