INSPEKTOR DS. TERENOWO - PRAWNYCH Kalisz oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG W KALISZU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TERENOWO - PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Gospodarowanie gruntami.
Data publikacji: 2020-06-29
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG W KALISZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 3, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Gospodarowanie gruntami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TERENOWO - PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, dobra znajomość obsługi komputera, praktyka w zakresie gospodarki gruntami i w sprawach prawnych w tym zakresie. Na ofertę może również aplikować emeryt/rencista.
Nazwa pracodawcy: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG W KALISZU
danePracodawcy_nip: 6181874845
danePracodawcy_regon: 007015915
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
3 Maja 3, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o telefoniczne umówienie się na spotkanie z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
danePracodawcy_kodPowiatu: 3061
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936569
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 29.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55447c19ef44597b87ef1edfb31ab70f
Podobne oferty pracy
- nadzór nad robotami instalacyjnymi wodno-kanalizacyjnymi,- nadzór nad eksploatacją urządzeń wodno-kanalizacyjnych,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad stacjami i siecią wodociągową,- nadzorowanie prac i napraw konserwacyjnych,- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej wodociągów ikanalizacji,- utrzymanie i eksploatacja dróg,-prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym,-organizacja i nadzór nad remontami budynków komunalnych,-prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem gminy w energię elektryczną w tym oświetlenie uliczne,- organizowanie pracy i nadzór nad brygadą remontowo konserwatorską, - organizowanie i nadzór nad robotami publicznymi,-prowadzenie spraw związanych z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy- współpraca z inspektorem BHP,-prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz wykorzystania urlopów konserwatorów, elektryków, dozorców i robotników gospodarczych
GMINA DĄBROWA BISKUPIA - 2018-02-26 - Dąbrowa Biskupia (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie warunków pracy w zakładzie pracy.
"Mrija"Oleksii Kryvosheiev - 2016-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
DORADZTWO I PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU ZAGADNIEŃ PRZEWIDZIANYCH W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W ZAKŁADZIE PRACY:1. PROWADZENIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP W ZARZĄDZIE.2. PRZEDKŁADANIE WNIOSKÓW O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH I PRZEDKŁADANIE PROPOZYCJI ZMIERZAJĄCYCH DO USUNIĘCIA TYCH ZAGROŻEŃ.3. DOKONYWANIE OCENY RYZYKA ZAWODOWEGO.4. USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTAWANIA WYPADKU PRZY PRACY I PRZYGOTOWANIE STOSOWNEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE.5. PRZEDKŁADANIE WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ZACHOWANIA I WYMAGAŃ EKONOMII NA STANOWISKACH PRACY.6. PROWADZENIE REJESTRÓW DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z CAŁOKSZTAŁTEM ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ SŁUŻBĘ BHP.WYMAGANIA:POZIOM WYKSZTAŁCENIA MIN:ŚREDNIE LUB WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, BHP UMIEJĘTNOŚCI: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ; MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH,UPRAWNIENIA: SZKOLENIE OKRESOWE BHP DLA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I OSÓB WYKONUJĄCYCH ZADANIA TEJ SŁUŻBYDOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: NA PODOBNYM STANOWISKU W SŁUŻBIE BHP- WYMAGANE 3 LATA; MILE WIDZIANA PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ROBOTNIK
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
układanie i pakowanie artykułów spożywczych
"EMAT HRC Elżbieta Matysiak" - 2016-09-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
kompleksowa realizacja spraw zwiazanych z planowaniem i nadzorowaniem prac konserwacyjnych, naprawczych, remontowych i inwestycyjnych, nadzorowanie stanu technicznego wszystkich obiektów PUM wraz z towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych.Wymagania:wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa ogólnego lub ukonczony inny techniczno-budowlany,uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, znajomość procesu kosztorysowania i rozliczania prac budowlanych, znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Word, MS Excel, Norma, AutoCad lub pokrewny, doświdczenie zawodowe min 3 lata, znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, zagadnień technicznych i technologicznych, przepisów p.poż i BHP, prawo jazdy kat BWynagrodzenie od 3000,00 zł brutto
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nauczanie przedmiotu wiedzy o kulturze
Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Gen. Dezyderego Chłapowskiego - 2016-08-19 - Trzcianka (wielkopolskie)
Obsługa ładowarki.
