INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACYJNEJ OCHRONY PASA DROGOWEGO Kraków oferta pracy ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACYJNEJ OCHRONY PASA DROGOWEGO
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włościańska 4, 30-138 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
godziny pracy 7-15, miejsce wykonuywania pracy do 31.08.2017 Kraków, ul. Włościańska 4 a od dnia 01.09.2017 Batowice gm. Zielonki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACYJNEJ OCHRONY PASA DROGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów MS Office, Word , Excel
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe preferowane w zakresie budownictwa drogowego, znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Lex), uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem, co najmniej 2 letni staż pracy, minimum roczne doswiadczenie w pracy na stanowisku związanym z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego i umieszczanie w pasie drogowym urządzeń obcych oraz uzgadaniania dokumentacji projektowych.
Nazwa pracodawcy: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Włościańska 4, 30-138 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Włościańska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE DROGAMI POWIATOWYMI
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 27.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy służbowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, zarządzanie bazą dłużników, prowadzenie działań ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej dłużników, raportowanie. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych na terenie powiatu krośnieńskiego z zakresu działania organu nadzoru budowlanego, przygotowywanie pism, przyjmowanie interesantów.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KROŚNIE - 2018-04-20 - Krosno (podkarpackie)
wg. stanowiska
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Rychtal (wielkopolskie)
Skanowanie kodów kreskowych produktów znajdujących się w halach sprzedaży i zliczaniu ich ilości
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do izby zawodowej budow.; doświadczenie na w/w stanowisku; uprawnienia budowlane, wykonawcze, w zakresie robót instalacyjnych; umiejetność kosztorysowania; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącymi robotami remontowymi, budowlanymi, instacji sanitarnej w budynkach wielorodzinnych, rozliczanie kosztów robót, sporzadzenie kosztorysów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)
praca w kuchni orientalnej, krojenie, pomoc w przygotowywaniu produktów, sprzątanie
KEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-15 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Inspektor ds. zamówień publicznych
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2017-02-06 - Tarnów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy stawianiu nagrobków
Zakład Kamieniarsko-Betoniarski "DARGRAN" - 2017-03-16 - Burkat (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
PPHU Instal Chemik Pleszew J.Rauhut - 2015-12-01 - Pleszew (wielkopolskie)
Koordynacja wolontariatów oraz staży kierunkowych, wykonywanie czynności związanych ze stażami dla bezrobotnych, wprowadzenie dokumentacji związanej z kształceniem i podnszeniem kwalifikacji pracowników.Kontakt z pracodawcą e-mail lub osobiście w dziale kadr.Miejsce pracy: WrocławOferta znajduje się w sali: E, C
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywność i umiejętność języka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt osobisty z pracodawcą oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie poradnictwa prawnego dla pracowników MPPR, przygotowywanie pozwów i udział w sprawach alimentacyjnych, opracowywanie procedur i regulaminów dotyczących zagadnień realizowanych przez MOPR, prowadzenie postępowań skargowych, przygotowywanie zawiadomień o popełnieniu przestępstwa, opracowywanie umów dotyczących działalności MOPR.Wszelkie informacje dostępne są na stronie BIP : www.mopr.zabrze.magistrat.pl.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie kompozycji kwiatowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Radomsko (łódzkie)
bieżące utrzymanie dróg i ulic powiatowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, dzieci i dokumentacji przedszkolnej oraz ich archiwizacja,ewidencjonowanie korespondencji,prowadzenie sprawozdawczości przedszkolnej (GUS, ZUS, PFRON, SIO, inne), prowadzenie kancelarii przedszkolnej (przyjmowanie interesantów, przekazywanie informacji, załatwianie bieżących spraw).
PRZEDSZKOLE NR 8 - 2016-11-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ocena surowca dostarczonego do zakładu, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej, przestrzeganie zasad BHP
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Gąsewo Poduchowne (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w god. 7-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-22, telefoniczny w godz. 10-22
Sklep Spożywczo – Przemysłowy ,,ŻACZEK” – Spółka Cywilna Zofia Sahal, Arkadiusz Sahal, Barbara Sahal - 2016-08-22 - Słupsk (pomorskie)
Robotnik gospodarczy
Zakład Rzemieśliczy Ogólnobudowlany Franciszek Fludra - 2016-05-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Poddębice (łódzkie)
Praca na produkcji - samodzielna obsługa pras i walcarek
METAL PRODUKT SP.Z.O.O - 2018-07-31 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych, doradztwo z zakresu kosmetologi
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Pułtusk (mazowieckie)
obsługa klienta na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Żabia Wola (lubelskie)
fryzjerstwo damsko-męskie. Praca zmianowa w godz. 10.00-18.00; 12.00-20.00;
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Świdnik (lubelskie)
wykonywanie zadań w Referacie Planowania Przestrzennego, Gospodarowania Mieniem i Rolnictwa, w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska oraz w Referacie Organizacyjnym, przyjmowanie oraz udzielanie informacji klientom, pomoc w przygotowywaniu pism i innych dokumentów, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w wersji elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, adresowanie kopert, kserowanie dokumentów i map, opieczętowywanie dokumentów, pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Gminy Brudzew,
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Brudzew (wielkopolskie)
Obsługa klientów, dbanie oczystość
Firma usługowa "BOB" - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie: średnie, doświadczenie jako kierowca wymagane, znajomość języków: niemiecki, angielski w stopniu komunikatywnymZakres obowiązków: transport - delegacja na trasie Polski, UE
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)