KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC Gręboszów oferta pracy SĘKPOL JAN KOWAL SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie listy płac w firmie, prowadzenie szczegółowej ewidencji pracowników zatrudnionych, wydawanie zaświadczeń, monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących pracy i zatrudnienia oraz dbanie o spełnienie wszelkich ich założeń, opracowywanie okresowych raportów
Data publikacji: 2021-05-12
Lokalizacja: Gręboszów (małopolskie)
Pracodawca: SĘKPOL JAN KOWAL SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-260 Gręboszów 160, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie listy płac w firmie, prowadzenie szczegółowej ewidencji pracowników zatrudnionych, wydawanie zaświadczeń, monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących pracy i zatrudnienia oraz dbanie o spełnienie wszelkich ich założeń, opracowywanie okresowych raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gręboszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dąbrowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gręboszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Kurs specjalista do spraw kadr i płac + program płatnik
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działu kadr i płac, posiadanie dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej na kierunku finanse i rachunkowość lub podobnym, zdolności zarządzania ludźmi, samoorganizacji pracy własnej i podległego personelu, umiejętności analityczne i numeryczne, świadomość kosztowa i odpowiedzialność. Praca w godz. 08.00-16.00. Umowa o pracę na czas określony: 3 lata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: SĘKPOL JAN KOWAL SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 8711763676
danePracodawcy_regon: 121381296
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Adres pracodawcy:
33-260 Gręboszów 160, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: dąbrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1204
Gmina pracodawcy: Gręboszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gręboszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0820105
Numer budynku pracodawcy: 160
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121201
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2021
Data dodania oferty pracy: 12.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?997987664d2e0f32538f8579838bdbe0
Podobne oferty pracy
planowanie i wykonywanie zabiegów wg zleceń lekarskich, opieka w czasie zabiegu nad pacjentem, kontrola aparatów zabiegowych i przyrządów oraz obsługiwanie ich zgodnie z instrukcją, przestrzeganie obowiązujących regulaminów
Sanatorium Uzdrowiskowe Chemik Sp. z o. o. - 2020-07-23 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
Udział we wszystkich pracach polowych w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Lipowina (warmińsko-mazurskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników w systemie komputerowym COMARCH ERP Optima+Płatnik, opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych: regulaminy, zarządzenia
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-03-10 - Pabianice (łódzkie)
kierowanie działalnością Klubu Integracji Społecznej,nadzór merytoryczno – organizacyjny nad całością zadań Klubu Integracji Społecznej, wykonywanych przez osoby za nie odpowiedzialne,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-08-05 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
DBANIE O CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ W BUDYNKU.
kontakt przez PUP - 2020-07-24 - Legnica (dolnośląskie)
nadzór i kierowanie grupą monterów, kontakt z klientem, praca głównie w delegacjach do Niemiec
MWM Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Stryszów (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektu budowlanego, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż. i bhp, organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu, organizacja i kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora, zlecenie prac o charakterze usługowym prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
Sportowa Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Koszalinie - 2018-09-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kierowanie pracą zakładu przerobu drewna, organizacja i organizacja pracy ludzi odpowiedzialność za terminową realizację zamówień.Umiejętności: znajomość technologii produkcji drewna, ważne szkolenie BHP dla osób kierujących pracownikami
ENFOREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-02 - Wojbórz (dolnośląskie)
praca jako kierownik produkcji tworzyw sztucznych
Firma Renzler - 2017-04-14 - Austria (Austria)
prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur, zarządzanie zespołem specjalistów, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Kraków (małopolskie)
praca w Dębinówka Dom Gościnny
GOSPOD AGROTURYSTYCZNE DĘBINÓWKA - 2017-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
ZARZĄDZANIE PERSONELEM, ZARZĄDZANIE BUDŻETEM, KONTAKTY Z SIEDZIBĄ GŁÓWNĄ W KOREI I ZARZĄDEM KOREAŃSKIM, PLANOWANIE BUDŻETU
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Mława (mazowieckie)
1. organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,2. kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem ŚDS oraz reprezentowanie placówki na zewnątrz,3. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,4. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków w realizacji zadań statutowych ŚDS,5. dbałość o zapewnienie i utrzymanie na wysokim poziomie standardów funkcjonowania ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, 6. zapewnienie i utrzymanie wymaganego zakresu i poziomu usług w ŚDS,7. realizacja statutowych zadań ŚDS określonych w statucie tej jednostki,8. stała współpraca z Wojewodą Lubuskim, jego przedstawicielami i innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań ŚDS,9. opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących ŚDS
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepłnosprawnością Intelektualną Koło w Gorzowie Wlkp. - 2020-01-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych, wprowadzenie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
nadzór nad realizacją zadań, planowanie i organizacja pracy, zapewnienie wysokiej jakości wykonania powierzonych zadań
GOŁĄB ADAM P.P.U.H "COMSTAL" - 2019-04-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kierowanie zespołem szwalni
SARA Stanisław Michalak - 2018-01-26 - Łask (łódzkie)
Prowadzenie bieżącej obsługi klientów spółki - przyjmowanie potencajlnych klientów lub instytucji i przedsztawienie im ofert, negocjowanie warynków ofert (organizacja biznesu, tłumaczenia), poszukiwanie nowych klientów, zleceń, wykonywnaie zleceń w obszarze organizacji biznesu, kontrola za wykonane zlecenia, tłumaczenia. Praca w godzinach 8-17Miejsce pracy: Wrocław, ul. RacławickaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie i modyfikacja form wtryskowych i odlewniczych; wymiarowanie i rysowanie części form wtryskowych i odlewniczych; rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących form; naprawa form,
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Tułowice (opolskie)
Obsługa podnośnika do prac konserwacyjno - montażowych. Praca w terenie (Trójmiasto).
AMIGO Joanna Sokołowska - 2021-05-13 - Rumia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad podległymi pracownikami, odpowiedzialność za produkcje elementów suszarniczych.
RTDELTA Marek Misiuda - 2019-12-04 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji, pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału, planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne, negocjowanie warunków umów na prace j.w, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w, bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro, prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych, sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg i wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5000,00zł, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, inne zlecone prace przez kierownika wydziału inżynierii miejskiej wynikające z zadańi regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.
Urząd Miasta - 2016-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klientów,koloryzacja włosów, przedłużanie włosów[Umowa zlecenie] : 3 lata
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Łódź (łódzkie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Na terenie woj. pomorskiego.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2019-01-16 - Wejherowo (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku pracy, uprawnieniaZakres obowiązków: organizowanie pracy, kierowanie wykonaniem określonych robót
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2020-11-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zgodny z wnioskem
kontakt przez PUP - 2021-05-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg. stanowiskaWymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego MAZOWIECKIE MOSTY Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzór nad pracą placówki handlowej, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zamówień, kierowanie zespołem. Praca w godzinach 6-14; 14-22
FHC-2 Sp. z o.o. - 2020-07-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zamawianie, przyjmowanie towarówobsługa komputera tworzenie grafiku
Park Handlowy - 2020-09-02 - Zblewo (pomorskie)