INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 5459) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 5459)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 5459)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o cudzoziemcach,- znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 1, 16),- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- dobra organizacja pracy,- efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,- odporność na stres, asertywność. wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracjipozostałe wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 9 października 2019 roku do dnia 19 października 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC VI.2 - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 19.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02e18b42f5161c0bc2bfb82f00fbc5bc
Podobne oferty pracy
-pozyskiwanie klientów i doradztwo w zakresie wyboru produktu,-przyjmowanie wniosków o udzielenie kredytów, pożyczek i gwarancji bankowych,-sprawdzanie kompletności i ważności dokumentów,-dokonywanie wstępnej weryfikacji klientów i oceny zdolności kredytowej,-przeprowadzanie inspekcji u kredytobiorców,-identyfikacja i ocena ryzyka kredytowego,-zawieranie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń,-prowadzenie monitoringu kredytów i zabezpieczeń,-współpraca z innymi bankami w zakresie konsorcjum.
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Będzin (śląskie)
zgodnie z wykonywanym zawodem
Szkoła Podstawowa Nr 3 - 2018-10-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i wydawanie decyzji (postanowień) ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego lub na których został ustanowiony ograniczony sposób korzystania;Prowadzenie postępowań w sprawach potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa własności nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność innych podmiotów niż jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, przeznaczonych na pasy rogowe dróg krajowych, objętych decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej; Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji i postanowień w trybach nadzwyczajnych (uchylenia, zmiany decyzji i wznowienia postępowania), w szczególności w sprawach z zakresu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego; Wyszukiwanie i analizowanie dokumentów archiwalnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań za nieruchomości;Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interwencje i zapytania parlamentarzystów;
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku - 2017-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta
MORGAN Sławomir Sokół - 2016-08-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
wypiekanie chleba, werkowanie, warzenie ,
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Trzcianka (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim, w szczególności:1. przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku niezbędnych do zrealizowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszelkich ogłoszeń przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,3. zamieszczanie wszelkich niezbędnych ogłoszeń na stronie internetowej Zamawiającego, tablicy ogłoszeń oraz przesyłanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6. wykonywanie innych czynności z zakresu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zleconych przez bezpośredniego przełożonego,7. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim,8. przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2019-10-09 - Płock (mazowieckie)
pisanie projektów unijnych
MUZEUM MIEJSKIE IM. MAKSYMILIANA CHROBOKA W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2016-06-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Sortowanie ziemniaków
Indywidualne Gospodarstwo Rolne Krzysztof Nienartowicz - 2018-09-04 - Koszanowo (zachodniopomorskie)
PRACOWNIK RESTAURACJI (MC DONALD'S)-Prace porządkowe,-Przyjmowanie dostaw zewnętrznychTYLKO NOCNA ZMIANA
MELITA FILO PPHU MONEX - 2019-04-29 - Nagawczyna (podkarpackie)
Naprawa silników, montaż systemów SATECH, diagnostyka i kompleksowa naprawa i konserwacja silników diesla.
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Marki (mazowieckie)
przygotowanie posiłków dla gości hotelowych
PHU "ALGA" GRAŻYNA PRUSZKOWSKA - 2015-12-28 - Karpacz (dolnośląskie)
koszenie trawników, grabienie trawy, sadzenie drzew, cięcie żywopłotów
AMANOWICZ-FRYC IWONA PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI - 2019-04-02 - Brzeszcze (małopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kraków (małopolskie)
-Praca na terenie Trójmiasta (transport zorganizowany),-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 692-826-717.
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "D.A.S." Damian Wanczyk - 2017-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
obróbka metali
kontakt przez OHP - 2018-12-07 - Branice (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
montaż urządzeń elektronicznych, wykonywanie instalacji niskoprądowych (w tym wykonywanie przekuć i przewiertów w ścianach i stropach, wyznaczanie tras prowadzenia przewodów)praca w godz. 7-15,Miejsce pracy wg. zleceń - obecnie okolice Tarnobrzega
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Chmielów (podkarpackie)
Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- znajomość pakietu Office,
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-02 - Lubin (dolnośląskie)
Mycie pojazdów osobowych i cięzarowych
Auto-Komplex Radosław Kiciński - 2016-06-09 - Sieradz (łódzkie)
1.Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w stosunku do cudzoziemców umieszczonych w ośrodku (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia oraz tytułów wykonawczych, dokumentowanie sytuacji majątkowej).2. Prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu.3. Sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa4. Prowadzenie cyklicznych kontroli zgodności księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zdeponowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka.5. Udział w inwentaryzacjach okresowych i zdawczo-odbiorczych środków pieniężnych oraz przedmiotów wartościowych w depozycie strzeżonego ośrodka.6. Prowadzenie statystyk dot. cudzoziemców przyjętych, przebywających i zwolnionych z ośrodka.7. Archiwizowanie dokumentacji służbowej.(godziny pracy 7.30-15.30)
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-10-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 02.08.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
WOJEWÓDZKI SZPITAL OBSERWACYJNO-ZAKAŹNY IM. TADEUSZA BROWICZA - 2019-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, przyjmowanie dokumentów, obieg pism itp.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Białymstoku - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (9-15);
Przedszkole Miejskie nr 7 - 2015-12-15 - Słupsk (pomorskie)
wywóz nieczystości płynnych
F.H.U. ŻABCIA Ewa Bosak - 2016-07-11 - Lednica Górna (małopolskie)
.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CLASSIC" Halina Ojczenasz - 2016-06-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
opieka i nadzór nad osobami niepełnosprawnymi zatrudnionymi w zakładzie; obsługa maszyny do produkcji koszulek
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Świerzawa (dolnośląskie)
PRACA NA KASIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;GODZINY PRACY: 07.00-13.00, 13.00-19.00, 16.00-22.00
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
JTP PYREK JACEK - 2018-07-04 - Kielce (świętokrzyskie)
gruntowanie, szpachlowanie, szlifowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)