INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ETATU Bogdanka oferta pracy ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: 1 400 - 1 800 PLN
Zakres obowiązków: zadania służby bhp - zgodne z obowiązującymi przepisami. CV na adres:biuro (at) lebog.com.pl
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Bogdanka (lubelskie)
Pracodawca: ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zadania służby bhp - zgodne z obowiązującymi przepisami. CV na adres:biuro (at) lebog.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 400 - 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogdanka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puchaczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 400 - 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: do 28.12.2015, Godziny : 7.30 - 13.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Puchaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogdanka
Adres strony pracodawcy: www.lebog.com.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 28.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin, zamawianie towarów u dostawców z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2018-03-15 - Wyryki-Połód (lubelskie)
obsługa wózków akumulatorowych
DHL EXEL SUPPLY CHAIN TRADE (POLAND)" Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Augustów (podlaskie)
- prace administracyjno-biurowe- koordynacja obiegu dokumentów- tworzenie raportów
CONCEPT SEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prace budowlane
Pracownia Artystyczna Janików - 2018-02-16 - Janików (świętokrzyskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Tczew. -zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Tczew.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova. Przedział wynagrodzenia:3.000,00 zł - 5.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)podstawa + prowizja. Umowa na okres próbny po okresie próbnym umowa o pracę na stałe.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tczew (pomorskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-05-07 - Częstochowa (śląskie)
jw.
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania sie o środki finansowe z UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych;
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-10-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie geodezyjnych baz danych oraz spraw związanych z aktualizacją treści mapy zasadniczej, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgłaszanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów budynków, odbiory i przekazywanie lokali mieszkaniowych, przyjmowanie usterek, analiza dokumentacji budowlanej kosztorysów, udział w przeglądach obiegktów budowlancych, prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INWESTOR" - 2016-06-29 - Lubin (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stnowisko dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/hip/ w zakładce Praca KRUS. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmowane są oferty drogą elektroniczną.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych zamówien od klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Zambrów (podlaskie)
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw i konserwacji od mieszkańców z zarządzanych budynków. Przeprowadzanie wizji lokalnych zgłaszanych usterek. Prowadzenie rejestrów zgłoszeń. Koordynacja okresowych przeglądów budynków. Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Zabrze (śląskie)
wykaszanie traw w uprawach, zabezpieczenie upraw przed zgryzaniem, sadzenie drzew
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Osoba do systemów informacji geograficznej. Wymagane wykształcenie min. średnie - o specjalności wod - kan lub geodezyjnej, mile widziane doświadczenie, znajomość zagadnień z zakresu GIS, program AUTOCAD, znajomość oznaczeń geodezyjno - kartograficznych. Wymagany stopień niepełnosprawności. Zatrudnienie od pażdziernik/listopad.
Miejskie Przeds.Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Mysłowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe.Praca przy mechanice samochodowej, serwis opon. Kontakt z praodawcą osobisty tlefoniczny lub e-mailowy: warsztat.prus (at) interia.pl
PRUS MIROSŁAW FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "PRUS" - 2018-11-08 - Gaszowice (śląskie)
- nadzór i szkolenia pracowników
- nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi
- inspekcje terenu budowy
- analiza dokumentacji BHP na budowie
- sporządzanie pozwoleń i raportów robór budowlanych
- analiza rysyka robót
Korporacja Budowlana Doraco Sp zoo - 2017-10-05 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, oferowanie, sprzedaż produktów bankowych.Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
PKO Bank Polski S.A. - 2017-06-30 - Racibórz (śląskie)
Produkcja ceramicznych wyrobów sanitarnych.
HR Global Group Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Krasnystaw (lubelskie)
Bieżące utrzymanie czystości budynku użyteczności publicznej m.in.mycie podłóg, odkurzanie, wycieranie kurzu i inne prace porządkowe.
ABC Service Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Opole (opolskie)
-zapoznanie z zagadnieniami i organizacją pracy w oddziale higieny pracy;-udział w kontrolach sanitarnych zakładów pracy wspólnie z opiekunem stażu;-sporządzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protokół pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje płatnicze;-inne czynności biurowe zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac ślusarskich.
Firma Projektowo-Usł.-Handl.-Wdrożeniowa "Projekt"S.C. M. Wojnar, R. Tasz - Krosno - 2018-01-18 - Krosno (podkarpackie)
Spawanie metodą TIG - elementy metalowe, balustrady.
Firma Usługowa Instalacyjno- Spawalnicza "MALEC" Dariusz Malec - 2016-06-17 - Manasterz (podkarpackie)
oferta stażu: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Otwock (mazowieckie)
Drobne naprawy urządzeń elektrycznych, pakowanie urzadzeń elektrycznych.
GP PEOPLE SP. Z O.O. TORUŃ - 2015-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie produktów do sprzedaży, inkasowanie należnośic za sprzedane produkty, wystawianie faktur, zaiwranie transakcji sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Obsługa gości
"HOTEL SYPNIEWO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-09 - Sypniewo (wielkopolskie)