INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych), w celu określenia wysokości należności do wypłaty.Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace, w celu sporządzenia listy uposażeń funkcjonariuszy.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy, w celu właściwej realizacji wypłaty świadczeń.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy, w celu zapewnienia informacji niezbędnych do realizacji obowiązków sprawozdawczych PGK do wyższych przełożonych.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności, w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków finansowych.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników NOSG i kontaktowanie się z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie wykonywanych zadań, w celu potwierdzeń wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach.Prowadzenie ewidencji (rejestru) zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników NOSG, w celu zapewnienia właściwego dokumentowania wydawanych zaświadczeń.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia następnego miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków, w celu zapewnienia zgodności ewidencji z faktycznie realizowanymi wypłatami.

Data publikacji: 2021-03-15

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych), w celu określenia wysokości należności do wypłaty.Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace, w celu sporządzenia listy uposażeń funkcjonariuszy.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy, w celu właściwej realizacji wypłaty świadczeń.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy, w celu zapewnienia informacji niezbędnych do realizacji obowiązków sprawozdawczych PGK do wyższych przełożonych.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności, w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków finansowych.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników NOSG i kontaktowanie się z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie wykonywanych zadań, w celu potwierdzeń wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach.Prowadzenie ewidencji (rejestru) zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników NOSG, w celu zapewnienia właściwego dokumentowania wydawanych zaświadczeń.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia następnego miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków, w celu zapewnienia zgodności ewidencji z faktycznie realizowanymi wypłatami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie warunków przyznawania funkcjonariuszom Straży Granicznej oraz członkom ich rodzin zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu Straży Granicznej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2002 r. w sprawie świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących funkcjonariuszowi Straży Granicznej i członkom jego rodziny

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Ustawy z dnia z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (rozdział 13)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: w zakresie nauk ekonomicznych/prawa/administracji

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/40753,inspektor-Sekcji-Rachuby-i-Plac-Pionu-Glownego-Ksiegowego.htmlKomendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: inspektora Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 WARUNKI PRACYPraca administracyjno biurowa powyżej 4 godz. przy obsłudze komputera, praca samodzielna,wymagająca dokładności i skrupulatności. Praca w podstawowym systemie czasu pracy,od poniedziałku do piątku w godzinach: 07.30 15.30. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Na stanowisku pracy występuje: reprezentowanie urzędu na zewnątrz w związku z kontaktami z bankami i instytucjami finansowymi, praca pod presją czasu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃNaliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych), w celu określenia wysokości należności do wypłaty.Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT-Płace, w celu sporządzenia listy uposażeń funkcjonariuszy.Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy, w celu właściwej realizacji wypłaty świadczeń.Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy, w celu zapewnienia informacji niezbędnych do realizacji obowiązków sprawozdawczych PGK do wyższych przełożonych.Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności, w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków finansowych.Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników NOSG i kontaktowanie się z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie wykonywanych zadań, w celu potwierdzeń wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach.Prowadzenie ewidencji (rejestru) zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników NOSG, w celu zapewnienia właściwego dokumentowania wydawanych zaświadczeń.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia następnego miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków, w celu zapewnienia zgodności ewidencji z faktycznie realizowanymi wypłatami. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie;Doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej.Znajomość przepisów:Ustawy z dnia z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (rozdział 13),Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie warunków przyznawania funkcjonariuszom Straży Granicznej oraz członkom ich rodzin zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu Straży Granicznej.Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2002 r. w sprawie świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących funkcjonariuszowi Straży Granicznej i członkom jego rodziny.Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych/prawa/administracji. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajda się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku ekonomicznym /prawa/administracji.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 23.03.2021r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonymw przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: wg. mnożnika 1,4 kwoty bazowej Planowana data zatrudnienia: 19.04.2021r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6

Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

danePracodawcy_nip: 5631565688

danePracodawcy_regon: 110120561

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajda się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku ekonomicznym /prawa/administracji.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 15.03.2021

Oferta pracy ważna do: 23.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7fd4a1eec51bb2fb079505c9ae20f58e

Podobne oferty pracy

STARSZY PROGRAMISTA BAZ DANYCH MS SQL - do 14 000 PLN

1.Współpraca z liderami zespołów, manadżerami projektów, analitykami biznesowymi, innimi zespołami IT i zespołami biznesowymi w celu opracowania wymagań2.Odpowiedzialny za zmiany i projektowanie aplikacji od strony bazy danych, wykonywane we wspołpracy z innymi deweloperami.3.Dba aby praca zespolu i caly kod przez niego napisany był zgodny ze standardami i zalecaniami firmy oraz odpowiadał najlepszym praktyka branzy.4.Projektowanie i implementacja nowych wymagań biznesowych5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów firmy oraz obsługa klienta.
PROVIDENT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-15 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

MELIORANT - od 2 250 PLN

konserwacja rowów melioracyjnych, wykaszanie skarp, karczowanie krzewów, usuwanie zamulenia z dna
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Chybie (śląskie)

INWENTARYZATOR 10.06.2019 - od 17 PLN

liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2019-06-03 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 3 000 PLN

Kierowca samochodu dostawczego
MD-TRANS Dariusz PODCZASIAK ŚRODA WLKP. - 2016-09-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 14,7 PLN

utrzymanie czystości terenów wokół budynku szpitala
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Złotoryja (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY 1/4 ETATU (NR 0514) - od 17 PLN

