KIEROWNIK ADMINISTRACJI Gdynia oferta pracy EWA STOIŃSKA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 686 PLN

Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami obsługi, realizacja i kontrola zasad BHP2. Prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem szkoły3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych4. Przygotowanie umów najmu, prowadzenie ich rejestru oraz rejestrowanie ich w Wydziale Edukacji5. Nadzór nad stanem technicznym budynków6. Planowanie, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem remontów oraz nadzór nad nimi7. Przygotowanie sprawozdawczości GUS, SIO, PEFRON oraz innych w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego8. Ewidencjonowanie zakupionych pomocy i sprzętu w analityce konta „013”, sporządzanie protokołów wybrakowań i znoszenie ich ze stanu szkoły i uzgadnianie

Data publikacji: 2020-07-07

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: EWA STOIŃSKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piotra Ściegiennego 8, 81-257 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami obsługi, realizacja i kontrola zasad BHP2. Prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem szkoły3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych4. Przygotowanie umów najmu, prowadzenie ich rejestru oraz rejestrowanie ich w Wydziale Edukacji5. Nadzór nad stanem technicznym budynków6. Planowanie, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem remontów oraz nadzór nad nimi7. Przygotowanie sprawozdawczości GUS, SIO, PEFRON oraz innych w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego8. Ewidencjonowanie zakupionych pomocy i sprzętu w analityce konta „013”, sporządzanie protokołów wybrakowań i znoszenie ich ze stanu szkoły i uzgadnianie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 686 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia +dodatek stażoy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 686 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa działu kadr

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Posiada znajomość przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela.[Inne] : 1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych.2. Jest obywatelem polskim.3. Nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.4. Potrafi pracować w zespole i organizować pracę.5. Posiada umiejętność redagowania wewnętrznych aktów. [Godzina zakończenia pracy] : 15:30

Nazwa pracodawcy: EWA STOIŃSKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Piotra Ściegiennego 8, 81-257 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

danePracodawcy_kodPowiatu: 2262

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100

Ulica pracodawcy: Piotra Ściegiennego

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2020

Data dodania oferty pracy: 07.07.2020

Oferta pracy ważna do: 07.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75b67f6a6ad2f03ab73752364d73246e

Podobne oferty pracy

ELEKTRYK - 8 - 9 PLN

Elektryk
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENT DS. HANDLU INTERNETOWEGO - od 2 300 PLN

przygotowanie produktów- branża modowa do wystawienia w internecie, wyszukiwanie fotografii w internecie, fotografowanie produktów, obsługa klienta internetowego, przenoszenie za pomocą interaktywnej tablicy papierowych wykrojów produkcyjnych na wersję cyfrową do specjalnego programu, zarządzanie stanami magazynowymi,
Modeste Kacper Konopko - 2018-08-09 - Białystok (podlaskie)

KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 5 500 PLN

nadzorowanie i koordynacja robót elektrycznych, współpraca z inwestorem, projektantami, nadzór nad pracownikami, dbałość o jakość i terminowość prac. Praca na terenie woj. śląskiego i świętokrzyskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-09-20 - Zawiercie (śląskie)

PAKOWACZ/PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 800 - 3 200 PLN

Pakowanie produktów do kartonów, etykietowanie, sklejanie kartonów, wzrokowa kontrola jakości. Praca w systemie czterobrygadowym lub trzyzmianowym (według grafiku, do ustalenia z pracodawcą). Umowa na czas określony. Wynagrodzenie + premie.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-11 - Czeladź (śląskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 3 000 PLN

Organizowanie pracy zespołu , planowanie i realizacja sprzedaży , kontrolowanie przepływu srodków finansowych ,układanie grafiku pracownikom, monitorowanie i raportowanie osiagniętych wyników , zapewnienie obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Miejsce pracy: Plac Bema 3/1a Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 3 lata , praca na dwie zmiany w godzinach od 6-13, 14-22Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2019-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU CZĘŚCI - 4 000 - 8 000 PLN

odpowiedzialność za wysyłanie części zamiennych
PICHON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Gierałcice (opolskie)

GALWANIZER - od 2 300 PLN

Pokrycia galwaniczne
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kobyłka (mazowieckie)

HANDLOWIEC - 3 500 - 4 000 PLN

Promowanie wizerunku firmy w wyznaczonym regionie lub kraju, pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy u klienta, budowanie sieci sprzedaży, opieka nad kluczowymi klientami, opieka nad istniejącą siecią sprzedaży, sporządzanie planów sprzedaży i raportów sprzedaży, realizacja planów sprzedaży oraz planów promocyjnych, praca w systemie SAP Business One (CRM ), monitoring płatności.
Creatronic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 2 500 - 3 000 PLN

