GŁÓWNY KSIĘGOWY Zawidów oferta pracy OŚRODEK KULTURY
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 500 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie list płac, deklaracja PIT, CIT, VAT, praca w godz. 7.00-15.00- do ustalenia
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Zawidów (dolnośląskie)
Pracodawca: OŚRODEK KULTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zgorzelecka 39, 59-970 Zawidów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie list płac, deklaracja PIT, CIT, VAT, praca w godz. 7.00-15.00- do ustalenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawidów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawidów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ekonomista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programu Płatnik, finansowo-księgowego, znajomośc pęłnej księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK KULTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Zgorzelecka 39, 59-970 Zawidów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Zawidów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawidów
Ulica pracodawcy: Zgorzelecka
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy ważna do: 12.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wstępne przygotowanie surowców do obróbki,przecinanie płyt oraz drewna na odpowiednie elementy,wiercenie oraz przygotowanie elementów oraz montaż ich w odpowiednie konstrukcje mebli
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Szalowa (małopolskie)
spawanie, praca na produkcji
Niczuk Metall-pl S.J. - 2017-01-24 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych, Subiekt, Rewizor, pomoc w prowadzeniu sekretariatu, rzygotowywanie dokumnetów dotyczących ochrony środowiska, wypełnianie kart przekazania odpadów, współpraca z uzrędem ochrony środowiska, pomoc w tworzeniu sprawozdań statystycznych dotyczących ochrony środowiska i KOBiZ
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Pszczyna (śląskie)
Oferta stażu dla osób bezrobotnych z określonym II profilem pomocy, do 30 r.ż., dugotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Sokółka (podlaskie)
Sprzątanie obiektów na terenie Legnicy
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-02-17 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/glowny-ksiegowy,9257. Dokumenty należy złożyć do dnia 31.03.2017r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-03-14 - Rybnik (śląskie)
- prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów, księgowanie oraz sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych,- prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,- sprawdzanie i zatwierdzanie listy płac,- opracowywanie planów dochodów i wydatków jednostki,- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- okresowe sprawdzanie lub sprawdzanie droga inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, zgodnie z postanowieniami ustawy o rachunkowości, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- sporządzanie sprawozdań statystycznych zgodnie z wymaganiami Urzędu Statystycznego / w oparciu o przepisy prawa i dokumentacje źródłową /- archiwizacja dokumentacji w zakresie swoich zadań, zgodnie z instrukcją archiwizacyjną,- wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska i specyfiki placówki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Przygotowanie stanowiska pracy i sprzątanie po pracy - sprzątanie kuchni, obieralni i innych pomieszczeń kuchennych oraz pomieszczeń sanitarnych i szatni. 2. Obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków (mycie, obieranie, czyszczenie). 3. Rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców. 4. Obróbka termiczna żywności - przygotowywanie potraw zgdnie z wytycznymi kucharki. 5. Przygotowywanie porcji żywnościowych - pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków. 6. Asystowanie przy rozwożeniu gotowych obiadów do klientów. 7. Utrzymanie w czystości pomieszczeń kuchennych, urządzeń kuchennych, mycie sprzętu kuchennego. 8. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. 9. Przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno - sanitarnych. 10. Utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad higieniczno - sanitarnych, BHP i ppoż. oraz dyscypliny pracy, sprzątanie stanowiska pracy. 11. Uczestniczenie w zajęciach rehabilitacyjnych nie mniej niż 60 minut dziennie.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Kamieniu Pomorskim - 2018-10-02 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, przygotowywanie danych do zestawień dla ksiegowej, archiwizowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakres zadań:1. Pełnienie obowiązków funkcjonariusza terenowego, a w szczególności:zapobieganie popełnianiu wykroczeń i ich ujawnianie,udzielanie pomocy osobom w sytuacjach zagrożenia ich zdrowia i życia,informowanie o awariach mających wpływ na właściwe funkcjonowania miasta,odłów bezpańskich zwierząt z terenu miasta Jaworzna,kontrola administracyjno - porządkowa oraz ładu i porządku na terenie, w którym przełożony wyznaczył służbę,podejmowanie działań w razie popełnienia wykroczeń związanych z prowadzeniem sprzedaży na terenie należącym do gminy lub będącym w jej zarządzie poza miejscem do tego przeznaczonym,2. W razie konieczności na polecenie przełożonego czasowe pełnienie obowiązków dyżurnego, tj.:przyjmowanie iprzekazywanie interwencji mieszkańców dot. awarii iinnych nieprzewidzianych zdarzeń, przekazywanie ich funkcjonariuszom wterenie iodpowiednim jednostkom wg posiadanych przez niekompetencji,prowadzenie Ewidencji czynności służbowych Straży Miejskiej, wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego sprzętu, wyposażenia, środków łączności iGPSznajdujących się w Dyżurce Straży Miejskiej,obsługa systemu monitoringu wizyjnego miasta oraz archiwum monitoringu,sporządzanie miesięcznych irocznych zestawień zpowierzonych do realizacji zadań związanych zdziałalnością Straży Miejskiej.
Urząd Miejski - 2017-07-28 - Jaworzno (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Zabrze (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
zapewnianie klientom banku profesjonalnej obsługi w obszarze produktów finansowych takich jak konta, kredyty, depozyty, fundusze inwestycyjne, obligacje, akcje, ubezpieczenia, produkty strukturyzowane itp.;
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-03-23 - Szczekociny (śląskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale warzywa/owoce: wykładanie towaru, prace porządkowe na dziale oraz dbałość o czystość i odpowiednią ekspozycję towaru.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Nowa Wieś (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Pruszczu Gdańskim, prowadzenie gospodarki finansowej Stacji zgodnie z obowiazujacymi przepisami oraz zasadami, analiza wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji stacji. Dokonywanie w ramach kontroli wewnetrznej: oceny zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oceny kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, opracowywanie projektów zarządzeń wewnetrznych wydawanych przez Dyrektora Stacji , dotyczących prowadzenia rachunkowości. Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz. Prowadzenie i przechowywanie korespondrencji w zakresie spraw finansowo-księgowych. Wstepna kopntrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu państwa i jego zmian.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-02-25 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1) wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3) właściwe sporządzanie, przyjmowanie, kontrola i archiwizacja dokumentów księgowych,przygotowywanie projektu budżetu, zmian w budżecie i sporządzanie sprawozdań z jego realizacji,4) nadzór i kontrola realizacji budżetu,5) kontrola legalności dokumentów finansowo-księgowych,6) prawidłowe prowadzenie księgowości i ewidencji majątku Świetlicy Środowiskowej7) kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Główny Urząd Statystyczny, bank)
Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno - 2018-08-29 - Żukowo (zachodniopomorskie)
przewozy materiałow budowlanych do budowy dróg
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z oo w Mińsku Mazowieckim - 2017-02-01 - Osówiec Szlachecki (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Puławy (lubelskie)
- Prace porządkowe na terenie i na zewnątrz marketu budowlanego "OBI".- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony -1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 6:00-14:00, 13:00-21:00 + soboty - według grafiku. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 500-237-876) w godzinach: 8:00-16:00.
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Konin (wielkopolskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Opracowanie planu dochodów, wydatków szkoły. Sporządzanie sprawozdań, bilansów i zestawień. Naliczanie i wypłata wynagrodzeń. Prowadzenie ewidencji dla ZUS, podatkowej itp. Prowadzenie obsługi kasowej. Prowadzenie i rozliczanie ZFŚS.
Szkoła Podstawowa w Jemielnie - 2017-12-07 - Jemielno (dolnośląskie)
obsługa traka
Zakład Usługowo-Handlowy Przerób Drewna Klimaszewski Roman - 2018-09-10 - Czarnotrzew (mazowieckie)
prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Komunikacja i utrzymanie kontaktów z klientami firmy (hurtowników sprzętu elektronicznego), analiza rynku, konsultowanie klientów odnośnie obecnego rynku, obsługa przez internet w firmie. Umowa o pracę z okresem próbnym - 3 m-ce. Praca od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym: 9:00-17:00 lub 10:30-19:00 (168 godzin miesięcznie). Wynagrodzenie: podstawa + premia od sprzedaży. Oferta dostępna w sali C, A.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie pracy w dziale finansowym
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PIONIERSKA" USTRZYKI DOLNE - 2017-07-14 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Sporządzanie planów finansowo-gospodarczych, opracowywanie prognoz ekonomicznych Zespołu, prowadzenie bieżącej analizy finansowej, sporządzanie sprawozdań, sporządzanie deklaracji podatkowych, kontrola dokumentów, kierowanie pracą działu finansowo-księgowego, wykonywanie czynności kontrolnych.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2018-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Dostawy pieczywa do odbiorców.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)