INSPEKTOR NADZORU BADAŃ NIENISZCZĄCYCH Płoty oferta pracy PETRO-CONSULTING MICHAŁ SIKORSKI

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BADAŃ NIENISZCZĄCYCH

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: nadzór robót spawalniczych

Data publikacji: 2020-06-25

Lokalizacja: Płoty (zachodniopomorskie)

Pracodawca: PETRO-CONSULTING MICHAŁ SIKORSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MATEJKI 8a, 72-310 Płoty, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: nadzór robót spawalniczych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BADAŃ NIENISZCZĄCYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płoty

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3205

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płoty

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w zawodzie (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia , co najmniej VT-2,UT-2,RT-2,PT-2,MT-2 wg PN-EN 9712:2012 lub normy równoważnej

Nazwa pracodawcy: PETRO-CONSULTING MICHAŁ SIKORSKI

danePracodawcy_nip: 8531470145

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

Adres pracodawcy:
30-298 Kraków 8D, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Kraków

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kraków

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

Numer budynku pracodawcy: 8D

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1

Data dodania oferty pracy: 25.06.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1d7aef798551a27f04aa059b1fd1c197

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)

KROJCZY - od 1 050 PLN

Cięcie odzieży używanej na czyściwo, usuwanie guzików, zamków, segregowanie czysciwa na poszczególne asortymenty.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Trzebień (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 500 PLN

-obsługa klienta-obsługa komputera, oprogramowania firmy -obsługa kasy fiskalnej z terminalem płatniczym-prace biurowe
Klapuch Krystian Auto Mix - 2017-07-24 - Skrzyszów (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Wykonywanie operacji obrotu gotówkowego; odpowiedzialność za powierzone przez Bank krajowe i zagraniczne znaki pieniężne; bezpośrednia obsługa bezgotówkowa Klientów Detalicznych, Klientów Zamożnych, Klientów Bankowości Prywatnej, Klientów Biznesowych i Klientów Korporacyjnych; sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym oraz pozyskiwanie dla Banku nowych Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2016-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH (NR REF. 61/DOM4/DOM5/20) K/M - od 6 000 PLN

- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU BRANŻY DROGOWEJ W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI(NR 2240) - od 2 600 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:1)Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru ze szczególnym wskazaniem na:- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, - kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem oraz terminowością ich wykonania, - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji, - wydawanie poleceń w trakcie robót w formie pisemnej, poprzez wpis do dziennika budowy, - udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, - uczestnictwo w czynnościach odbiorowych i przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania, - uczestnictwo w przejęciu dokumentacji powykonawczej oraz dziennika budowy od kierownika budowy po odbiorze końcowym, - sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań, - rozliczanie budowy fakturą końcową oraz sporządzanie dokumentów przekazania środka trwałego, - uczestnictwo w komisjach ds. dokonywania przeglądów gwarancyjnych.2)Bieżące utrzymanie dróg: remonty nawierzchni, chodników i jezdni, w tym min.: przeprowadzanie przeglądów ulic, przygotowywanie kosztorysów, danych wyjściowych, przedmiarów w zakresie remontów i budowy nawierzchni, przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych, bieżących i rocznych w zakresie bieżącego utrzymania chodników i dróg twardych w rozbiciu na rodzaje nawierzchni, przygotowywanie dokumentacji technicznej dla robót w zakresie bieżącego utrzymania ulic, zlecanie i nadzorowanie robót na podległej sieci ulic, weryfikacja kosztorysów i faktur dotyczących zlecanych prac.3)Sprawowanie kontroli nad przekazywaniem materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek do depozytu.4)Przygotowywanie materiałów do przetargów w zakresie remontów, nakładek, odnów bitumicznych, zimowego utrzymania ulic, pozimowego oczyszczania ulic, ubezpieczenia dróg. 5) Prowadzenie Systemu Ocen Nawierzchni Drogowych 6) Prowadzenie ewidencji dróg na potrzeby wydziału.7)Dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym.8)Kontrolowanie, czy roboty obce realizowane w pasie drogowym wykonywane są na podstawie aktualnego zezwolenia i zgodności z określonymi warunkami.Sporządzenie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonych prac.wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcąInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku: usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz, wyjazdy słubowe w teren, sytuacje stresowe, obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BB/ ASYSTENT DS. STUDENCKICH - od 2 250 PLN