W/g zawodu.
IT CONTROL SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)

KIEROWNIK BIURA - od 2 300 PLN

Umawianie spotkań, generowanie oraz prowadzenie raportów, przygotowanie dokumentów do wysyłki, odbiór dokumentów, prowadzenie biura według ustalonych standardów
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK BIURA SPRZEDAŻY - od 2 050 PLN

Nadzór nad biurem
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Malbork (pomorskie)

KIEROWNIK OBIEKTÓW DS. ŻYWIENIA ZBIOROWEGO - od 4 000 PLN

obsługa klienta, planowanie i realizacja zamówień, realizacja budżetu, raportowanie, wdrażanie nowych rozwiązań
ISS Facility Services Sp. z o. o. - 2017-03-16 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

pomoc w pracach księgowych, księgowanie, prowadzenie spraw ZUS, obsługa sekretariatu, obsluga klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ruda Śląska (śląskie)

KIEROWNICY DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym
AMW Hotele Sp.z o.o. - 2018-01-10 - Sucha (dolnośląskie)

KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (ŚWIĘTOSZÓW) - od 2 900 PLN

organizacja realizacji przydzielonych zadań w zakresie technicznego utrzymania obiektów budowlanych; opracowywanie planu potrzeb w zakresie remontów, konserwacji i napraw na podstawie zgłoszonych potrzeb; udział w odbiorach technicznych, kierowanie podległymi pracownikami
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-19 - Świętoszów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

PRACA W SKLEPIE LEWIATAN (KOŁO SĄDU), EKSPOZYCJA TOWARU, OBSŁUGA KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE TOWARU, DROBNE PRACE REMONTOWO- KONSERWACYJNE ITP.
Firma Handlowo Usługowa MINI MARKET Danuta Szymaszek-Michalska - 2017-11-28 - Dębica (podkarpackie)

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ - od 2 600 PLN

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, realizacja planów sprzedaży, wystawianie faktur.
FABERO Rafał Janczyk - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)

KIEROWNIK ZMIANY - 1082 - od 4 200 PLN

kierowanie pracą zespołu pracowników, rozdzielanie, rozliczanie pracy, praca na magazynie
"LECHTOM" TOMASZ SIKOCIŃSKI - 2020-12-04 - Świdnica (dolnośląskie)

KIEROWNIK ZMIANY W MALARNI PROSZKOWEJ - 17 - 20 PLN

Organizowanie i zarzadzanie pracą, odpowiedzialność za wykonywanie zleceń malarskich.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2018-12-03 - Zamość (lubelskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 3 000 PLN

Montowanie szalunków oraz przygotowywanie konstrukcji. Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ENERCON - 2019-01-03 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

BRUKARZ - od 2 500 PLN

pracowitość
GLOBETTER PANDEL ADAM CZARNOCIN - 2016-07-28 - Czarnocin (opolskie)

MONTER ROZDZIELNIC - od 15 PLN

Montaż gotowych rozdzielnnic zgodnie z dokumentacją techniczną. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"INCOBEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWNIK SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO - od 1 200 PLN

Sprawowanie funkcji kierownika, nadzór nad całością obiektu. Umowa o pracę na czas określony od 02.11.2017 - 31.08.2018r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH W PILE - 2017-10-09 - Piła (wielkopolskie)

MOBILNY PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 3 000 PLN

Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie sulęcińskim (V) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 2020, obejmującego aktywizację młodych osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, spełniających kryteria dostępu do projektu.
CZARNECKI UBEZPIECZENIA Jacek Czarnecki - 2020-03-02 - Słońsk (lubuskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 3 900 PLN

Planowanie i koordynacja produkcji. Dotrzymywanie terminów.
AMS Sławińscy s.j. - 2017-02-16 - Wronki (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 850 PLN

Wykonywanie usług czystościowo-porządkowych na terenie marketu budowlanego (praca zmianowa). Zakres : Uzupełnianie środków higienicznych w ubikacjach, zamiatanie i mycie. Praca ręczna i przy urzyciu maszyn czyszczących. Zgłoszenia kandydatów telefoniczne lub na e-mail.
ERA SP. Z O.O. - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DZIAŁU GRAFICZNEGO DTP - od 3 100 PLN

kierowanie pracą działu graficznego, rozdzielanie zadań na poszczególne osoby i pilnowanie terminów wydania książek, koordynowanie prac z działem redakcji oraz z dyrektorem zarządzającym zlecanie korekt korektorkom zarządzania czasem własnym, jak i współpracowników,kontakt z drukarniami, negocjacja cen i ustalanie terminów druku
Janusz Nawrocki- STUDIO ASTROPSYCHOLOGII - 2018-08-10 - Białystok (podlaskie)