INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO - FINANSOWYCH SEKCJI TECHNIKI SPECJALNEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO - FINANSOWYCH SEKCJI TECHNIKI SPECJALNEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie ewidencji wydatków finansowych w zakresie uzbrojenia i techniki specjalnej- Opisywanie i ewidencjonowanie faktur za dokonane zakupy w książce kontowej oraz wprowadzanie przelewów do programu finansowego w celu dokonania płatności- Prowadzenie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej w zakresie sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej- Sporządzanie i rejestrowanie dowodów obrotu materiałowego w celu wydania/przyjęcia sprzętu z/do magazynu- Udział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup sprzętu i materiałów techniki specjalnej, środków przymusu bezpośredniego i materiałów wybuchowych w zależności od zużytej ilości lub utraty gwarancji- Porównywanie ewidencji głównej z ewidencją prowadzoną w Pionie Głównego Księgowego, ewidencją magazynową oraz pomocniczą prowadzoną w granicznych jednostkach organizacyjnych- Sporządzanie sprawozdań okresowych i wykazów, archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
Data publikacji: 2017-07-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie ewidencji wydatków finansowych w zakresie uzbrojenia i techniki specjalnej- Opisywanie i ewidencjonowanie faktur za dokonane zakupy w książce kontowej oraz wprowadzanie przelewów do programu finansowego w celu dokonania płatności- Prowadzenie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej w zakresie sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej- Sporządzanie i rejestrowanie dowodów obrotu materiałowego w celu wydania/przyjęcia sprzętu z/do magazynu- Udział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup sprzętu i materiałów techniki specjalnej, środków przymusu bezpośredniego i materiałów wybuchowych w zależności od zużytej ilości lub utraty gwarancji- Porównywanie ewidencji głównej z ewidencją prowadzoną w Pionie Głównego Księgowego, ewidencją magazynową oraz pomocniczą prowadzoną w granicznych jednostkach organizacyjnych- Sporządzanie sprawozdań okresowych i wykazów, archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO - FINANSOWYCH SEKCJI TECHNIKI SPECJALNEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- Wykształcenie średnie- Co najmniej 1 roczne doświadczenie zawodowe w księgowości, administracji lub pracy biurowej- Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 09.05.2014 r. w sprawie uzbrojenia Straży Granicznej (Dz. U. z 2014 r., poz. 658)- Znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 04.04.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U. z 2017 r., poz. 729)- Znajomość przepisów Zarządzenianr 26 Komendanta Głównego SG z dnia 05.05.2016 r. w sprawie norm należności uzbrojenia oraz norm wyposażenia specjalnego, a także warunków przyznawania i użytkowania uzbrojenia Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2016 r., poz. 21 z późn. zm.)- Znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SGz dnia 31.10.2014 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz.120 z późn. zm.) tylko w zakresie Działu I oraz XII- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE:- Wykształcenie wyższeTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 24 lipca 2017 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 ChełmINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2000,- zł.Planowana data zatrudnienia: ok. 01.09.2017 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test merytoryczny (wiedzy), rozmowa kwalifikacyjna.Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danychi możliwości ich poprawiania.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ NADBUŻAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W CHEŁMIE: http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/komenda/praca-w-nosg/pracownicy-cywilni/23196,inspektor-ds-ksiegowo-finansowych-Sekcji-Techniki-Specjalnej-Wydzialu-Techniki-i.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.07.2017
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 24.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- krycie dachów- obróbki blacharskie
F.H. "Paweł-Dachy" Paweł Olędzki - 2017-01-17 - Siemiatycze (podlaskie)
Przygotowanie materiałow do spawania bram i ogrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kolonia Kociszew (łódzkie)
prace w wydziale finansowym lub wydziale geodezji
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Sztum (pomorskie)
Montaże i napełnianie instalacji chłodniczych
Zakład Produkcji Doświadczalnej CEBEA - 2018-03-22 - Bochnia (małopolskie)
1. Osobista, telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta;2.Prowadzenie dokumentacji w zakresie: - sprzedaży i zakupu towaru(WZ, PZ, faktury, CMR, raporty kasowe), - ochrony środowiska (KPO,DPR, sprawozdania), - ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników; 3. Przygotowywanie dokumentów księgowych i innychcelem przekazania do księgowości; 4. Przyjmowanie oraz sporządzenie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej; 5. Dbanie o czystość i porządek w biurze.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Zabrze (śląskie)
Sprzedawca
Z.U.H. ALINEX Wardak Alina - 2016-12-22 - Płońsk (mazowieckie)
montaż lampek led
