INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Gdańsk oferta pracy Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie dokumentów, księgowanie dokumentów, prowadzenie środków trwałych, przygotowanie dokumentów do sporządzania deklaracji VAT.
Data publikacji: 2020-05-11
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-387 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie dokumentów, księgowanie dokumentów, prowadzenie środków trwałych, przygotowanie dokumentów do sporządzania deklaracji VAT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7-15, 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana sumienność i pracowitość, wykształcenie ekonomiczne, minimum średnie, 2 lata praktyki w księgowości. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7-15, 9-17.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
danePracodawcy_nip: 5840902658
danePracodawcy_regon: 000483949
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
80-387 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.05.2020
Oferta pracy ważna do: 10.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5a47c653db5b49cd59095d9b6e45740
Podobne oferty pracy
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Brzeg (opolskie)
transport ładunków samochodem do 3,5 tony, wypełnianie dokumentacji przewozowej, jazda po trasach Unia Europejska - Rosja
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sławacinek Stary (lubelskie)
Zadania: - udział i prowadzenie branżowych kontroli jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prace uruchomieniowe- próby funkcjonalne urządzeń: elektroenergetycznych, elektrycznych, sterowania i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawności i awarii urządzeń, testy sprawności z pomiarami.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Lubin (dolnośląskie)
kładzenie okablowania i podłączanie elektryki na nowo budowanych obiektach
ROMAN PILARCZYK "ROMEL" - 2017-11-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe w szlifierce; obróbka konstrukcji stalowych lekkich (barierki balkonowe, poręcze); umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; brak nałogów; miejsce pracy: Gliwice; mile widziany emeryt lub rencista
KonStal Andrzej Więckowski - 2020-05-19 - Gliwice (śląskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Radomsko (łódzkie)
Pozyskiwanie zleceń przewozowych, współpraca z usługobiorcami w kraju i za granicą, kontrola czasu pracy kierowcy, kontrola przyjętych do przwozu przesyłek.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-06-20 - Żary (lubuskie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1742&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/103/2019- Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Planowania Inwestycyjnego w Wydziale Rozwoju Miasta.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- opiniowała przedstawione do uzgodnienia projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,- analizowała skutki finansowe uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,- przygotowywała informacje o ustaleniach miejscowych planów przestrzennego zagospodarowania oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Katowice w odniesieniu do terenów, na których planuje się realizację inwestycji miejskich,- opracowywała specyfikację techniczną na wykonanie prac projektowych dla zadań inwestycyjnych,- weryfikowała wnioski budżetowe Radnych, Komisji Rady, RJP,- opiniowała przedstawiane do uzgodnienia zamierzenia inwestycyjne, przewidywane do realizacji na terenie Katowic pod kątem zgodności z aktualnymi kierunkami rozwoju infrastruktury technicznej miasta oraz istniejącym i planowanym uzbrojeniem podziemnym,- udzielała informacji na temat wyposażenia w infrastrukturę komunalną gruntów gminnych, dla których przewidywana jest zmiana sposobu użytkowania,- przygotowywała projekty odpowiedzi na wnioski i skargi mieszkańców lub instytucji, zapytania i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady Miasta Katowice.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.-Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, inżynier lub magister inżynier, preferowane kierunki lub specjalności: gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, ciepłownictwo, energetyka, budownictwo, architektura,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość zagadnień z zakresu planowania przestrzennego - umiejętność czytania map z zapisami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,- znajomość programu Systemów Informacji Przestrzennej - typu ArcGIS,- umiejętność obsługi programów: Open Office i MS Office oraz poczty elektronicznej - w stopniu podstawowym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy ze stronami, dokładność, rzetelność, komunikatywność.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze oraz w terenie /przeprowadzenie wizji/ wymagająca zaangażowania oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz klientami zewnętrznymi.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych, prowadzenie negocjacji z klientami.
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ - 2019-09-13 - Międzyrzecz (lubuskie)
Dostawa materiałów budowlanych do klientów, kierowanie pojazdem.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Stójków (dolnośląskie)
Przygotowywanie dań typowych dla kuchni tureckiej zgodnie z przepisami i kulturą turecką.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych, opracowywanie bilansu i planu finansowego, rozliczanie PFRON
WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII "KUBALONKA" W ISTEBNEJ - 2020-02-12 - Istebna (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
Szczegóły na stronie:http://www.piw-ilawa.4bip.pl/upload/plik,20200625073603,ogloszenie_64662.pdf
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Iława - 2020-06-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, dbanie o asortyment produktów, wykładanie towaru.
JANMAR - 2017-11-01 - Józefosław (mazowieckie)
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków, utrzymywanie w czystości zabawek, doprowadzanie i odprowadzanie dzieci do mikrobusu oraz na zajęcia rewalidacji indywidualnej, wspólne z nauczycielem wykonywanie pomocy naukowych.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 17 - 2019-09-23 - Gdynia (pomorskie)
obsługa bezgotówkowa i kasowa klientów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-08-10 - Skrzyszów (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzegania wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
praca jako kierowca samochodu dostawczego kat.B
MGROUP KAMILLA MACIEJEWSKA - 2017-06-05 - Poznań (wielkopolskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.bip.powiatwolsztyn.pl, praca na 1/2 etatu
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- prace remontowe- prace porządkowe- prace melioracyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Siedlisko (lubuskie)
prowadzrnie pozalekcyjnych zająćz języka angielskiego w szkołach podstawowych praca w godz. 11:00-17:00
CENTRUM EDUKACJI ATUT - POŁUDNIE CL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Mojnowo (mazowieckie)
OPIS: Spawanie MIG/MAG elementów naczep samochodowych Praca na linii produkcyjnej metalowych naczep do samochodów ciężarowych dla przemysłu budowlanego
deWORK Dorota Wierzgała - 2017-07-17 - Francja (Francja)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji zakończonych postępowań przygotowawczych i spraw o wykroczenia w celu ich archiwizacji, przygotowanie zestawień statystycznych zleconych przez kierownika grupy operacyjno-śledczej w celu przedstawienia rzetelnej informacji dot. ilości popełnianych przestępstw i wykroczeń w obrębie Placówki, sprawdzanie w bazach danych na zlecenie funkcjonariuszy GOŚ wykonujących czynności służbowe w celu wykorzystania ich w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych oraz SEO, przygotowywanie i prowadzenie ewidencji umów i rozliczeń rachunków, faktur za usługi, tłumaczenia oraz związanej z tym korespondencji w celu terminowego rozliczenia ww usług, utrzymywanie obiegu korespondencji na linii kancelaria-sekretariat-kierownik grupy i odwrotnie, w zakresie dokumentacji jawnej w celu prawidłowego obiegu dokumentacji, prowadzenie i bieżące uzupełnianie książki ewidencji dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2018-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
- Przygotowywanie wniosków o uruchomienie procedury związanej z udzielaniem zamówienia publicznego, dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą "Prawo zamówień publicznych", planowanie oraz analiza dokonywanych zakupów, prowadzenie rejestrów (m.in. zamówień, zapotrzebowań umów), rozliczanie faktur, czuwanie nad realizacją zamówień i zawartych umów.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-14:35. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe (administracyjne lub ekonomiczne), dobra i praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel), umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych. Kontakt telefoniczny (32-259-17-31, 32-259-16-61) lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2018-11-05 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy), naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do odpowiednich urzędów, wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik, CDN Optima, PFRON), monitorowanie terminów badań lekarskich i sanepidowskich, uprawnień pracowników, szkoleń BHP, wsparcie działu księgowości w podstawowym zakresie, udział w projektach HR (w tym rekrutacja).
Dagny sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nysa (opolskie)