INSPEKTOR TECHNICZNY Świdnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac remontowych, udział w przetargach, przeglądy mieszkań, kosztorysowanie, przeglądy okresowe budynków, przedmiary i obmiary
Data publikacji: 2021-05-21
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ARMII KRAJOWEJ 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie prac remontowych, udział w przetargach, przeglądy mieszkań, kosztorysowanie, przeglądy okresowe budynków, przedmiary i obmiary
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Data zakończenia pracy: 30.09.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali technicy budownictwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera Word, Excel,Norma
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia budowlane o specjalności ogólnobudowlanej
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
danePracodawcy_nip: 7130005169
danePracodawcy_regon: 000486706
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ARMII KRAJOWEJ 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0617
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957146
Adres strony pracodawcy: www.smswidnik.pl
Ulica pracodawcy: ARMII KRAJOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.05.2021
Oferta pracy ważna do: 18.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8fc2b22702f6196fd4257ded7cb66dbb
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Doświadczenie mile widziane; podstawowa znajomość programu Excel; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gliwice (śląskie)
między innymi: w dziale techniczno eksploatacyjnym: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót, w rejonie obsługi mieszkańców: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2021-06-25 - Tychy (śląskie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,- dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,- dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów- przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej- Praca: 7:30-15:30.- Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice; ul Wita Stwosza 7, Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-10-25 - Katowice (śląskie)
.
NOWA-ART MARCIN NOWAK - 2017-05-17 - Wichowo (kujawsko-pomorskie)
- monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- prowadzenie szkoleń BHP- przeprowadzenie postępowań przypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją- przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy- zatrudnienie od zaraz po zakwalifikowaniu- mile widziane są również osoby niepełnosprawne
TOKEN sp. z o.o. - 2019-04-03 - Łódź (łódzkie)
wyksz. zawodowe, doświadczenie w handlu w branży mięsnej,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Mięso - Wędliny Ryszard Bochen - 2016-07-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace pomocnicze w zakresie instalacji sanitarnych, wodno-kanalizcyjnychMiejsce pracy: woj. dolnośląskie
"ADAR" Dudek Adam - 2017-03-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Przygotowanie potraw zgodnie z przyjętymi standardami,zapewnienie estetyki potraw, odpowiedzialność za działanie kuchni, nadzór nad kucharzami i pomocnikami kuchennymi, układanie menu, zapewnianie najwyższej jakości dań i usług, prowadzenie racjonalnej gospodarki surowcowej, kalkulacja kosztów, wycena potraw.
kontakt przez OHP - 2021-04-06 - Szwecja (Szwecja)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wielkie Wyręby (pomorskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych; przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektor w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej- Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1- Miejsce wykonywania pracy: Katowice- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi i wnioski, o których mowa w dziale VIII Kpa oraz projekty odpowiedzi na zażalenia, o których mowa w art. 37 Kpa, a także prowadzi postępowania w tym przedmiocie w celu wsparcia pracy wydziału,2. przygotowuje projekty pism i innych rozstrzygnięć w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału w celu wsparcia pracy wydziału,3. sporządza zawiadomienia o przekazaniu pisma zgodnie z właściwością art. 65 § 1 Kpa w celu wsparcia pracy wydziału,4. sporządza okresowe sprawozdania dot. działalności WINB do GUNB i innych organów oraz gromadzi dokumentację w tym zakresie w celu wsparcia pracy wydziału,5. segreguje akta spraw z zakresu działania wydziału w celu przekazania do archiwum.Warunki pracy:- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu na VIII piętrze,- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.Co oferujemy:- ruchomy czas pracy,- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,- miejsce parkingowe na terenie urzędu,- dofinansowanie do wypoczynku pracownika,- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,- dofinansowanie do zakupu okularów- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 3 714,40 zł.Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 9:00, zakończenie 15:00 a 17:00; Wtorek - Piatek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2021-06-02 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie dotychczasowych oraz budowanie nowych relacji z Klientami, wysyłanie ofert, realizacja kontraktów, reprezentowanie firmy podczas targów krajowych i międzynarodowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-11-10 - Rusiec (łódzkie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
kompletowanie, pakowanie zamówień, rozmieszczanie towaru w magazynieMiejsce pracy: ul. Wrocławska 1a, 52-200 Suchy Dwór,Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 24 miesiace, praca na jedna zmianę w godzinach od 8-16 Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Suchy Dwór (dolnośląskie)
zapoznanie się z planem architektonicznym i założeniami budowlanymi ustawienie rrusztowania, montaż urządzeń do transportu materiałów budowlanych oraz przygotowanie zaprawy, murowanie, tynkowaniePraca na terenie Krakowa oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn tartacznych i stolarskich.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Szczawno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac administracyjnych
ENERGOMONTAŻ - PÓŁNOC - BEŁCHATÓW Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Jaworzno (śląskie)
opracowywanie dokumentacji z zakresu bhp i ppoż.Umowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Kontakt kandydatów z pracodawcą: CV na adres: rekrutacja.eko (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
chęci do pracy, rzetelność, praca od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2021-06-01 - Wawrzyńcowice (opolskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia,zakres obowiązków: wydawanie towarów, wkładani8e pojemników do myjnipraca od wt-pt 4-9
Ubojnia Drobiu Marian Wunsz - 2018-12-31 - Kobierno (wielkopolskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali Przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca przy krojeniu skór w procesie produkcji butów,- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą,- Kontakt telefoniczny 607-365-117
GREGOR S.A. - 2020-11-10 - Pszczółki (pomorskie)
wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe 6 miesięcy. Obowiązki: pomoc w kuchni, obieranie warzyw,krojenie warzyw, mięsa.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów reklamodawców, wystawianie faktur, sprzedaż powierzchni reklamowej, przygotowywanie ofert.
ENERNET Tomasz Miecznik - 2016-12-14 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska i BHP.
SABA Sp. z o.o. - 2019-05-31 - Płock (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2020-11-17 - Szczuczyn (podlaskie)
Załadunek i rozładunek towarów, kompletacja zamówień
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Radomsko (łódzkie)