Praca INSPEKTOR Turek POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: a)przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń w szczególności: na pokrycie kosztów utrzymania dziecka, dotyczących zwiększenia kosztów utrzymania dziecka, dotyczących wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z potrzebami przyjmowanego dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych, na utrzymanie lokalu mieszkalnego,na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem niezbędnego remontu lokalu mieszkalnego, dodatku wychowawczego,dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej zgodnie z przepisami,b)prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, umarzania w części lub w całości łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty,c)sporządzanie decyzji administracyjnych zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,d)ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej pełnoletnich wychowanków niezbędnej do przyznania świadczenia,e)prowadzenie dokumentacji dotyczącej kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie innego powiatu,f) bieżąca analiza dochodów i wydatków dotycząca dzieci pochodzących spoza terenu powiatu tureckiego oraz dzieci z terenu powiatu tureckiego przebywających na terenie innych powiatów, przygotowywanie porozumień, g)prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy, h) obsługa programu POMOST: wprowadzanie do systemu danych osobowych i wszystkich decyzji administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków, aktualizacja istniejącej bazy danych POMOST, przygotowanie i zatwierdzanie list wypłat dla rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków w systemie, sprawozdania, aktualizacja systemu,i)kompletowanie dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje finansowe, przygotowywanie list wypłat świadczeń, j)dbałość o bieżącą znajomość przepisów i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, k)wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora Centrum.

Data publikacji: 2016-07-14

Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)

Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łąkowa 1, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń w szczególności: na pokrycie kosztów utrzymania dziecka, dotyczących zwiększenia kosztów utrzymania dziecka, dotyczących wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z potrzebami przyjmowanego dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych, na utrzymanie lokalu mieszkalnego,na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem niezbędnego remontu lokalu mieszkalnego, dodatku wychowawczego,dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej zgodnie z przepisami,b)prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, umarzania w części lub w całości łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty,c)sporządzanie decyzji administracyjnych zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,d)ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej pełnoletnich wychowanków niezbędnej do przyznania świadczenia,e)prowadzenie dokumentacji dotyczącej kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie innego powiatu,f) bieżąca analiza dochodów i wydatków dotycząca dzieci pochodzących spoza terenu powiatu tureckiego oraz dzieci z terenu powiatu tureckiego przebywających na terenie innych powiatów, przygotowywanie porozumień, g)prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy, h) obsługa programu POMOST: wprowadzanie do systemu danych osobowych i wszystkich decyzji administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków, aktualizacja istniejącej bazy danych POMOST, przygotowanie i zatwierdzanie list wypłat dla rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków w systemie, sprawozdania, aktualizacja systemu,i)kompletowanie dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje finansowe, przygotowywanie list wypłat świadczeń, j)dbałość o bieżącą znajomość przepisów i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, k)wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora Centrum.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Adres pracodawcy:
Łąkowa 1, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1)Niezbędne:a)Wypełniony czytelnie kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie z numerem telefonu kontaktowego, według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.b)List motywacyjny czytelny i podpisany.c)Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.d)Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (np. referencje, świadectwa pracy, zakresy czynności).e) Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy w administracji samorządowej (np. referencje, świadectwa pracy, zakresy czynności). f)Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art.23 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.g)Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia.h)Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora, według załącznika nr 4 do niniejszego ogłoszenia.2)Dodatkowe:Oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko inspektora zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).), według załącznika nr 5 do niniejszego ogłoszenia.Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być wypełnione i sporządzone w sposób czytelny. W przypadku zatrudnienia, kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: turecki

Gmina pracodawcy: Turek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Turek

Ulica pracodawcy: Łąkowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: pomoc i opieka społeczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 15.07.2016