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Obórznia (kujawsko-pomorskie)
poszukiwana osoba po 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Krzyków (opolskie)
prace porzadkowo-czystościowe obiektu poczty w Borowie -2 godziny
APT TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Borów (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pomoc w pracach stolarskich.Godziny pracy 8-16
Usługi Stolarskie Krzysztof Tokajuk - 2018-08-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przeróbka krawiecka odzieży lekkiej, kontakt z klientem
CLASSA MODA ŚLUBNA BRYGIDA Polek I ROMAN POLEK - 2015-11-18 - Zabrze (śląskie)
obsługa klientów,obsługa kasy fiskalnej,ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Niepołomice (małopolskie)
Kooperacja z lokalnymi rynkami biznesowymi i bankowymi oraz zapewnienie zrozumienia nietypowych zachowań komunikacyjnych i handlowych,Współpraca z pracownikami zagranicznych zespołów ds. Monitorowania Zgodności Zachowań z Zasadami Rynku (CSA) i przyczynianie się do usprawniania pracy Działu ds. Nadzoru Operacji,Wspieranie rozwoju wszelkich ważnych oraz uwarunkowanych czasowo usług we wszystkich działach biznesowych w wielu krajach,Przyczynianie się do rozwoju i wzrostu liczebności Zespołu ds. Nadzoru Operacji,Prowadzenie niezależnego nadzoru i monitorowania celem zapewnienia pewności, że pracownicy działają zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami, kodeksami oraz standardami Grupy HSBC,Czasowa analiza alertów i eliminacja tych, które nie budzą podejrzeń, a także, w razie potrzeby, szczegółowe badanie i zgłaszanie potencjalnych zastrzeżeń co do treści alertu oraz odpowiednie dokumentowanie podjętych decyzji i wszelkich działań korygujących,Zapewnienie, że wszelkie nierozwiązane kwestie są wyjaśnione z zachowaniem odpowiedniego terminu i z poprawnymi wnioskami,Prowadzenie statystyk i spisu danych dla partnerów biznesowych, identyfikowanie wzorców zachowań i uczestniczenie w tworzeniu raportów dla managementu dotyczących znaczących naruszeń, oraz perspektywicznego ryzyka,Zapewnienie ciągłego i skutecznego wsparcia zespołom ds. Zgodności z Regulacjami oraz odpowiednim partnerom biznesowym,Zgłaszanie lokalnym managerom wyższego stopnia potencjalnych naruszeń przepisów prawnych oraz regulacji Działanie na rzecz utrzymania dobrych relacji z zespołami ds. Zgodności, tak w Polsce jak i poza jej granicami,Uczestniczenie w spotkaniach i utrzymywanie ścisłych kontaktów z lokalnymi partnerami biznesowymi,Sprawne wykonywanie obowiązków we własnym obszarze nadzoru, dzielenie się wiedzą na rzecz dobra zespołu i otwarte uczenie się od innych,Metodyczny sposób pracy i wykazywanie zdolności do odpowiedniego uzasadniania decyzji operacyjnych oraz zaleceńTworzenie dokładnych i dogłębnych analiz panujących trendów oraz szczegółowych raportów.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
praca na cały etat 30/30
Wojewódzki Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku - 2018-06-18 - Kluczbork (opolskie)
Zaopatrzenie hurtowni w materiały budowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Morawica (świętokrzyskie)
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Dobków (dolnośląskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-11-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; brak nałogów; wszelkie uprawnienia oraz prawo jazdy będą dodatkowym atutem; wykonywanie prac ogólnobudowlanych; praca od poniedziałku do piątku na terenie Śląska
PPHU ARXBUD ARKADIUSZ SZOŁTYSEK - 2016-09-23 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
Sowix Agencja Usług BHP i P.POŻ - 2018-08-09 - Łuków (lubelskie)
szybka i staranna obsługa klientów przy kasach, zatowarowanie sklepu, przygotowanie zwrotów towarów
kontakt przez OHP - 2018-07-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prace pomocnicze związane z przeprowadzaniem kotroli instalacji wod kan, gaz, c.o, prowadzenie konkursów ofert na prace remontowe, sporządzanie sprawozdań z przeproadzaniem remontów, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-12-28 - Opole (opolskie)
kontrola techniczna parkomatów, przeglądy ,naprawa oraz konserwacja urządzeń , nadzór nad realizacją umów
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kraków (małopolskie)
504192521kurs na przewóz osób Praca na terenie Powiatu Rzeszowskiego .
PAWEŁ KUDŁA działający pod firmą PRZEWÓZ OSÓB - 2016-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa z instrukcją przekazaną od przełożonego. Raportowanie wykonanych czynności od przełożonego. Praca w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 1850 zł.
Formeld Polska Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedawca/ kasjer
Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa "BUCHALTERIA 1" Rafał Kaliciński - 2016-09-13 - Kokotów (małopolskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań, osoba sprawna fizycznie, praca dorywcza na podstawie umowy zlecenia; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pionierów
Sindbad Biuro Podróży - 2016-06-28 - Gliwice (śląskie)
Nadzór w zakresie konserwacji i eksploatacji sieci i węzłów cieplnych.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek towarów w punktach handlowych, pomoc kierowcy. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (wyjazdy z Bielska-Białej).
FIRMA HANDLOWA "BARDIMEX" ZPCHR - 2018-02-06 - Bielsko-Biała (śląskie)