INSPEKTOR DS ODSZKODOWAŃ Toruń oferta pracy GEOFIZYKA TORUŃ S.A.

Stanowisko: INSPEKTOR DS ODSZKODOWAŃ

Wynagrodzenie: od 273 PLN

Zakres obowiązków: uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielem prywatnym i organizacjami administracji publicznej, udział w negocjacjach z właścicielami nieruchomości, szacowanie szkód poprojektowychdodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc VievMiejsce wykonywania pracy: okolice Przemyśla oraz Bartoszyc

Data publikacji: 2017-08-24

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: GEOFIZYKA TORUŃ S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielem prywatnym i organizacjami administracji publicznej, udział w negocjacjach z właścicielami nieruchomości, szacowanie szkód poprojektowychdodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc VievMiejsce wykonywania pracy: okolice Przemyśla oraz Bartoszyc

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 273 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 273 zł brutto dziennie + odprowadzanie składekZUS itp

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS ODSZKODOWAŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca do spraw odszkodowań

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 273 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość i obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), rolnicze

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: geografia lub ochrona srodowiska

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc Viev

Nazwa pracodawcy: GEOFIZYKA TORUŃ S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wysłać na adres: rekrutacja (at) geofizyka.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Profil działalności pracodawcy: agboc16.12.2010

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw odszkodowań

Data dodania oferty pracy: 24.08.2017

Oferta pracy ważna do: 24.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI - od 2 100 PLN

Operator koparki i koparko - ładowarki. Praca przy robotach wodno-kanalizacyjnych, ziemnych, drogowych.Praca w delegacji.
Marek Franczak Zakład Robót Inżynieryjnych FRAKOP - 2018-02-01 - Sławno (łódzkie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 3 000 - 6 000 PLN

Opieka nad osobami starszymi, dbanie o ich zdrowie i czystość, pomoc w samoobsłudze
kontakt przez OHP - 2016-06-28 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM - 3 000 - 3 500 PLN

Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR DZIAŁU JAKOŚCI - od 1 750 PLN

kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

nadzór nad rozliczeniem zużycia paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową i paliwową
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka zoo - 2018-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

pakowanie czekoladek do bombonierek na linii produkcyjnej
Toms Polska Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 800 - 3 100 PLN

- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)

KASJER - MAGAZYNIER - do 1 950 PLN

Obsługa klienta,
EUROCASH S.A - 2016-10-03 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Karniowice (małopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH - od 2 800 PLN

Zarządzanie i koordynowanie codziennej pracy biura, sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych: telefon, ksero, fax.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kałdowo (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - do 2 000 PLN

organizacja i obsługa pogrzebów, prowadzenie dokumentacji z tym związanej, fakturowanie uslug
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Olkusz (małopolskie)

MŁODSZY BRAKARZ - od 13 PLN

Sortowanie i pakowanie wyrobów gotowych, ocena jakościowa wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KONSTRUKTOR - od 2 160 PLN

1. Opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej nowych i modernistycznych wyrobów produkcyjnych.2. Opracowanie programów prób i badań dla prototypów i serii informacyjnych.3. Wprowadzanie zmian i poprawek.
REMA Spółka Akcyjna - 2018-01-09 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

stylizacja paznokci, malowanie, przedłużanie , regulacja brwi
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ENERGII ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIA - od 2 100 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne lub średnie techniczne; doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu przy średnim wykształceniu; umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, prawa cywilnego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji, umiejętność współpracy, znajomość szczegółowych przepisów, regulaminów dotyczących prac eksploatacyjnych prowadzonych na oświetleniu; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, nadzór nad remontami i inwestycjami w zakresie oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej realizowanych przez Gminę Sośnicowice, udział w przeglądach stanu technicznego oświetlenia ulicznego, ewidencjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego, nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania oraz stanu technicznego oświetlenia ulicznego, - sporządzanie odnośnych zestawień i analiz, wdrażanie i uruchamianie nowych systemów oświetlenia ulicznego, ewidencjonowanie zużycia energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia, udział w uzgadnianiu dokumentacji projektowych branży elektrycznej, udział w okresowych przeglądach stanu technicznego oświetlenia ulicznego; wynagrodzenie: do uzgodnienia; miejsce pracy: Sośnicowice
URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH - 2018-03-22 - Sośnicowice (śląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, archiwizacja dokumentów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)

HYDRAULIK - od 2 100 PLN

drobne roboty na instalacjach centralnego ogrzewania, wody ciepłej i zminmnej oraz kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych
KUC KRZYSZTOF USŁUGI HYDRAULICZNO-GAZOWE - 2018-07-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

według stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wyszki (podlaskie)

KOSMETOLOG/ STAŻ - 997,4 PLN

ZABIEGI PIELĘGNACYJNE NA TWARZ I CIAŁO, MANICURE, PEDICURE, HENNA, STYLIZACJA PAZNOKCI
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Polkowice (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

1.Organizacja biura,2.Prowadzenie ksiązki korespondencyjnej spraw przychodzących i wychodzących ,3.Korespondencja biura,4.Postepowanie administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 100 PLN

obsługa interesantów, współpraca z pracownikami w zakresie obsługi sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, obsługa systemu e-Dok, kopertowanie, obsluga dziennika korespondecyjnego, przygotowanie odpraw służbowych
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2018-02-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU - 2 800 - 5 000 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 640 PLN

prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie energii cieplnej, elektrycznej, wody zimnej i ścieków, sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi w spółdzielni, opracowywanie kosztorysów, robót budowych w ramach zatwierdzonego planu remontów
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZWIĄZKOWIEC - 2017-02-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

HYDRAULIK - od 2 400 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Warszawa (mazowieckie)

WOŹNY - 997,4 PLN

Według programu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wleń (dolnośląskie)

CIEŚLA - DEKARZ - od 1 850 PLN

krycie dachów, konserwacja dachów, wykonywanie wiązy dachowej, inne prace na zajmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Gołębiew Nowy (łódzkie)


Wybierz powiat