INSPEKTOR DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ WODY Lubin oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYLESIE"

Stanowisko: INSPEKTOR DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ WODY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów - uzgodnienia kont w systemie finansowo-księgowym - obsługa mieszkańców w zakresie prowadzonych rozliczeń
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYLESIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów - uzgodnienia kont w systemie finansowo-księgowym - obsługa mieszkańców w zakresie prowadzonych rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia regulaminowa 15%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ WODY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik scentralizowanych systemów rozliczeniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów prawa dotyczących spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYLESIE"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Prymasa Polski Stefana Wyszyńskiego 10, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Prymasa Polski Stefana Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik scentralizowanych systemów rozliczeniowych
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
DO UZGODNIENIA
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
- WSPARCIE DZIAŁAŃ BIURA HANDLOWEGO- KREATYWNE REDAGOWANIE I ZARZĄDZANIE OFERTAMI FIRMY- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI CZŁONKAMI ZESPOŁU- WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO ORAZ PRZEZ WSPÓŁPRACOWNIKÓWZAPEWNIAMY:- ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ- WEWNĘTRZNE SZKOLENIE- WŁASNE STANOWISKO PRACY- WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POZIOMU ZAANGAŻOWANIA I UMIEJĘTNOŚCI- MOŻLIWOŚĆ PODNIESIENIA KWALIFIKACJI ORAZ ROZPOCZĘCIA KARIERY W DZIALE HANDLOWYM (POLSKA, EUROPA)
BAUBRAS POLSKA - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres zadań: - Prowadzenie kontroli planowych i doraźnych wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządzanie protokołów kontroli i innych przewidzianych przepisami prawa dokumentów; - wykonywanie czynności związanych z pobieraniem próbek wyrobów budowlanych, zlecaniem badań tych próbek oraz analizą sprawozdań z przeprowadzonych badań;- prowadzenie wynikających z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli lub związanych z dokonanymi badaniami próbek wyrobów budowlanych postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, oraz postanowień przewidzianych przepisami ustawy o wyrobach budowlanych;- dokonywanie analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządzanie projektów pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji;- wprowadzanie, wynikających z działania urzędu, danych do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy organ;- sporządzanie rocznych sprawozdań z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządzanie zestawień i analiz dotyczących wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB;- występowanie do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na VIII piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B. w tym samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 t i długości 5,4 m), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 j.t.), wraz z aktami wykonawczymi;- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5), wraz ze związanymi z tym rozporządzeniem aktami delegowanymi;- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.). Prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentów normalizacyjnych, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Chotcza-Józefów (mazowieckie)
obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji o stanie konta za zaległościz tytułu czynszu i pozostałych opłat;weryfikowanie sald najemców lokali komunalnych pod katem zadłużenia;wystawianie faktur korygujących sprzedaży w związku z rozliczeniem zaliczek na centralne ogrzewanie i zimną wodę;wystawianie i ksiegowanie biezących faktur sprzedaży i faktur korygujących sprzedażydo modułu FK;przygotowywanie i analiza dokumentacji najemców lokali komunalnych celem oddania zaległości do sądu o nakaz zapłaty;wykonywanie poleceń bezpośrednich przełożonych
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2017-11-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego wywóz nieczystości płynnych.
Jerzy Fliśnik Usługi Rolnicze Transport i Wywóz Ścieków - 2018-04-10 - Zielonki (małopolskie)
praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa wiertni.
ARMA ARTUR BABICKI - 2016-10-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zgłaszanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów budynków, odbiory i przekazywanie lokali mieszkaniowych, przyjmowanie usterek, analiza dokumentacji budowlanej kosztorysów, udział w przeglądach obiegktów budowlancych, prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INWESTOR" - 2016-06-29 - Lubin (dolnośląskie)
nadzór nad budynkami, praca w godz. 7.30-15.30
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy pracowników, prowadzenie spraw dotyczących kuratora sądowego
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie - 2017-03-08 - Mszczonów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny; Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-24 - Bytom (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor ds. zbytu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
kompletacja towaru; etykietowanie; uitrzymywanie porządku na magazynie,
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne OPOLTRANS Janusz Wiszczuk - 2017-08-08 - Brzezie (opolskie)
obsługa urzadzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przekazywanie kierowcy nowych informacji na temat załadunku i rozładunku towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Grodzisko (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
-zapoznanie się z jadłospisem lokalu ze sposobem przygotowywanie sali i bufetu przed otwarciem zakładu-obsługa klienta-umiejętność podawania potraw-etyka zawodu-przygotowywanie drinków różnego rodzaju, kaw i koktajli-krótki staż na kasie fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, obsługa posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Tarnów (małopolskie)
Kontrola i nadzór BHP, szkolenia.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2017-06-20 - Zabrze (śląskie)
1) obsługa klientów świadczeń wychowawczych,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie świadczeń wychowawczych,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) sporządzanie zapotrzebowania na środki budżetowe na podstawie decyzji wydanych w sprawach świadczeń wychowawczych, 8) terminowe sporządzanie list wypłat świadczeń wychowawczych,9) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu świadczeń wychowawczych,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2016-11-14 - Kolbudy (pomorskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, nadzór nad procesem wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa kotłów parowych o ciśnieniu do 0,7 bar
SEDAR S. A. Międzyrzec Podlaski - 2017-11-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Obsługa klienta ( sprzedaż materiałów z branży instalacyjnej i budowlanej)doradztwo techniczne z w/w branżywykładnie i wycenianie towaru na półkach.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:WyryPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15, 10-18 (sobota wg grafiku-za sobotę dzień wolny do wybrania).
Instalator Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-05-14 - Wyry (śląskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu oraz załadunek i wyładunek towarów
Zakład Stolarski "EDMAR" Maria Pietrzak - 2016-08-10 - Krusza Duchowna (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie systemów pożarowych - elektroniczne zabezpieczeniePraca w Gdańsku, pracodawca zapewnia transport do miejsca pracy
INPO Jan Dawidowski - 2017-06-14 - Lębork (pomorskie)
.
"ZAJAZD ROZDROŻE" S.C. KRZYSZTOF I JACEK HACZYKOWSKI - 2017-05-23 - Nieborów (łódzkie)