INSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI Kielce oferta pracy Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa "Pionier"

Stanowisko: INSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa "Pionier"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barwinek 29, 25-150 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera Excel, Word
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa programu finansowo - księgowego.Doświadczenie zawodowe na w/w/ stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa "Pionier"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Barwinek 29, 25-150 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wskazany kontakt tel; 41/361-18-26 , 693-997-569
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Barwinek
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgłaszanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów budynków, odbiory i przekazywanie lokali mieszkaniowych, przyjmowanie usterek, analiza dokumentacji budowlanej kosztorysów, udział w przeglądach obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INWESTOR" - 2016-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż pieczywa w renomowanej firmie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Radom (mazowieckie)
odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie obsługi kadrowej, prowadzenie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, organizacja praktyk studenckich, organizacja staży PUP, wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zakres wykonywanych zadań na stanowisku oraz wymagania niezbędne dostępne na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-03-03 - Augustów (podlaskie)
Pomoc w porozumiewaniu się nauczyciela uczącego z dziećmi romskimi.
Gminny Zespół Szkół nr 2 w Wałbrzychu - 2017-08-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Firma zajmuje się szyciem tapicerki meblowej - sofy, narożniki, kanapy. Samodzielna krawcowa będzie miała za zadanie uszycie kompletu (ilość kompletów do ustalenia - na dzień lub na godzinę). Dostępne maszyny w szwalni : jedno igłowe,dwu igłowe, owerlok - nowoczesny park maszynowy. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
LIVINGROOMDESIGN - 2017-12-19 - Ornontowice (śląskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-04-12 - Mońki (podlaskie)
OPIEKA NAD OSOBAMI
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca na linii produkcyjnej
Grupacon Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Spawanie elementów stalowych, montaż, prace elektronarzędziami, prace transportowe. Kontakt osobisty w godz. 7.00-15.00.
WoSteel Pachecki - Wojciech Pachecki - 2016-02-11 - Grabianów (mazowieckie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych do sysyemów komputerowych. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzacej. Prace archiwizacyjne.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie materiałów introligatorskich (papier, farby), obsługa urządzeń introligatorskich klejarka, maszyna do szycia, falcowania, przygotowywanie wkładów książkowych do oprawy.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYPROWADZENIE OGÓŁU SPRAW BHP FIRMY
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Dębica (podkarpackie)
praca przy produkcji opakowań
PACK-SOL s.c. Dorota Broniowska Ireneusz Harasimiuk - 2016-09-22 - Solec (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Sanok (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakty z chińskimi kontrahentami
JUN FENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Utrzymanie parku maszynowego w ruchu, przeprowadzanie napraw usterek maszyn i urządzeń. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "EMTEX" MIROSŁAW KOWALSKI - 2015-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
doradztwo i obsługa klienta, przygotowywanie ofert i kalkulacji technologicznej, współpraca z działem produkcji
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-11-24 - Zambrów (podlaskie)
utrzymanie czystości na obiekcie w Jankach, obsługa maszyn sprzątających. Praca na dwie zmiany od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6-22
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-27 - Janki (mazowieckie)
Zbrojenie stropów, schodów.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w JW; - sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w komórkach organizacyjnych; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; itd. - Dokumenty aplikacyjne: CV; list motywacyjny; kserokopie: świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach itp.,; oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jednostka Wojskowa nr 4862 - 2016-10-03 - Siedlce (mazowieckie)