INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJW DELEGATURZE URZĘDU WE WŁOCŁAWKU(NR 0308) Włocławek oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

SEO in House

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJW DELEGATURZE URZĘDU WE WŁOCŁAWKU(NR 0308)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Data publikacji: 2019-01-16

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Brzeska 8, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJW DELEGATURZE URZĘDU WE WŁOCŁAWKU(NR 0308)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i rynku pracy,- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o finansach publicznych,- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj). Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów.- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od dnia 16 stycznia 2019 roku do dnia 26 stycznia 2019 rokuNa adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki - WPS.IV- 2 etaty WłocławekDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Kujawsko -Pomorski, tel: (52)349 77 80Kontakt do inspektora ochrony danych: (52) 349-72-39Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnejInformacje o odbiorcach danych: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyOkres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia: - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniaj wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 16.01.2019

Oferta pracy ważna do: 26.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FORMIERZ - od 2 200 PLN

Praca na tym stanowisku polega na przygotowaniu form, służących dowykonywania odlewów. Masy formierskie miesza się w specjalnychurządzeniach, a następnie pracownik formuje z nich docelowy kształt, zuwzględnieniem kanału wlewowego i nadlewów, które pozwolą nazachowanie jednolitego kształtu późniejszego odlewu i uniknięciapowstawania pęcherzy powietrza. Formy, przygotowywane przezformierza podlegają podstawowej obróbce, dzięki której ich powierzchniauzyskuje gładkość, a z ich wnętrza usuwane są wszelkie zanieczyszczenia.Praca na tym stanowisku jest typową pracą fizyczną. Hala produkcyjnabędzie głównym miejscem pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 6-14 / 14-22
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-04-10 - Ozimek (opolskie)

INSPEKTOR DS.INWESTYCJI - od 2 000 PLN

prowadzenie sparw planowania, nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowo-technicznych
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - 2017-07-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)

INSPEKTOR DS. TERMINALOWO- KOLEJOWYCH - od 2 000 PLN

Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNY UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 556 PLN

techniczne utrzymanie sieci i instalacji wodociągowej oraz sanitarnej; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2016-10-12 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 3142) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MALARZ - od 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe, doświadczenie w ww. zawodzie. Zakres obowiązków: malowanie, tapetowanie, prace wykończeniowe. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
DANMAL CYRAN DAMIAN - 2016-01-08 - Rybnik (śląskie)

KIEROWNIK PIEKARNI - od 4 000 PLN

wykładanie i ekspozycja towarów, obsługa kasy fiskalnej, składanie zamówień
AGRO Małdyty sp. z o.o. - 2018-02-09 - Małdyty (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY-BRUKARZ (O) - od 2 100 PLN

pracownik ogólnobudowlany - brukarz
Firma Budowlana JAR BUD Jarosław Czosnyka - 2018-10-15 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR KONTROLI TECHNICZNEJ - od 3 000 PLN

OCENA ZGODNOŚCI WYKONANYCH PRAC Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Dębica (podkarpackie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH - od 3 100 PLN

Wykształcenie średnie techniczne o profilu mechanicznym lub zasadnicze zawodowe, uprawnienia do obsługi suwnicy z poziomu "0", doświadczenie 6 m-cy w zakładzie produkcyjnym, podstawowa znajomość obsługi komputera.Praca w systemie zmianowym, w niedziele i święta.
SGL Carbon Polska S.A. - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie towarów i materiałów do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych towarów i materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym (jakościowym), sporzadzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie oraz komletowanie dowodów przyjęcia
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jawornik (małopolskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE NA PRALNI - od 13,7 PLN

•sortowanie i skanowanie brudnej odzieży ,•czynności zlecone przez przełożonego,•składanie czystej odzieży,•zebranie i spakowanie odzieży czystej na pracownika,•pakowanie odzieży do folii,•przygotowywanie odzieży do wysyłki,•wykonywanie drobnych napraw krawieckich (przyszycia łatki, zszycia po szwie ubrania, zacerowanie maszynowe ubrania).
SANPRO INTERIM BPO Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Alwernia (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 388 PLN

- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP,- prowadzenie rejestru szkoleń wstępnych kadry oraz pracown. RON,- prowadzenie rejestru faktur refundacji za okulary,- udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudow. obiektów budowl. lub ich czesci,- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.Miejsce pracy - JW 1158 Łask kompleks lotniskowy - Gucin
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2018-10-18 - Łask (łódzkie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 100 PLN

Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...Domaro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPAWACZ (O) - 2 000 - 3 000 PLN

Spawacz
"WIMED" Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Tuchów (małopolskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 1 850 - 3 000 PLN

