INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU Wrocław oferta pracy Sąd Apelacyjny we Wrocławiu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU

Wynagrodzenie: 3 200 - 3 400 PLN

Zakres obowiązków: 1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.

Data publikacji: 2018-11-19

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
NAMYSŁOWSKA 8, 50-304 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: bibliotekoznastwo

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymaganie niezbędne :1) wykształcenie wyższe pierwszego stopnia (mile widziane studia techniczne);2) wykazanie się stażem pracy minimum rok (mile widziana praca z zakresu administrowania systemu informatycznego);3) biegła znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu biurowego MS Office z naciskiem na znajomość aplikacji Excel w stopniu zaawansowanym, wyszukiwarki internetowej, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych;4) znajomość zagadnienia autoryzacji w systemach informatycznych;5) znajomość następujących aktów prawnych:- Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 23);- Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 grudnia 2015 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. 2015r., poz. 2316);- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000.);- Ustawa z dnia 05 sierpnia 2010 r o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2018r. poz. 412 t.j. ze zm.)Wymagania dodatkowe:1) umiejętność obsługi systemu SAP lub innych systemów informatycznych (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu uprawnieniami użytkowników, podstawy programu HPQTP);2) samodzielność;3) odporność na stres;4) odpowiedzialność za podejmowane decyzje;5) komunikatywność;6) umiejętność analitycznego myślenia

Nazwa pracodawcy: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) podanie o przyjęcie na wolne stanowisko inspektora w Oddziale Finansowym ds. utrzymania ZSRK w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, adresowane do Dyrektora Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, (z podaniem również danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu);2) kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie lub CV;3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz zajmowane stanowiska;5) oświadczenia kandydata dotyczące:- posiadania obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;- nieposzlakowanej opinii;- niekaralności za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe;- nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;- nietoczenia się przeciwko kandydatowi postępowania dyscyplinarnego;- posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy;- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika (treść klauzuli umieszczono w pkt 7 ogłoszenia )6) w przypadku zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych w dalszej rekrutacji ( lista rezerwowa), należy przedłożyć podpisaną zgodę na przetwarzanie danych7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-74/08

Nazwisko osoby zgłaszającej: Beata Stankowska

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 20.11.2018

Oferta pracy ważna do: 28.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 179,8 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Nadzorowanie stanu bhp w jednostce (szkolenia wstępne, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, opracowanie dokumentacji wypadkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR D/S EKONOMICZNO-FINANSOWYCH - od 2 200 PLN

Prowadzenie spraw płacowych pracowników, rozliczeń z ZUS, sporządzanie przelewów bankowych, księgowanie dokumentacji
Dom Pomocy Społecznej Międzyrzecz - 2015-12-01 - Międzyrzecz (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. naliczanie rodzicom odpłatności za pobyt ich dziecka w pieczy zastępczej oraz wydawanie decyzji z tym związanych;2. wytaczanie powództwa o zasądzeniu świadczeń alimentacyjnych, w przypadku gdy od mieszczenia dziecka w pieczy zastępczej upłynął rok;3. powiatowy koordynator ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie i realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; m.in.:- opracowanie i realizacja programów służącym działaniom profilaktycznym mającym na celu udzielanie specjalistycznej pomocy, zwłaszcza w zakresie promowania i wdrożenia prawidłowych metod wychowawczych w stosunku do dzieci w rodzinach zagrożonych przemocą domową;- opracowanie i realizacja powiatowego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie;- upowszechnianie informacji w zakresie możliwości i form uzyskania m.in. pomocy medycznej, psychologicznej, prawnej, socjalnej, zawodowej i rodzinnej;- zapewnienie osobom dotkniętym przemocą w rodzinie miejsc całodobowych w ośrodkach interwencji kryzysowej;- organizowanie dla osób doświadczających przemocy w rodzinie poradnictwa medycznego, psychologicznego, prawnego, zawodowego i rodzinnego;- stosowanie procedury ,,Niebieska Karta;- opracowanie i realizacja programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie;- monitorowanie udziału osób stosujących przemoc w rodzinie w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie.1. prowadzenie ośrodków interwencji kryzysowej;2. udział w zespołach interdyscyplinarnych;3. pozyskiwanie środków Europejskiego Funduszu Społecznego;4. opracowanie i realizacja powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych;5. obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej PCPR i ZON oraz programu Vulcan;6. współpraca z innymi stanowiskami jednostki oraz innymi placówkami w celu prawidłowej realizacji zadań;7. udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach;8. obsługa strony internetowej PCPR;9. podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie - 2018-11-15 - Wołów (dolnośląskie)

INSPEKTOR W REFERACIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W WYDZIALE GEODEZJI - OFERTA KONKURSOWA - od 2 800 PLN

prowadzenie geodezyjnych baz danych oraz spraw związanych z aktualizacją treści mapy zasadniczej, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR W ZESPOLE OBSŁUGI KLIENTA BIURA STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA - od 2 500 PLN

obsługa klienta w biurze strefy płatnego parkowania
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 2 200 PLN

