KIEROWNIK MONTAŻU MEBLI Zator oferta pracy MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k.
Stanowisko: KIEROWNIK MONTAŻU MEBLI
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:• planowanie i kierowanie pracami montażowymi,• kontakt z klientem na obiekcie,• uzgodnienia techniczne,• raportowanie z budowy.
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Zator (małopolskie)
Pracodawca: MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:• planowanie i kierowanie pracami montażowymi,• kontakt z klientem na obiekcie,• uzgodnienia techniczne,• raportowanie z budowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MONTAŻU MEBLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zator
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zator
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego KONIECZNA • wykształcenie średnie techniczne,• doświadczenie w montażu mebli oraz planowaniu, organizowaniui koordynowaniu prac montażowych,• umiejętność zarządzania grupą,• dobra organizacja pracy,• sumienność.Gotowość do wyjazdów zagranicznych (delegacje około 3 tygodnie). Miejsce pracy : Kalwaria Zebrzydowska, Zator
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
34-130 Brody 606, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Kalwaria Zebrzydowska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brody
Numer budynku pracodawcy: 606
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH, KUCHENNYCHPRODUKCJA MATERACÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 08.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie sklepem, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Korbielów (śląskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie rejestru umów administrowania budynkuZaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe, zapewnienie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku szkoły.Prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokół niego.Przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku.Kierowanie zespołem pracowników obsługi.Opracowywanie harmonogramu pracy i urlopów pracowników obsługi. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizowanie inwentaryzacji.Ewidencjonowanie i opisywanie faktur.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Projektowanie tłoczników, wykrojników; także postępowych wielotaktowych lub form wtryskowych, projektowanie przyrządów kontrolnych, pomiarowych oraz montażowych, modyfikacje narzędzi stosowanych w procesach produkcyjnych (tłocznictwo, wykrawanie); praca od zaraz; jedna zmiana (7-15 lub 8-16 do uzgodnienia); możliwość zatrudnienia na stałe; wynagrodzenie 3300zł- do uzgodnienia; pracodawca oferuje ciekawą, urozmaiconą pracę, możliwość realizacji własnych pomysłów, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności, pracę przy wdrażaniu nowych technologii; kontakt z pracodawcą osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-11-05 - Potęgowo (pomorskie)
Prace w zakresie: administrowania infrastrukturą teleinformatyczną, zasobami logicznymi sieci teleinformatycznych, serwerami wraz z urządzeniami peryferyjnymi wykorzstywanymi na potrzeby systemów teleinformatycznych, oprogramowaniem systemowym, narzędziowym i pomocniczymi ( w tym stosowanym do celów diagnostyki, monitorowania i zarządzania zasobami oraz oraz funkcjami użytkowymi), komputerowymi stanowiskami pracy;Projektowanie i administrowanie serwisem internetowym Spółki;Udział w projektach informatycznych realizowanych przez Polską Grupę Zbrojeniową S.A Miejsce pracy: Siedziba Spółki w CzernicyKontakt kandydatów z pracodawcą: 71 31-80-186 w 226 lub e-mail: e.skladzien (at) wzl2.pl, ek (at) wzl2.pl
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)
organizacja pracy zespołu, ustalanie grafików, negocjacje z dostawcami, zamówienia, znajomość branży mięsnej, rozbiórka i przerób mięsa
BEŁCHATÓWDIS Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Bełchatów (łódzkie)
Zarządzanie i koordynacja działalności firmy, odpowiedzialność za całościową stategię firmy, planowanie i prowadzenie polityki firmy, formułowanie celów oraz nadzór nad podległymi pracownikami, zdobycie nowych rynków, zwiekszenie udziałów rynkowych
LIQUN V Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Jaworzno (śląskie)
Projektowanie instalacji
PRZEDS.PROJEKTOWANIA MODERN.I ROZWOJU ZA PUŁAWY PROZAP SP.Z O.O - 2016-01-22 - Puławy (lubelskie)
Od osoby ubiegającej się o ww. stanowisko wymaga się doświadczenia w pracy na budowie, znajomość systemów szalunkowych (ściennych, stropowych, traconych i indywidualnych) typu DOKA, PERI.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie bez znaczenia, umiejętnośc malowania, szpachlowania, mile widziane prawo jazdy kat. B
Piotr Radulak "SKYLIVE" - 2016-05-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kierownik kieruje i nadzoruje pracę grupy technicznej, organizuje i nadzoruje prawidłowy i zgodny z przepisami przebieg remontów i modernizacji jednostek pływających, sporządza specyfikacje remontowe jednostek pływających i obiektów nawigacyjnych, organizuje prace i nadzoruje sprawy związane z transportem kołowym oraz urządzeniami technicznymi, prowadzi kontrole i paszportyzację dokumentacji jednostek pływających
Urząd Morski - Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu - 2016-01-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Towarowanie - dział warzywa owoce. Praca w godz.: 6-14, 14-22. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Grzegorz Oleksy, Katarzyna Gratka, tel.: 71 36 90 222.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie i nadzór nad robotami sanitarnymi
ZAKŁAD INSTALATORSTWA SANITARNEGO CO I GAZ KAZIMIERZ GRABKOWSKI - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