Naprawa samochodów osobowych i dostawczych. Wymagania: min. wykształcenie zawodowe (mechanik samochodowy), staż pracy mile widziany. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydatów.
Mechanika Pojazdowa Auto - Diesel - 2016-02-02 - Nowy Dwór Wejherowski (pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - od 2 597,33 PLN

Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DZIAŁU KADROWO-ORGANIZACYJNEGO (URZ. PAŃSTWOWY) ZK RZESZÓW - od 2 250 PLN

OBSŁUGA BIURA PODAWCZEGO I SEKRETARIATU ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2019-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR BHP - 1107 - od 4 000 PLN

prowadzenie budowy pod względem BHP, szkolenia i usługi BHP na terenie Świdnicy i Dzierżoniowa
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

Kierowca C+ E w ruchu międzynarodowym
PROGRESS Wierzbicki Paweł - 2016-01-07 - Przecznica (dolnośląskie)

INSPEKTOR (DS. PROWIANTOWANIA)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 370 PLN

-bieżące przyjmowanie raportów dziennych stanów żywionych oraz prowadzenie kart ewidencji w rozbiciu na normy wyżywienia funkcjonariuszy Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców celem zapewnienia ich wyżywienia. Bieżące prowadzenie ewidencji stanów żywionych osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnego i odpłatnego wyżywienia oraz dokonywanie adnotacji w poleceniach wyjazdu służbowego w tym zakresie,-bieżące sporządzanie asygnat kuchennych oraz dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych w oparciu o program komputerowy celem wydania towaru z magazynu do punktu żywienia, a także zabezpieczenia logistycznego w zakresie wyżywienia,bieżące rozliczanie osób korzystających z odpłatnego wyżywienia poprzez wystawianie faktur VAT, sporządzanie informacji do prawidłowego obciążenia za korzystanie z odpłatnego wyżywienia na podstawie zawartych umów z podmiotami z zewnątrz,-bieżące sporządzanie, wydawanie i rozliczanie kartek żywnościowych dla konsumentów,-dekadowe, miesięczne i roczne wyliczanie racji żywnościowych w rozbiciu na normy wyżywienia celem ustalenia faktycznej stawki wyżywienia i prawidłowego rozliczenia,-bieżące kontrolowanie i uzupełnianie depozytu np. dla nieetatowego pododdziału obwodowego celem logistycznego zabezpieczenia realizacji zadań,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-10-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR / SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI INWESTYCJI(NR 7392) - od 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie analiz w zakresie potrzeb inwestycyjnych w regionie wodnym.- Sporządzanie wykazów inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim. - Weryfikowanie potrzeb inwestycji wodnych zgłaszanych przez zarządy zlewni.- Prowadzenie i koordynacja zespołów ocen projektów inwestycyjnych.- Koordynacja Jednostek Realizujących Projekt (JRP).- Realizacja inwestycji istotnych dla regionu wodnego, których oddziaływanie obejmuje kilka zlewni.- Koordynacja inwestycji realizowanych przez zarządy zlewni.- Występowanie do jednostki nadrzędnej o zatwierdzenie i finansowanie ze środków budżetowych oraz przy udziale przyznanych funduszy zewnętrznych.- Weryfikacja wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji.- Weryfikacja planowanych zadań inwestycyjnych pod kątem zgodności z dokumentami planistycznymi w gospodarowaniu wodami, w szczególności Planami Gospodarowania Wodami (PGW) i Planami Zarządzania Ryzykiem Powodziowym (PZRP) oraz ich aktualizacjami.- Współpraca w przygotowywaniu dokumentów planistycznych zgodnie z właściwością wydziału w zakresie dokumentów planistycznych w gospodarowaniu wodami, w szczególności PGW i PZRP.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO- KSIĘGOWYCH - do 1 600 PLN

rejestrowanie faktur w programie, udział w realizacji zadań Zespołu Księgowości i Analiz Finansowych
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 2 000 PLN

Kosztorysowanie, nadzór techniczny nad wskazanym budynkiem, kontrola robót.
Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - 2016-12-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,33515
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-06 - Rybnik (śląskie)

ROZNOSZENIE I ROZDAWANIE ULOTEK - od 12 PLN

Rozdawanie i roznoszenie ulotek reklamowych. Praca idealna dla osób uczących się. Możliwość zatrudnienia od 16 roku życia.
kontakt przez OHP - 2016-11-22 - Chojnice (pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 100 PLN

organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, wspołuczestniczenie w ustalaniu okoliczności wypadków przy pracy czy chorób zawodowych
Akademia BHP Mariusz Goclon - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat