INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI Rzeszów oferta pracy 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak, kierunek: budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-znajomość kosztorysowania- Norma-niekaralność-dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
danePracodawcy_nip: 5170346645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2020
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 02.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd78ca14b7cb69da9d507112b41acfcd
Podobne oferty pracy
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Kiedrzyn (mazowieckie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej sprzętu i materiałów. Wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunków, faktur, protokołów, w celu przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zapłaty;kwartalne i roczne planowanie środków finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów przychodowo rozchodowych, w celu właściwego obiegu dokumentów.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywność; odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z zakresu księgowości;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń, pokojoe, gabinety lekarskie, korytarze, obsługa czyszczarki.
KOLEJOWY SZPITAL UZDROWISKOWY SP Z OO - 2019-08-19 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Dowóz towaru bezpośrednio do klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ciechanów (mazowieckie)
- prowadzenie procesu przygotowania inwestycji;- przygotowanie zadań inwestycyjnych, polegających na zlecaniu opracowań dokumentacji projektowej i jej weryfikacji wraz z wymaganymi uzgodnienia i uzyskaniem pozwolenia na budowę;- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na opracowywanie dokumentacji;- realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;- zawieranie niezbędnych umów na opracowanie dokumentacji projektowych, realizację zadań inwestycyjnych, prowadzenie nadzorów inwestorskich i obsługę geodezyjną;- koordynowanie realizowanych procesów inwestycyjnych na terenie gminy, współdziałanie w tym zakresie z inwestorami zastępczymi.Oferta konkursowa. Szczegóły: http://godow.bip.net.pl/?a=19471
Urząd Gminy Godów - 2019-10-28 - Godów (śląskie)
Wykonywanie prac wykończeniowych, malowanie pomieszczeń, docieplanie budynków.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Oleszyce (podkarpackie)
sprzątanie terenów wewnętrznych, urządzeń sanitarnych, mycie podłóg; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
PHU "Partner" sp. z o.o - 2018-11-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pomoc w montażu instalacji elektrycznych, prace przygotowawcze i inne prace związane z montażem.Umowa zlecenie 24.06.2019-23.06.2022Dyspozycyjność- cała doba, 100 godz./mies.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
Opieka nad dziećmi. Pielęgnacja dzieci. Organizowanie zabaw dostosowanych do wieku. Pomoc przy karmieniu i ubieraniu dzieci. Dbałość o czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Inspektor w Dziale Statystyki Medycznej i Realizacji Świadczeń
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2020-08-24 - Tarnów (małopolskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (produkcja pozostałych wyrobów z gumy)
K-Flex Polska Sp z o.o - 2016-12-28 - Wielenin-Kolonia (łódzkie)
- realizowane polityki firmy w zakresie BHP i ochrony środowiska;- nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu BHP oraz ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi;- doskonalenie systemu bezpieczeństwa w pracy oraz ochrony środowiska w oparciu o wymagania prawne;- udział w przeprowadzeniu ryzyka zawodowego, kontrolach BHP;- udział w organizacji, prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP i ochrony środowiska;- opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska oraz BHP, nadzór nad ewidencją odpadów KEO;- raportowanie do instytucji zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z obowiązującym prawem
Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III - 2019-01-23 - Międzylesie (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni - 2020-07-23 - Września (wielkopolskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i ksiegowanie dowodów dot. sum depozytowych oraz ZFŚS. Uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów. Sporządzanie analiz oraz innych informacji dot. realizacji budżetu jednostki.Szczegółowe informacje dot. konkursu na przedmiotowe stanowisko znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Rejonowej, w zakładce "oferty pracy".
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2020-06-04 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, sprawdzanie termniów ważności produktów, wykładanie i ekspozycja towaru
Stokrotka Sp. z o.o. - 2019-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, naprawa okularow,rejestracja,obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
układanie kostki brukowej, praca przy drogach
ZIBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-17 - Kamienica (małopolskie)
SZYKOWANIE DOSTAW, UKŁADANIE TOWARU NA MAGAZYNIE, DBANIE O PORZĄDEK NA MAGAZYNIE
"RADEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Puszczew (śląskie)
prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych na terenie miasta Torunia, sprawdzanie dopuszczania do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego - 2019-09-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjno - biurowaI zamiana 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera. Wynagrodzenie: 12,70 zł brutto na godzinę. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Sulęcin (lubuskie)
Montaz urządzeń do transportu, suszenia i magazynowania ziarna (konstrukcjie stalowe - urządzenia marki ARAJ). Praca w delegacji w różnych częściach Polski.Praca w godz. 7-15, gotowość do wyjazdów w delegacje.kontakt z pracodawcą: e-mail: anna.palikowska (at) uniamachines.com
"UNIA" Sp. z o.o. - 2020-07-14 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub - wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - ustawy o ewidencji ludności- ustawy o cudzoziemcach ( Dział IV)- ustawy Kodeks wyborczy ( Dział I)- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dział VII)- ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Obsługa interesantów w sprawach z zakresu ewidencji ludności,2) Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,3) Przekazywanie danych z Rejestru Mieszkańców oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców innym jednostkom organizacyjnym Urzędu w zakresie niezbędnym do realizacji przez nie zadań,4) Przygotowywanie informacji o zmianach adresowych i współpraca z administratorami budynków,5) Udział w składzie komisji dokonującej wizji lokalnych dokonywanych w trakcie postępowania administracyjnego o zameldowanie lub wymeldowanie,6) Udział w realizacji spraw związanych z organizacją wyborów i referendów.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-07-29 - Racibórz (śląskie)
Nadzór i kontrola nad procesem budowy oraz sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Przemyśl (podkarpackie)
Naprawa eksploacyjna samochodów, naprawa silników, wymiana olejów
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-11-29 - Skrzyszów (śląskie)
Przewóz materiałów - kruszyw, rozładunek kruszyw
Skarbet Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-05 - Skarbimierz (opolskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-11-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- dbanie o bezpieczeństwo na strzeżonym obiekcie- uzupełnianie książki służb- monitorowanie osób i pojazdów na terenie firmy
P.P.U. "CZA-TA" NICIAK S.J. - 2020-06-25 - Łańcut (podkarpackie)