KMORDER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-21 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca przy komputerze powyżej 4 godzin
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Firma Pinokio jest producentem ubranek dla dzieci od ponad 26 lat.Jesteśmy przedsiębiorstwem o stabilnej pozycji na runku polskim i europejskim. Projektujemy i produkujemy wysokiej jakości ubranka dla dzieci spełniające oczekiwania naszych wymagających klientów.Opis stanowiska:- Realizowanie planu produkcyjnego- Koordynacja, nadzorowanie i rozliczanie pracy podległych pracowników- Rozdzielanie produkcji między podległych pracowników zapewniające optymalne wykorzystanie możliwości produkcyjnych- Nadzór nad prawidłowym przestrzeganiem norm kontroli jakościOferujemy:- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie- Umowę o pracę oraz składki odprowadzane od całej wartości wynagrodzenia- Atrakcyjne wynagrodzenie- Ubezpieczenie grupowe- Miłą atmosferę pracy
ZKD Pinokio M.P.W. Gizińscy Sp. J. - 2017-01-04 - Przysucha (mazowieckie)
Zarządzanie restauracji, układaie grafików, utrzymywanie standardów obsługi na wysokim poziomie, prowadzneie gospodarki magazynowej, przygotowanie karty menu.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
kompleksowe zarządzanie salonem odzieżowym, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem pracowników, dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i nadzór pracy własnej oraz zespołu, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, kontrola terminowości i jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych kontrukcji
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Siedlce (mazowieckie)
Kierowanie zespołem kelnerów, organizacja pracy, tworzenie grafików. Rozliczanie magazynów. Ofertowanie i sprzedaż imprez. Koordynacja imprez okolicznościowych.
HOTELE DIAMENT S.A. - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
Kierowanie administrowaniem budynków, obiektów i innymi nieruchomościami Zespołu. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi, itp. Prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów Zespołu. Prowadzenie spraw organizacyjnych Zespołu. Przygotowanie, organizowanie i koordynacja całości działań i dokumentacji zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Prowadzenie dokumentacji i spraw w zakresie zakupu i eksploatacji urządzeń, środków biurowych, sprzętu, wyposażenia Zespołu. Prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kontrola czasu pracy i dyscypliny pracy. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z informacjami niejawnymi oraz sprawy i dokumentację związaną z ochroną danych osobowych. Opracowanie, uaktualnianie i wdrażanie w Zespole Regulaminów tj. Organizacyjny, Pracy, ZFŚS, Nagradzania i Premiowania. Terminowe sporządzanie obowiązujących sprawozdań. Prowadzenie całości dokumentacji i spraw emerytalno rentowych pracowników Zespołu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami. Kontrola danych wprowadzanych do SILP przez pracowników działu administracyjno-pracowniczego. Przygotowywanie danych do sporządzenia planu finansowo-gospodarczego Zespołu. Aktualizacja danych z działu do publikacji na stronę BIP oraz na stronę internetową Zespołu. Sporządzanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych. Sporządzanie miesięcznej dokumentacji płac w pełnym zakresie. 18.Prowadzenie kart wynagrodzeń oraz dokumentacji związanej z przyznawaniem nagród jubileuszowych pracownikom w danym roku. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych oraz przekazywanie do ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
- bieżąca obsługa administracyjno - biurowa sekretariatu -utrzymywanie porządku w dokumentacji , kompletowanie, segregowanie - obsługa dokumentów rekrutacyjnych szkoły, kursów, szkoleń- orgaznizacja szkoleń, kursów- bieżąca obsługa interesantów- działania marketingowe- rejestrowanie pism i korespondencji
Akademia Zdrowia Izabela Łajs - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja działań związanych ze zmianami wprowadzanymi w fabryce oraz zapewnienie ich przeprowadzenia. Koordynacja działań rozwoju nowych produktów oraz ich komercjalizacja. Kontakt z partnerami z zagranicy
Mondelez Polska Production Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż linii produkcyjnej, czynności konserwatorskie.
MAINSERV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO, UPRAWNIENIA BUDOLWANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO; MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. BNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA, MOŻLIWOŚĆ PRACY NA UMOWĘ O PRACĘ
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-01-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Realizowanie celów sprzedażowych przedsiębiorstwa dla poszczególnychgrup produktów -Przygotowanie i realizacja strategii sprzedaży idystrybucji, zasięg Europejski -Zarządzanie relacjami z istniejącymiklientami -Pozyskiwanie nowych klientów (key accounts), zawieranieumów handlowych -Zarządzanie zespołem handlowców(wyznaczanie celówsprzedażowych, motywowanie) -Udział w projektowaniu ofertyproduktowej. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
- obsł. i nazdorowanie obrabiarek skrawających (frezarka, szlifierka),- wytwarzanie elemetnów metalowych,- przygot. st. pracy,- czyszczenie i konseracja urządzeń maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-01-11 - Koziegłowy (wielkopolskie)
pomocniczy robotnik przy układaniu kostki brukowej, donoszenie kostki, noszenie palet, sprzątanie na placu budowy.Praca w godz. 8-16Praca w Tarnobrzegu- Machowie
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prace pomocnicze na budowie, praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Kraków (małopolskie)