KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY Chełm oferta pracy EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 490 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad zaopatrzeniem,nadzór nad sprawami gospodarczymi,transportem,inwestycjami,organizowanie pracy firm współpracujących.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 4, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad zaopatrzeniem,nadzór nad sprawami gospodarczymi,transportem,inwestycjami,organizowanie pracy firm współpracujących.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 490 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 490 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kontakt tel.82 565-25-95Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie swojego CV na adres mailowy:kadry_ewasc (at) wp.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 4, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie,CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: przedszkole
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przyjęcia wyrobów- tworzenie dokumentów magazynowych- wydawanie towarów z magazynu
Indyk Mazowsze Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Tchórzowa (mazowieckie)
Kopordynowanie pracy magazynu. Nadzór nad zespołem pracowników oraz nad przyjęciem i wydawaniem towaru z magazynu. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2017-03-22 - Jankowy (wielkopolskie)
koordynowanie obiegu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników polskich i cudzoziemców, rozliczanie wynagrodzeń, nadzór na sprawami kadrowo-płacowymi
TWOE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy, kierowanie zespołem, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, zorientowanie na klientaJedna zmiana od 08.00-16.00 lub od 10.00-18.00. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: wegaz3 (at) op.pl
J.CZ.K. WEGAZ Justyna Krzyżanowska - 2017-02-24 - Załuski (mazowieckie)
-
PPHU Małgorzata Mitruk - 2016-10-31 - Niechorze (zachodniopomorskie)
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ BĘDZIE NALEŻEĆ:- PLANOWANIE, ORGANIZACJA, KOORDYNOWANIE I NADZOROWANIE DZIAŁAŃ W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA - USTALANIE ZAKRESÓW OBOWIĄZKÓW POSZCZEGÓLNYCH KONSULTANTÓW,- KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I REALIZACJI TYCH OBOWIĄZKÓW,- NADZÓR NAD PROCESEM REKLAMACJI,- NADZÓR NAD PROCESEM REZYGNACJI KLIENTÓW, ANALIZA POTRZEB KLIENTA,- NADZÓR NA PROCESEM WYSTAWIANIA FAKTUR DLA KLIENTÓW ORAZ WINDYKACJĄ NALEŻNOŚCI,- DBAŁOŚĆ O SATYSFAKCJĘ I ZASPOKOJENIE KONSUMENCKICH POTRZEB KLIENTÓW,- DBAŁOŚĆ O JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA I WDROŻENIE NOWYCH STANDARDÓW,- PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z DZIAŁALNOŚCI BIURA OBSŁUGI KLIENTA JAKO POMOC DLA KIEROWNICTWA,- FORMUŁOWANIA PROCEDURY SŁUŻĄCE SYSTEMATYCZNEMU PRZECHOWYWANIU, ZABEZPIECZANIU, PRZEKAZYWANIU I DYSPONOWANIU DOKUMENTAMI,
VOICE-NET - 2017-01-02 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad pracami budowlanymi
DOM-BUD Dominik Dworzański - 2018-06-18 - Głogów (dolnośląskie)
REALIZACJA ROBÓT ZGODNIE Z BUDŻETEM, ROZLICZENIE ROBÓT Z ZAMAWIAJĄCYCH
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2018-03-09 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Sprzątanie sklepu odzieżowego.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Sucha.150 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 9-14, W okresie poźniejszym mozliwość zatrudnienia pracownika na umowę o pracę.Kontakt kandydatów z pracodawcą: +48531520528sala B
Cleaning Service - Natalia Murias - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- reagowanie na zagrożenia na terenie obiektu,- asysta podczas konwojów kasjerskich,- asysta podczas ujęć.Godziny do wypracowania około 240 h, stawka - 12zł/h na rękę. PUmowa zlecenie, możliwość przejścia na etat. Znajomość obsługi komputeraKontakt z pracodawcą: dz.wroclaw (at) solidsecurity.pl
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad procesami budowalnymi, umiejętność niwelacji geodezyjnej
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2017-12-22 - Łódź (łódzkie)
Kierownik do spraw rozwoju produktu
Bracia Wiland Spółka Jawna - 2017-05-04 - Kierzkowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zespołu inżynierów wsparcia technicznego w celu wsparcia Chmury oraz produktów typu Collaboration ( Spark, Jabber, Webex). Wykazywanie doskonałych umijętności przywódczych i doświadczenia w prowadzeniu lokalnie i zdalnie zespołu w stosowaniu wszystkich elementów wsparcia technicznego. Rozwijanie doskonałych stosunków roboczycyh.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
efektywna organizacja pracy montażystów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, współpraca z inżynierami projektów w celu zapewnienia zgodności prowadzonych prac zgodnie z harmonogramem
SPE Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów ds. oprogramowania; zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych; ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi; odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących; odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników; odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
koordynowanie pracą w magazynie
Agencja Handlowo - Usługowa "TRANZAX" Piotr Skotnicki - 2018-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zmiany, rozliczanie kasjerów, obsługa klientów
MARI Sp. z o. o. - 2016-01-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
nadzorowanie prac ogrodniczych, rozliczanie prac ze zleceniodawcą; m-ce pracy: Warszawa
N.R Sp. z o.o. - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
- aktywna obsługa klientów i doradztwo- organizacja pracy w dziale handlowym oraz zarządzanie podległymi pracownikami- obsługa programu komputerowego TOP Sprzedaż, TOP Logistyka- zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radomsko (łódzkie)
Kierowanie Działem Usług Opiekuńczych, skuteczna realizacja polityki personalnej polegająca na pozyskiwaniu opiekunów środowiskowych do pracy oraz podnoszeniu ich kompetencji zawodowych, dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych przez Spółdzielnię usług opiekuńczych, pozyskiwanie klientów indywidualnych na rzecz których realizowane są komercyjne usługi opiekuńcze, dbanie o pozytywny wizerunek Spółdzielni jako świadczeniodawcy i pracodawcy.