Praca w dziekanacie uczelni od środy do niedzieli, obsługa studentów, pracowników.
Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości z siedzibą w Wałbrzychu - 2018-12-13 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ZBROJARZ - od 2 080 PLN

przygotowanie i zmontowanie zbrojenia, przygotowanie, ułożenie mieszanki betonowej, wybór odpowiedniego gatunku stalowych prętów, odczytywanie projektu konstrukcyjnego
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE KA - BUD KAPŁON PIOTR - 2017-09-29 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ I PRAWNYCH - od 2 300 PLN

- Przygotowywanie i prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu oraz ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, prowadzenie dokumentacji postępowań:- Weryfikowanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym;- Prowadzenie korespondencji w zakresie obszaru Jednostka Realizująca Projekt;- Stałe zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawodawczymi z zakresu zamówień publicznych oraz bieżącym orzecznictwem dotyczącym tej materii;- Inne zadania, jakie mogą być powierzone przez przełożonego.
WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW DS. OCHRONY ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH R55/1119-321/17 - od 2 000 PLN

- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH - od 250 PLN

Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)

ŁADOWACZ ODPADÓW - od 3 000 PLN

Załadunek i rozładunek pojemników oraz worków z odpadamiWykonywanie prac porządkowych na stanowisku pracyWywóz odpadów zmieszanych ( segregowalnych )Rzetelene wykonywanie czynności zleconych przez pracodawcę
Gminna Spółka Komunalna BIERKOM Sp. z o.o. - 2020-02-13 - Bierutów (dolnośląskie)

POMOC SZWACZKI - od 2 250 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Sprawdzanie palet z towarem po kompletacji do wysyłki; praca ze skanerem; Praca na stojąco.
Agencja Solid Security - 2016-04-04 - Sady (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH - od 2 100 PLN

-obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3051118.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2018-02-09 - Siemyśl (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 2 700 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-01 - Tczew (pomorskie)

TECHNIK OBSŁUGI OBIEKTU - 3 000 - 3 500 PLN

wykonywanie badań i kontroli urządzeń, diagnozowanie usterek budynkowych, techniczne utrzymanie obiektu budowlanego
SODEXO POLSKA SP ZOO - 2017-09-21 - Smolice (łódzkie)

PRACOWNIK II STOPNIA - od 1 850 PLN

pracownik II stopnia
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płońsk (mazowieckie)

INSPEKTOR- PRACOWNIK DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 1 850 PLN

przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru pocztowego, przygotowywanie narad, odpraw i posiedzeń, obsługa urządzeń biurowychm, odbiór poczty elektronicznej
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2016-08-23 - Opole Lubelskie (lubelskie)

MAGAZYNIER - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Nowy Targ (małopolskie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA - 2 770 - 3 500 PLN

prowadzenie sekretariatu Zarządu i bieżąca współpraca z Członkami Zarządu; prowadzenie całości spraw związanych z korespondencją przychodzącą zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz obsługa spotkańGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA-MECHANIK - do 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Ostrołęka (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - od 3 500 PLN

Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B - od 13 PLN

doręczanie posiłków, zakupy itp. - elastyczny czas pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Praca także dla uczniów w systemie dziennym.
kontakt przez OHP - 2017-11-21 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA (387J) - od 2 774,96 PLN

- kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy, - wysyłka ofert do klienta,- pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów z posiadanymi przez nich usługami, produktami, - przyjmowanie reklamacji, - kompletowanie dokumentów i przesyłanie ich do klienta,- obsługa przesyłek pocztowych oraz poczty elektronicznej, - wprowadzanie danych do systemu
Semeco Telematics Sp. z o.o. Sp.k - 2019-07-29 - Warszawa (mazowieckie)

FIZJOTERAPEUTA - 3 100 - 3 500 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Godziny pracy: 8.00- 18.00. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania. Wynagrodzenie 3100-3800 zł brutto - w zależności od kwalifikacji.
NZOZ SPEC-MED IWONA BADACZEWSKA, ROBERT NOWAK SPÓŁKA CYWILNA - 2019-07-16 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ - od 5 000 PLN

Nadzór nad realizacją robót budowlanych, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-12 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat