HANDLOWIEC Łódź oferta pracy ZŁOMREX METAL SP Z O.O.

Poleasingowe używane laptopy.

Stanowisko: HANDLOWIEC

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów w terenie, współpraca i bieżąca obsługa klientów, raportowanie wyników pracy. Pracodawca oferuje samochód służbowy oraz telefon i laptop. Wymagane wykształcenie min. średnie, samodzielność i kreatywność. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.

Data publikacji: 2015-12-14

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: ZŁOMREX METAL SP Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
91-601 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów w terenie, współpraca i bieżąca obsługa klientów, raportowanie wyników pracy. Pracodawca oferuje samochód służbowy oraz telefon i laptop. Wymagane wykształcenie min. średnie, samodzielność i kreatywność. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: HANDLOWIEC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik handlowiec*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera, word - excel

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość rynku stalowego i metali nieżelaznych. Samodzielność i kreatywność. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

Nazwa pracodawcy: ZŁOMREX METAL SP Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Zielona 26, 42-360 Poraj, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: myszkowski

Gmina pracodawcy: Poraj

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poraj

Ulica pracodawcy: Zielona

Numer budynku pracodawcy: 26

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2015

Data dodania oferty pracy: 14.12.2015

Oferta pracy ważna do: 13.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Obsługa Klienta, sprzedaż pożyczek, kredytów, rachunków. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY" - 2018-03-28 - Jasienica (śląskie)

SPRZEDAWCA W BRICOMARCHE - od 2 100 PLN

- Praca w sklepie Bricomarche w Tczewie: Dział budowlany Dział majsterkowania Dział ogrodniczy Dział dekoracji- Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58-531-33-35.
"NERJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 500 PLN

Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 800 PLN

Obsługa prasy, mieszalnika, wymiana form w prasach, kontrola jakości wytworzonego produktu
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Godzikowice (dolnośląskie)

HANDLOWIEC STACJONARNY - od 3 493 PLN

sprzedaż, pozyskiwanie klientów
Irena S.C. Radosław Misiak, Grzegorz Nocuń - 2016-12-14 - Bytom (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

-obsługa komputera,wprowadzanie danych, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

HANDLOWIEC K/M (J. ARABSKI) - od 3 000 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - od 950 PLN

praca w charakterze pielęgniarki, analityka medycznapraca na 1/2 etatu
NZOZ Dilab Diagnostyka Medyczna - 2015-12-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

HANDLOWIEC - od 1 900 PLN

Organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, język chiński jest niezbędny do porozumiewania się z zarządem i zamawainia towaru, kompetencje sprzedawcy i kasjera, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie inych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIECTECHNIK HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

sprzedaz bezpośrednia, negocjacje z kontrahentami, zakup towarów handlowych, utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Trzcianka (wielkopolskie)

HANDLOWIEC ( SPRZEDAWCA) - 997,4 PLN

handlowiec ( sprzedawca)
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

HANDLOWIEC - od 1 000 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 1 000 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynm
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC - 997,4 PLN

obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 35 PLN

Nauka języka angielskiego metodą callana. Praca w godzinach 14.00 - 18.00.
Victory School of English Anna Duc - 2016-11-24 - Brzesko (małopolskie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

-obsługa recepcji, -przyjmowanie rezerwacji-meldowanie i wymeldowywanie gości- wystawianie faktrur
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 13 PLN

Obsługa samochodu ciężarowego STAR z beczką asenizacyjną przy budowie drogi S8 na odcinku Wyszków-Poręba.
KRYSTIAN LENARCZYK PPHU "LEN-BUD" - 2017-03-02 - Wyszków (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, branża budowlana
Przedsiębiorstwo Handlu i Usług ARCHIK + - 2016-05-17 - Myślenice (małopolskie)

HANDLOWIEC - od 1 900 PLN

Organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, język chiński jest niezbędny do porozumiewania się z zarządem i zamawainia towaru, kompetencje sprzedawcy i kasjera, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie inych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC/FAKTURZYSTA TECHNIKI GRZEWCZEJ - od 1 850 PLN

obsługa klienta, fakturowanie dokumentów, sprzedaż
HOT SERVICE MARIUSZ SOŁTYSIAK - 2016-05-09 - Lubin (dolnośląskie)

852U - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Radom (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 1 300 PLN

pozyskiwanie klientów na Ukrainie i w Rosji, ustalanie warunków współpracy , dbałość o dostępność towarów, realizacja umów handlowych, wyjazdy słóżbowe na Ukrainę i do Rosji
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 2 300 PLN

Wykształcenie bez znaczenia, chęć do rozwijania umiejętności pozyskiwania klientów, obsługa dotychczasowych, bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera i internetu, zaangażowanie w realizację celów i zadań.Zakres obowiązków: -aktywne pozyskiwanie nowych klientów-Wsparcie i rozwój sprzedażny produktów -Aktualizacja bazy klientów
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

HANDLOWIEC - od 1 200 PLN

sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim, kontaktowanie się z chińskimi dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 1 800 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie salonu komputerowego, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, udzial w targach i szkoleniach, utrzymanie relacji z klientami; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, minimum rok doświadczenia, umiejtności z zakresu handlu i negocjacji, komunikatywna znajomość jezyka angielskiego
PRO4IT Sp. z o.o. Sp. K. - 2015-11-16 - Zborowskie (śląskie)