Gdańska Spółdzielnia Socjalna - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór na d robotami drogowymi, kierownaie podległymi pracownikami, organizacja własnego stanowiska pracy
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Łuków (lubelskie)
nadzór nad prawidłową , bieżącą eksploatacją obiektu, planowanie harmonogramów przeglądów, nadzór i kontrola nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi, prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz i dokumentacji technicznej nieruchomości, przygotowywanie raportów oraz codzienny kontakt z klientem, nadzór nad kosztami i budżetem, wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia;uprawnienia SEP min. grupa 1 EiD do 20 kV oraz grupa 2D, znajomość i umiejętności obsługi systemów: HVAC, elektrycznych, wod-kan i innych
POL- K- Atalian Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•ORGANIZOWANIE I NADZOROWANIE PRACY ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO (20-30 OSÓB)•KONTROLA PLANOWOŚCI REALIZACJI ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH•DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW I INFORMACJI•DBANIE O ZACHOWANIE STANDARDÓW NA PRODUKCJI PRZY WSPÓŁPRACY Z INNYMI DZIAŁAMI•DBANIE O PRZEPŁYW INFORMACJI ORAZ ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ PRODUKCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ROZLICZEŃ Z BIEŻĄCEJ PRODUKCJI•KIEROWANIE PRACĄ ZMIANY I SPORZĄDZANIE RAPORTÓW O WYNIKACH •PLANOWANIE GRAFIKÓW ORAZ DBANIE O ROZWÓJ PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW•TWORZENIE INSTRUKCJI STANOWISKOWYCH
STEEL COMPLEX SP. Z O.O. - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnia właściwą organizację i funkcjonowanie informacji w zakresie spraw technicznych, usług remontowo-budowlanych. Organizuje i prowadzi przetargi na roboty budowlane, prace projektowe i kontrole techniczne wynikające z planu remontów, awarii i bieżących zgłoszeń.Prowadzi nadzór nad realizacją umów. Koordynuje opracowywanie rocznych planów remontów w ujęciu rzeczowym i wartościowym oraz sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz z ich realizacji. Umowa do 12 miesięcy; Praca w godzinach: poniedziałek: 8.00- 16.00, wtorek- piątek: 7.00- 15.00
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyn" - 2018-02-08 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie procesem realizacji budowyPraca w powiecie lęborskim
Tomaszczyk i Synowie - Piotr Tomaszczyk,Magdalena Tomaszczyk - 2017-05-18 - Ługi (pomorskie)
wg. stanowiska
Restauracja-Pensjonat NAUTIC w Węgorzewie - 2017-03-08 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie murawy stadionu i boisk treningowych, ogólne roboty konserwatorskie, prace porządkowe, gospodarcze, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem obiektów sportowych.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2016-02-18 - Legnica (dolnośląskie)
- kontrola procesu produkcji, prace ręczne, prace porządkowe
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i remonty: form do przetwórstwa tworzyw sztucznych, form do odlewania ciśnieniowego metali lekkich, wykrojników, tłoczników i przyrządów specjalnych. Do zakresu obowiązków należeć będzie również: wycena i ofertowanie nowych tematów, koordynacja produkcji. Praca w godz. 6-14.
ZAKŁAD BADAWCZY KONSTRUKCYJNO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie stanowisk pracy w firmie sprzątającej. Ocenianie pracowników oraz motywowanie ich do pracy. Kontrolowanie jakości pracy wykonanej przez pracowników firmy sprzątającej. Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów i dbanie o dobre relacje z klientami. Rekrutowanie pracowników do fimy sprzątającej. Nadzorowanie dokumentacji związanej ze sprzątaniem obiektów. Opracowywanie protokołów i raportów dot. zużycia środków higieny, przepracowanego czasu pracy i planowanych zadań.
YAX - Sławomir Wleklik - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)