Warsztat Ślusarski, Transport Krajowy i Międzynarodowy - 2016-01-05 - Płock (mazowieckie)
Obsługa gości hotelowych. Praca w Szczyrku (Ośrodek Wypoczynkowy "Gronie") w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do niedzieli (co drugi dzień, wg grafiku). Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + premia.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAMEX KP SP. Z O. O. - 2017-05-26 - Szczyrk (śląskie)
UTRZYMANIE OBIEKTU W CZYSTOŚCI, PRACE PORZĄDKOWE
P.U. JAREXS SP Z O.O. - 2019-02-01 - Polkowice (dolnośląskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-06-22 - Mońki (podlaskie)
Reklama i dbanie o wizeunek firmy. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Lublin (lubelskie)
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2020-01-17 - Wartkowice (łódzkie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z wymienionym stanowiskiem. Karta kierowcy, kurs na przewóz rzeczy. Wykształcenie zawodowe. Kierowca kat. C, kat. C + E. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. System 3/1; 4/2; 6/2.
ELWOJ Elżbieta Kaćkiewicz - 2016-04-08 - Wołomin (mazowieckie)
Kosztorysowanie, nadzór techniczny nad wskazanym budynkiem, kontrola robót.
Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - 2016-12-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nadzór nad urządzeniami medycznymiGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2019-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
WYKONYWANIE PRAC Z ZAKRESU STOLARSTWA WG. PROJEKTÓW NA WYSOKIM POZIOMIE, PRACA W DREWNIE ORAZ Z WYKORZYSTANIEM PŁYT LAMINOWANYCH I LAKIEROWANYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE, WYSOKIE KWALIFIKACJE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. B, STAŻ PRACY MIN. 5 LATGODZINY PRACY: 07:30-15:30PRACODAWCA PROSI O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TEL.: 503123030
ARS QUERCUS PRACOWNIE STOLARSKIE ZBIGNIEW STANISŁAW DĘBSKI - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
GREGBUD Grzegorz Ferenc - 2018-08-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych)2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4.Przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-02-21 - Płock (mazowieckie)
Ochrona danych osobowych, obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe, ochrona informacji niejawnych
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2019-10-04 - Suwałki (podlaskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów,przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego,ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków: chorobowych, macierzyńskich i pogrzebowych,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad firmą świadczącą usługi konserwacyjne (w zakresieprzynależnym dla stanowiska), planowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, nadzór nad utrzymaniem instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, przewodów kominowych, nadzór nad dostawą mediów, tj. wody i centralnego ogrzewania, nadzór nad właściwym utrzymaniem zasobów Spółdzielni, prowadzenie korespondencji i obsługa właścicieli lokali i członków Spółdzielni, współpraca z pozostałymi komórkami Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁOBZÓW" - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
Obsługa krawędziarki- cięcie blach różnej grubości na podstawie dokumentacji technicznej
TARET Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-03-17 - Milanówek (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z wypełnianiem zapisów umowy dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikację Miejską sp z o.o. na rzecz Miasta Szczecinek usług transportu zbiorowego.Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta w Szczecinku
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-03-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
oferta dla osób do 30 roku życia z profilem pomocy II, porcjowanie i pakowanie ciasta, zaparzanie i podawanie kawy i herbaty, praca Września, umowa o pracę na dwa lata, dwie zmiany,
Cukiernia Kandulski - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kelnerska, praca na kuchni
kontakt przez OHP - 2019-06-26 - Chęciny (świętokrzyskie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Biura za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz przekazywanej osobiście, wstępna ocena i klasyfikacja zaewidencjonowanej korespondencji, przyjmowanie z komórek organizacyjnych korespondencji wychodzącej i prowadzenie zestawień tej korespondencji, obsługa składów chronologicznych oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania, zapewnienie obsługi kancelaryjnej Departamentu, dystrybucja zaewidencjonowanej korespondencji oraz innych dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych, przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-02-12 - Warszawa (mazowieckie)