Oferta pracy ważna do: 26.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BLACHARZ SAMOCHODOWY-MECHANIK - od 2 000 PLN

naprawa blacharska aut, mechanika, obsługa oprogramowania do diagnozowania błędów w pojazdach
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żuki (wielkopolskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Murowanie ścian, prace ogólnobudowlane
PPHU MARCIN WŁODARCZYK - 2017-01-11 - Psary (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zapoznanie się ze specyfikacją funkcjonowania jednostki, dbanie o porządek w miejscu pracy, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, rozkładanie i przyjmowanie towaru, zamówienia i zwrot towaru, zapoznanie się z zasadami bhp, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Dobra (wielkopolskie)

KELNER/KA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów oraz imprez okolicznościowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MACIEJ KUCAL - 2017-07-31 - Turek (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

aktywne poszukiwanie nowych klientów indywidualnych oraz firmowych, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, badanie potrzeb klientów i oferowanie im dopasowanych produktów finansowych, obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa, analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, przygotowywanie oferty dla klienta, prezentowanie oferty klientowi i doradzanie, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami, przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Turek (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

Rozbieranie i składanie samochodów osobowych
Z.H.U. KRZYSZTOF DYBKOWSKI - 2017-06-12 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

przewóz towarów na terenie UE samochodem z naczepą typu chłodnia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DAM-MAR DAMIAN SZYMANKIEWICZ - 2016-05-30 - Krępa (wielkopolskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Turek. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-28 - Turek (wielkopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

przygotowywanie podłoży pod malowanie, wykonywanie prac malarskich, tynkarskich oraz okładzin ściennych, ocieplenia budynków, wykonywanie prac elewacyjnych, kładzenie parkietów i innych rodzajów podłóg, pokrywanie podłóg i ścian płytkami, wykonywanie innych czynności pomocniczych
GIFT USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE DANIEL LACELT - 2016-12-14 - Wyszyna (wielkopolskie)

TELEMARKETER/KA - od 2 460 PLN

kontakty z klientami, zaproszenia na spotkania
CALL WORK SP. Z O.O. - 2016-09-14 - Turek (wielkopolskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Turek. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-07-31 - Turek (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - 997,4 PLN

prace przy produkcji opakowań kartonowych, obsługa maszyn wykrawających i do bigowania, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego zgodnych ze stanowiskiem pracy, przygotowanie maszyn do produkcji, nadzorowanie maszyn do produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Cisew (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

obsługa klienta zewnętrznego, sporządzanie ofert dla klientów, dbanie o wizerunek firmy
ALEXAS TRUCK SERVICE SP. Z O. O. - 2017-06-27 - Laski (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

utrzymywanie porządku na terenie szkoły i przyległych chodnikach, dozorowanie bezpieczeństwaw obiektach szkolnych, kontrola instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i innych urządzeń w budynkach szkoły, dokonywanie drobnych napraw wyposażenia, koszenie trawy na boisku i trawnikach, utrzymanie porządku na terenach zielonych wokół szkoły, utrzymanie porządku na drogach ewakuacyjnych, kontrola oznakowania budynków i wyposażenia przeciwpożarowego, utrzymywanie porządku w pomieszczeniach gospodarczych, dbanie o sprzęt i narzędzia gospodarcze, przygotowanie pomieszczeń do remontów, zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń w czasie prac remontowych, kontrolowanie i naprawianie ogrodzenia.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Turek (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

Transport międzynarodowy, załadunek i rozładunek towaru
A.H.T. GILTRANS ADRIAN GIL - 2015-12-01 - Długa Wieś (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 000 PLN

przygotowanie pism do wysyłki, pomoc w prowadzeniu postepowania administracyjnego, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
URZĄD GMINY I MIASTA W TULISZKOWIE - 2017-04-28 - Tuliszków (wielkopolskie)