Monitorowanie rynku w zakresie popytu i podaży produktu, organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, promowanie produktu, analizowanie efektywności prowadzonej działalności handlowej
MARATON GROUP SP. Z O.O. - 2020-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów. obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Nowy Staw (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhplub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracylub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-08-12 - Racibórz (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

Realizacja powierzonego planu sprzedaży, budowanie długoterminowych relacji z klientami oraz obsługa stałych klientów
"MAZUR" S.C. Jarosław i Waldemar Mazur - 2017-09-01 - Mszana (śląskie)

ANIMATOR KULTURY - od 2 500 PLN

Orientowanie się w potrzebach społeczności lokalnej dotyczących oświaty, kultury i rozrywki oraz adekwatne do tych potrzeb organizowanie życia kulturalnego organizowanie konkursów, wystaw, kółek twórczości amatorskiej, kółek zainteresowań aktywizowanie społeczności lokalnej w zakresie zainteresowań kulturą, wspieranie inicjatyw w tym zakresie organizowanie imprez kulturalnych, festiwali, wystaw, konkursów, festynów itp. poszukiwanie i pozyskiwanie środków finansowych przeznaczonych na wszelkie przedsięwzięcia kulturalne, planowanych w lokalnych ośrodkach kultury współpraca z artystami i innymi wykonawcami imprez kulturalnych planowanych w regioniea także ze sponsorami i wszelkimi innymi osobami, które wspierają działalność kulturalną na terenie, w którym pracuje animator prowadzenie dokumentacji swoich działań oraz działań placówki, której jest pracownikiem.rientowanie się w potrzebach społeczności lokalnej dotyczących oświaty, kultury kultury i rozrywki oraz adekwatne do tych potrzeb organizowanie życia kulturalnego organizowanie konkursów, wystaw, kółek twórczości amatorskiej, kółek zainteresowań aktywizowanie społeczności lokalnej w zakresie zainteresowań kulturą, wspieranie inicjatyw w tym zakresie organizowanie imprez kulturalnych, festiwali, wystaw, konkursów, festynów itp. poszukiwanie i pozyskiwanie środków finansowych przeznaczonych na wszelkie przedsięwzięcia kulturalne, planowanych w lokalnych ośrodkach kultury współpraca z artystami i innymi wykonawcami imprez kulturalnych planowanych w regioniea także ze sponsorami i wszelkimi innymi osobami, które wspierają działalność kulturalną na terenie, w którym pracuje animator prowadzenie dokumentacji swoich działań oraz działań placówki, której jest pracownikiem.
Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański - 2018-03-14 - Cieplewo (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM ( 322OP) - od 2 100 PLN

przetwarzanie i przewożenie surowców na miejsce wykonywania prac, mycie i czyszczenie, maszyn i urządzeń, sortowanie produktów, przeprowadzanie obróbki wstępnej surowca, wg określonych receptur przy zastosowaniu maszyn i urządzeń, wykonywanie innych zadań pokrewnych, praca w mikroklimacie chłodnym i wilgotnym, praca z nożem i ostrymi narzędziami
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Karczew (mazowieckie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 250 PLN

rozbiór indyka na elementy, trybowanie elementów z indyka
BOMADEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-20 - Trzebiechów (lubuskie)

LAKIERNIK - od 2 500 PLN

Prace lakiernicze przy naprawie maszyn rolniczych.
FUH AGROTEAM Wróbel Grzegorz - 2016-10-27 - Grodzisk (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY- SPRZĄTACZKA - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 2 250 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; utrzymanie czystości, sprzątanie biur, pomieszczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRINT-LINE JUSTYNA SZMIGIEL - 2019-04-25 - Gliwice (śląskie)

POZOSTALI PROJEKTANCI GRAFIKI I MULTIMEDIÓW - 997,4 PLN

- wytwarzanie obiektów 3D zgodnie z planem przy współpracy starszego grafika 3D gier i programisty gier,- budowanie środowisk wirtualnych na potrzeby gier (obiekty, sceny).
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Cieszyn (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

ochrona powierzonego mienia
Umbrella Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY W BRANŻY POLIGRAFICZNEJ - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o realizacją
HM SERWIS GROUP Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Malbork (pomorskie)

ASYTENT BANKOWY - od 2 250 PLN

Oferowanie i sprzedaż produków bankowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych , zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, realizacja zadań sprzedażowych.
Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie - 2019-03-14 - Lututów (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Przyjmowanie towarów przychodzących, przygotowanie towarów do wysyłki.
Almi Polska Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Tychy (śląskie)

OPERATOR/POMOCNIK OPERATORA URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI SZKŁA - od 2 300 PLN

pomoc w obsłudze urządzeń do obróbki szkła, docelowo przejęcie obowiązków samodzielnego operatora, wymiana elementów nowych,
kontakt przez OHP - 2018-07-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wisła (śląskie)

CIEŚLA - od 3 000 PLN

budowa i obróbka w drewnie; okres próbny 1 m-c
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MULTIWOOD MARIUSZ KASPROWSKI - 2019-09-30 - Kobylnica (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Prace gospodarcze, porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Zblewo (pomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA ( STAŻ FP) - 1 489 PLN

uczestniczenie i pomoc w czynnościach opiekuńczych nad dziećmi i inne
kontakt przez PUP - 2021-06-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)