KIEROWNIK SKLEPU Oława oferta pracy "SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie pracy podległego personelu, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur VAT,opracowywanie grafików i kart pracy.
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: "SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Chrobrego, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie pracy podległego personelu, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur VAT,opracowywanie grafików i kart pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system wynagradzania premiowo-prowizyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sali sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
Brzeska 19, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oławski
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oława
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kontrola kosztów, harmonizacja raportów dotyczących programu, Wyjaśnienie i dokumentacja zmian procesowych w organizacji programów, Opracowanie wytycznych dla programów systemowych dotyczących obsługi nowych, Koordynacja spotkań projektowych, Zarządzanie ryzykiem, Obsługa list kontrolnych punktów kontrolnych, Generowanie raportu PESG, Wyjaśnienia techniczne w programiePraca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SKLEPU, ORGANIZOWANIE I NADZOROWANIE PRACY KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, WPROWADZANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, DOWODZENIE ZESPOŁEM, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W SKLEPIE SPOŻYWCZYM
KADRY SERWIS SP. Z O.O. - 2015-12-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizowanie i monitorowanie pracy personeludbałość o właściwą, zgodną ze standardami ekspozycję towaru na terenie sklepudeterminacja, samodzielność i skuteczność w działaniu
ORYKS Sp z o.o. - 2017-01-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
układanie drewna - teren woj. lubuskiego, wielkopolskiego
Usługi Leśne Ryszard Stachowski - 2017-08-01 - Długie Nowe (wielkopolskie)
sprzedaż, wystawianie faktur, współpraca i kontakt z osobami wietnamskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. (Wynagrodzenie: 2000 zł-2500 zł. brutto)
Zakład Remontowo-Budowlany Sylwester Zawadzki - 2017-09-28 - Łomża (podlaskie)
kierowanie działem sprzedaży i marketingu.Nadzorowanie biura sprzedaży na terenie Kopalni Łupka Księżyce (55-340 Damianowo).
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-07-27 - Świdnica (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata. Ogólny zakres obowiązków: zastępstwo kierownika budowy, zlecanie i kontrola wykonywanych robót, rozliczenia pracowników, podwykonawców, materiałów i sprzętu, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania prostych decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu. Praca na budowach realizowanych przez Spółkę na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego (Warszawa, Kobyłka).
Poleksbud Trade Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
ZAPEWNIENIE WSPARCIA W SPRAWACH PODATKOWYCH, MONITOROWANIE DORADZTWA PODATKOWEGO, ABY BYŁO ZGODNE ZE STANDARDAMI KORPORACYJNYMI, IDENTYFIKACJA RYZYKA PODATKOWEGO, UCZESTNICTWO WEWEWNĘTRZNYCH PRZEGLĄDACH PODATKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji związanych z wypłatą wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
organizacjja i nadzór procesu produkcji
Sylwester Mikrut Wyroby z Metalu Exp.-Imp. - 2016-05-18 - Gorlice (małopolskie)
- przygotowanie linii produkcyjnej- utrzymanie w ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Garwolin (mazowieckie)
Pozyskiwanie współpracowników,prowadzenie szkoleń i realizacja celów sprzedażowych,pozyskiwanie i obsługa klientów.Wynagrodzenie od 3000-5000.PRACA NA TERENIE WOLSZTYNA ORAZ GRODZISKA WLKP.
OVB ALLFINANZ SP. Z O.O. - 2016-01-26 - Warszawa (pomorskie)
Predyspozycje na w/w stanowisko; obsługa maszyn szyjących: stębnówka, overlock, dwuigłówka, lamowarka.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
analizowanie potrzeb klientów, zarządzanie personelem, dbanie o jakość obsługi klienta
Caterin-Karp Mirosława Karp - 2017-12-04 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie badań rynku, organizowanie akcji reklamowych, prowadzenie działań marketingowych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca na trasie międzynarodowej.Polska-Rumunia.
