INSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRECYJNYM Toruń oferta pracy PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRECYJNYM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi bankowej (przelewy, wyciągi),rozliczanie podróży służbowych (delegacji), obrót i ew idencja środków trw ałych i wartości niem aterialnych i prawnych rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi bankowej (przelewy, wyciągi),rozliczanie podróży służbowych (delegacji), obrót i ew idencja środków trw ałych i wartości niem aterialnych i prawnych rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRECYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Word i Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania stawiane kandydatom: wykształcenie wyższe ekonom iczne, adm inistracyjne, pełna zdolność do czynności prawnychnieposzlakow ana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarboweprzeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępow anie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy: PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:list m otywacyjny i C.V. ze wskazaniem sygnatury ogłoszenia (PO IVWOS1112.3.2018), aktualnego adresu oraz numeru telefonu kontaktowego,kserokopie dokum entów potwierdzających wykształcenie, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata, Ze nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o w yrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, kserokopie świadectw pracy, kserokopie innych dokum entów potw ierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane upraw nienia i um iejętno zainteresow ane ofertą składają dokumenty w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Toruniu, ul. Grudziądzka 45 osobiście bądź korespondencyjnie w terminie do dnia 19 kwietnia 2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Grudziądzka
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy:
złożono wniosek o zorganizowanie stażu dnia 25.01.2011 r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace przy załadunku aut dostawczych, obsługa wózków widłowych niskiego składowania, przyjmowanie wysyłek, wyjazdy do Klientów Poznań i okolice. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 - do 27.12 w Plewskach, od 28.12 w Bytkowie.
kontakt przez OHP - 2016-12-20 - Poznań (wielkopolskie)
Inspektor techniczny do nadzoru nad firmą wykonującą prace konserwatorskie w spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie czystości pomieszczeń i wyposażenia biur, hoteli itp.Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Nowy Targ (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie spraw związanych z mieszkańcami DPS, pomoc w załatwianiu spraw osobistych mieszkańców, sporządzanie wywiadów środowiskowych. Praca we Włościborzu w godz. 7-15
Dom Pomocy Społecznej Włościbórz - 2018-05-08 - Włościbórz (zachodniopomorskie)
obróbka warzyw, obróbka mięsa, podawanie dań klientom, dekorowanie sali na przyjęcia, przyjmowanie zamówień, inkasowanie należności, pomoc w wyborze poszczególnych dań, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gostynin (mazowieckie)
-Produkcja i montaż wiązek kablowych zgodnie z dokumentacją techniczną,-Ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy maszyn,-Przeprowadzenie regulacji maszyn i urządzeń,-Obsługiwanie urządzeń pomocniczych przy wyginaniu, takich jak: uchwyty, urządzenia podające elementy do wyginania i inne,-Dobieranie odpowiedniego gatunku drutu do produkcji lin,-Dobieranie bębnów w zależności od średnicy, konstrukcji i długości liny.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tczew (pomorskie)
Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów, sporzadzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, nadzór nad protokolarnym przekazaniem obiektów, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2544 zł brutto+wysługa + 5% premii.
Jednostka Wojskowa 4217 - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie majacym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych, sporządzanie sprawozdawczości
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w uporządkowaniu dokumentacji archiwalnejpomoc w prawidłowym prowadzeniu działu archiwumobsługa urządzeń biurowychwspółpraca z pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w zakresie stanowiska
ZAKŁAD KARNYW CZARNEM - 2017-07-19 - Czarne (pomorskie)
-Prace ślusarskie przy produkcji balustrad, ogrodzeń, instalacji elementów stalowych,-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36,-Praca na terenie Tczewskich Łąk,-Wynagrodzenie do ustalenia (od 2500 zł netto + premia)-Praca w godzinach 7-15.
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2017-01-26 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bhp
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2015-12-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Gorlice (małopolskie)
specjalista ds spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
nakładanie spodów
EVPOL Michał Jaworski - 2017-11-07 - Strzegom (dolnośląskie)
- rozliczanie czasu pracy kilkudziesieciu pracowników,- tworzenie harmonogramów i list obecności,- czynności kadrowe od zatrudnienia do ustania zatrudnienia,- tworzenie umów cywilnoprawnych,- naliczanie wynagrodzeń do wypłat,- rozliczanie magazynu kawiarni (Gastro-Szef)- intenweryzacje, zamówienia, postępowania ofertowe.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. (Sanatorium GÓRNIK) - 2016-03-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
"Mrija"Oleksii Kryvosheiev - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wdrażanie projektów oszczędnościowych Koordynacja pracy zespołu międzywydziałowego w zakresie prowadzonych projektów.Pomoc przy organizacji Workour'ów VCP. Definiowanie nowych projektów oszczędnościowych. Proponowanie działań w celu redukcji kosztów produkcyjnych.
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
przyjmowanie samochodów do naprawy, sporządzanie faktur za usługi serwisowe,przyjmowanie opłat za usługi
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wytwarzanie produktów, sprawdzanie stanu technicznego linii produkcyjnej, kontolowanie jakości wytwarzanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Studzienice (śląskie)
.
INSTECH - 2017-07-24 - Gostyń (wielkopolskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-02-05 - Brusy (pomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowego InfoMedica. Praca od godziny 7
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-11-30 - Opole (opolskie)
obsługa klientapraca w godz. 8-22 lub 9-23
Robert Barszcz Bar "ADRIA" - 2016-08-26 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Polkowice (dolnośląskie)
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa stacji paliw
TRANSPOL Gerard Matuszewski i Tomasz Najderek - 2016-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
- udział w przeprowadzaniu procedury zamówień publicznych,- nadzór nad inwestycjami budowlanymi,- rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość okresowa, kontrola procesu budowlanego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)