WULKANIZATOR - od 1 850 PLN

Montaż i demontaż opon, obsługa klienta, wyważanie i prostowanie kół samochodowych, spawanie aluminium, utrzymywanie porządku i czystości na terenie zakładu pracy
WULKANIZACJA - PRZEMYSŁAW SOSIŃSKI - 2016-04-26 - Turek (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych, pomiarów elektrycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych , wykonywanie projektów powykonawczych wykonanych instalacji
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zadworna (wielkopolskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie zajęć z języka angielskiego, prowadzenie niezbędnej dokuentacji
LEADER SCHOOL ANNA ŚLÓSARSKA - 2017-01-17 - Turek (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru
P.H.U "BIS RYSTEF" RYSZARD NAWORSKI - 2017-08-25 - Tuliszków (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 2 000 PLN

koszenie trawników, obcinanie drzew, krzewów, grabienie liści, gracowanie, sprzątanie
SŁAWOMIR WALCZYKOWSKI P.P.H.U. "ALEKS" - 2017-04-21 - Turek (wielkopolskie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA - od 2 000 PLN

obrobka elementów drewnianych
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Piętno (wielkopolskie)

PIEKARZ - od 1 850 PLN

Praca przy wypieku pieczywa
CIEMNIEWSKI ANDRZEJ- Piekarnia - 2016-07-26 - Brudzew (wielkopolskie)

KIEROWCA C+E - od 2 774 PLN

transport na terenie kraju
PHU JAGO-BIS GOŹDZIKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-27 - Władysławów (wielkopolskie)

PRACOWNIK REKLAMY - od 2 000 PLN

Obsługa prasy sublimacyjnej, malowanie elementów dekoracyjnych, wykonywanie nadruków na odzieży, pakowanie paczek
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2017-06-21 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego, pomoc w sprawach sekretaryjnych dotyczących bieżącej obsługi korespondencji i innych pism
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)

MONTAŻYSTA STOLARKI BUDOWLANEJ - od 1 850 PLN

montaż drzwi zewnętrznych i wewnetrznych, okien parapetów, balustrad, witryn, bram, fasad w budynkach mieszkalnych i obiektach użyteczności publicznej, wykonywanie drobnych prac murarskich, tynkarskich
P.W MAR-BUD MARLENA MUSIALIK - 2016-07-08 - Rzymsko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

prowadzenie raportu kasowego, wystawianie FV, prowadzenie raportu obrotów towarów, sporzadzanie miesiecznych zestawień obrotów towarów, miesięczne rozliczenia obiadów szkolnych, wypełnianie dokumentów związanych z prowadzeniem baru (raportów, zestawień), redagowanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Turek (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 1 850 PLN

bieżące prowadzenie ewidencji materiałowej mienia Sekcji Infrastruktury w tym : pozostałych środków trwałych: sprzętu kwaterunkowego, urządzeń przeciwpożarowych w Zintegrowanym Systemie Logistycznym Gospodarki Mienia Straży Granicznej FT-GM, systemie STOCK i innych obowiązujących zgodnie z przepisami urządzeniach ewidencyjnych, - bieżące wystawianie poprawnych merytorycznie dowodów obrotu materiałowego w zakresie prowadzonej ewidencji oraz prowadzenie segregatorów z dokumentami obrotu materiałowego w sposób pozwalający na odtworzenie kolejności operacji gospodarczych zgodnie z zapisami rejestru dowodów obrotów materiałowych, - prowadzenie uzgodnień ewidencji ilościowo-wartościowej z ewidencją ilościową w okresach: sprawozdawczym na koniec okresu sprawozdawczego (miesiąca) z ewidencją ilościową (magazynową) i nie rzadziej niż 6 miesięcy z użytkownikami, - sporządzanie sprawozdań materiałowych i finansowych, planów przekazania mienia do Agencji Mienia Wojskowego oraz kolejnych jego korekt, - rozliczanie wyników inwentaryzacji poprzez min. porównanie stanów ilościowych mienia znajdującego się na arkuszach spisu z natury ze stanami ilościowymi mienia ujętego w urządzeniach ewidencyjnych Sekcji, ich wycenę, określenie różnic inwentaryzacyjnych i ich wycenę, - księgowanie różnic inwentaryzacyjnych na podstawie zatwierdzonych wyników inwentaryzacyjnych wraz ze sporządzaniem dokumentów dla Pionu Głównego Księgowego, - uzgadnianie wartościowe mienia z Pionem Głównego Księgowego w określonych terminach
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

Wybierz powiat

Wybierz województwo

Wybierz kraj