Wykonywanie wszystkich zabiegów kosmetycznych,manicure,pedicure,przedłużanie rzęs,masaż i inne, Umowa o prace na czas określony na dwie zmiany, wysokość wynagrodzenia miesięcznie 2200zł brutto,miejsce wykonywania pracy Wrocław,ul.Widna 6/10 kontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny ,oferta pracy dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR (O.KDR.110-1102-69/17) - od 3 000 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 000 PLN

Wykonywanie iniekcji i innych zabiegów, rozdawanie leków wg indywidualnej karty zleceń
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKĘCZNIEWIE - 2017-03-29 - Skęczniew (wielkopolskie)

INSPEKTOR BHP(NR 4153) - od 1 200 PLN

obsługa w zakresie BHP jednostki wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości w zakładzie prefabrykacji żelbetowej, kontrola dostawców materiałów, kontrola prefabrykatów żelbetowych, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie protokołów. Praca trzyzmianowa w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH - od 2 000 PLN

Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY FIZYCZNEJ - do 2 800 PLN

Organicacja ochrony mienia w zakresie wynikającym z zawartych umów na ochronie fizycznej , kontrola i nadzór prawidłowej realizacji zadań ochrony fizycznej na obiektach. Miejsce pracy: Wrocław i powiat Wrocławski
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

HYDRAULIK - od 3 800 PLN

Prace hydrauliczne. Budowa obiektów przemysłowych, handlowych, użyteczności publicznej. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, umowa na czas określony. Praca na budowie we Wrocławiu ul. Obornicka, następnie inne budowy na terenie Polski. Pracodawca zapewnia transport i noclegi na budowy na terenie Polski.kontakt z pracodawcą 509 121 778, janzen (at) janzen.com.pl
JAN GRĘBOWIEC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "JANZEN" - 2016-06-15 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5792) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Zabrze (śląskie)

POKOJOWA K/M - od 2 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - 2 000 - 2 300 PLN

prace związane z konserwacją i pielęgnacją zieleni na terenie osiedla miszkaniowego Jaroty
Zakład Konserwacji Zieleni KRZAK Olsztyn - 2017-03-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 100 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-10-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK W GOSPODARSTWIE WARZYWNYM - 997,4 PLN

Podstawowe prace związane z uprawą warzyw w polu i pod osłonami.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Praca na kasie taśmowej. Obsługa klienta. Dbałość o czystość stanowiska pracy. Obsługa boksów przykasowych.
TEKEL Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

zgodnie z oprogramem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wyśmierzyce (mazowieckie)

INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - 2 800 - 3 100 PLN

Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,2) koordynacja obiegu dokumentów,3) organizacja spotkań okolicznościowych,4) przyjmowanie wniosków interesantów i kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,5) pisanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,6) sprawowanie zastępstwa pracy w sekretariacie i na stanowisku kadr,7) prowadzenie rejestru kluczy,8) prowadzenie rejestru pieczęci,9) prowadzenie archiwum zakładowego,10) dbałość o właściwą informację wizualną Urzędu,11) koordynowanie spraw bhp i ppoż.,12) zaopatrywanie w niezbędny sprzęt i wyposażenie,13) ewidencja, oznaczanie wyposażenia i likwidacja środków trwałych niskocennych,14) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 2800 zł do 3100 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KRAJ - do 5 000 PLN

Prowadzenie samochodu w transporcie krajowym.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe GREG-POL Grzegorz Olejniczak - 2016-05-05 - Wilczyn (wielkopolskie)

PRAKTYKANT W REFERACIE UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI I EDUKACJI STAT. - nieodpłatny

poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z dokumentami, procedurami i zasadami dot. postępowania z danymi stat., a także z infor. o źródłach danych, klasyfik. i nomenklaturach stosowanych w stat. publ., zapoznanie z ogólnodost. ścieżkami dostępu do danych stat., zapoznanie z księgozbiorem biblioteki Urzędu; zapoznanie z dział. edukacyjną i udział w przygot. materiałów eduk.
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2016-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 350 PLN

przygotowanie dokumentów magazynowych pz, mm, wz ; przygotowanie dokumentacji wysyłkowej ; kompletowanie wysyłek; załadunek; obsługa modułu magazynowego; współpraca z biurem obsługi klienta oraz magazynem centralnym; weryfikacja stanu higienicznego środków transportu i dokumentów przewoźnika; prowadzenie monitoringu warunków magazynowania
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH-SPAWACZ - od 1 850 PLN

spawanie rur,monter instalacji sanitarnych, praca na terenie całego kraju
Pszczółkowski Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 1 850 PLN

Konfekcjonowanie odzieży, kompletowanie i pakowanie zamówień do klientów
H&M Hennes&Mauritz logistics sp. z o. o. - 2016-06-03 - Gądki (wielkopolskie)


Wybierz powiat