Top-Trans - 2018-01-10 - Czermin (podkarpackie)
prace przy budowie drogi, obsługa zagęszczarki oraz narzędzi elektrotechnicznych, przewóz drobnych materiałów budowlanych na terenie budowy. Praca na terenie Małopolski.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Dobczyce (małopolskie)
-
Alkohole Świata, Tadeusz Pańków, Giżycko, - 2016-04-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa administracyjna, - bardzo dobra znajomość przepisów kadrowych,- prowadzenie spraw dotyczących zawierania umów eksploatacyjnych,- przygotowywanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,-nadzór nad zespołem administracyjno-gospodarczym,-nadzorowanie należytego wykonywania umowy świadczenia usług gastronomicznych dla mieszkańców, nadzór nad gospodarką magazynową, środkami trwałymi, pojazdem,- planowanie remontów i nadzór nad usuwaniem usterek technicznych,-realizacja programów modernizacyjnych i inwestycyjnych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2016-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad utrzymaniem odpowiedniego stanu technicznego budynku i jego infrastruktury, planowanie przeglądów i napraw maszyn, urządzeń infrastruktury budynkowej.
Gegenbauer Polska Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prace ogrodnicze na terenie obiektu.Wynagrodzenie do uzgodnienia uzależnione od umiejętności i doświadczenia.
Kadyny Folwark Hotel & SPA Marian Kaczmarek - 2018-01-17 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)
- nadzór nad prowadzonymi robotami- przygotowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi robotami- kosztorysowanie robót sanitarnych- analizowanie dokumentacji projektowej- współpraca z organami administracji publicznej i inwestorami
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH ANDRZEJ RAKUS - 2018-06-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- zarządzanie (przyjmowanie, ewidencja, przechowywanie, użytkowanie dystrybucja, obsługiwanie, rotacja i zbywanie) sprzętem wyszkolenia, K-O, utworami plastycznymi, formularzami branżowymi i drukami, tabliczkami i kartami tożsamości, opaskami Czerwonego Krzyża, odznakami wojskowymi, a także nadzorowanie tych procesów i prowadzenie systemowej działalności kontrolno-rozliczeniowej w tym zakresie; - prowadzenie analizy potrzeb i utrzymania normatywnych zapasów, uaktualnienie ewidencji i wykonywanie sprawozdań w zakresie sprzętu wyszkolenia, K-O, utworów plastycznych, formularzy branżowych, druków oraz wws; - prowadzenie ewidencji w służbie z wykorzystaniem funkcjonalnych systemów informatycznych, w tym wykonywanie obowiązujących sprawozdań; - udział w planowaniu rzeczowo-finansowym (rocznym i wieloletnim), opracowywanie dokumentów planistyczno-sprawozdawczych do planowania rzeczowo-finansowego (rocznego i średniookresowego); - uczestniczenie w procesie utrzymania i modernizacji infrastruktury magazynowej w Składach przechowujących sprzęt wyszkolenia, K-O, utwory plastyczne, formularze branżowe i druki, wws, tabliczki i karty tożsamości, opaski Czerwonego Krzyża oraz odznaki wojskowe; - nadzór nad właściwym wykorzystaniem bazy magazynowej; - współuczestniczenie w planowaniu i nadzorowaniu przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego sprzętu wyszkolenia (w tym sportowego), K-O i utworów plastycznych; - nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania sprzętu K-O w Składach Bazy oraz WOG/OG w rejonie odpowiedzialności Bazy; - organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania sprzętu wyszkolenia i K-O do Składów Bazy; - udział w opracowywaniu planów rozśrodkowania i ewakuacji sprzętu wyszkolenia i K-O w Składach Bazy; - stosowanie JIM w rejonie odpowiedzialności w systemach zaopatrywania, obsługowo-naprawczym oraz systemach ewidencyjno-sprawozdawczych, zgodnie z wytycznym gestorów SpW oraz organizatora systemu w resorcie obrony narodowej; - organizacja i prowadzenie szkolenia osób funkcyjnych odpowiedzialnych za gospodarkę sprzętem wyszkolenia, K-O, utworami plastycznymi, formularzami branżowymi i drukami, wws, tabliczkami i kartami tożsamości, opaskami Czerwonego Krzyża, odznakami wojskowymi w jednostkach organizacyjnych podległych Komendantowi Bazy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzenie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i i nne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zasepowanie innych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)