FAKTURZYSTKA Szałkowo oferta pracy Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan

Stanowisko: FAKTURZYSTKA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: wystawianie faktur firmowych w transporcie międzynarodowym, przygotowanie zleceń spedycji

Data publikacji: 2019-01-04

Lokalizacja: Szałkowo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
14-200 Szałkowo 46, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wystawianie faktur firmowych w transporcie międzynarodowym, przygotowanie zleceń spedycji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.500 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: FAKTURZYSTKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szałkowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: fakturzystka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Fakturzystka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na stanowisku fakturzysty w transporcie międzynarodowym. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt osobisty.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Słoneczna 14a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Słoneczna

Numer budynku pracodawcy: 14a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2019

Data dodania oferty pracy: 04.01.2019

Oferta pracy ważna do: 28.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - 3 000 - 6 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - od 1 850 PLN

obsługa klienta w restauracji Nova
Szczygieł Katarzyna RIVA - 2016-02-04 - Wadowice (małopolskie)

FRYZJER/KA , STYLISTA FRYZUR - od 2 000 PLN

Fryzjerstwo damskie, męskie, kolorystyka, higiena pracy.Praca w Nowym Dworze Mazowieckim. Godziny pracy do uzgodnienia. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 608 300 239 w godz. 10.00-20.00. Pracodawca zapewnia szkolenia oraz zakwaterowanie.
Luxury Lighting Joanna Walewska - 2017-07-14 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

FAKTURZYSTKA - od 13 PLN

WPROWADZANIE BIEŻĄCYCH FAKTUR, WPISYWANIE PRZYJĘĆ TOWARÓW, DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Radom (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 1 500 PLN

zakup i dostawa materiałów i towarów z ukrainy, wydawanie towarów z magazynu, sprządzanie dokumentacji w języku ukraińskim, odpowiedzialność za utrzymywanie porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)

FAKTURZYSTA - 997,4 PLN

fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

OPERATOR MASZYNY SPRZĄTAJACEJ - SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

sprzątanie maszynowe i ręczne płaskich powierzchni biurowych, ciągów komunikacyjnych
Biuro Handlowo - Usługowe VIGOR Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

spotkania z klientami pochodzenia chińskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanie, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

FAKTURZYSTA/STKA - od 2 000 PLN

fakturowanie
Firma Rogala - 2017-02-23 - Brody (świętokrzyskie)

FAKTURZYSTA - KASJER - MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Rozładunek i załadunek towaru, obsługa klienta, w tym fakturowanie i kasowanie należności, rozkładanie towaru, praca na magazynie. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. pt.. 06.00 - 14.00, 12.-20.00 oraz co 2-ga sobota: 06.00 - 15.00. Wynagrodzenie podstawowe + premia.
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)

FAKTURZYSTKA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Nowy Targ (małopolskie)

OSOBA DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI SPRZĄTAJĄCYCH K/M - od 14,7 PLN

wykształcenie i doświadcznie nie jest wymagane. Obowiązki: wykonywanie czynności sprzątających np. zamiatanie podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (pomorskie)

SPRZEDAWCA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

obsługa klienta i sprzedaż materiałów budowlanych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ROL- BUD" Jan Jabłoński - 2016-01-19 - Żuromin (mazowieckie)

KASJER - od 2 448 PLN

- przyjmowanie wpłat i wypłat kredytu- obsługa gotówkowa- miejsce wykonywania pracy: Santander Consumer Bank, Śrem, ul. Kościuszki 8- pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięczny, kolejna na czas nieokreślony- osoby chętne podjęciem pracy proszone o składanie cv w placówce banku przy ul. Kościuszki 8 63-100 Śrem - wynagrodzenie 2448 brutto (ok. 1800 netto) plus premia sprzedażowa do 1000 zł netto
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Śrem (wielkopolskie)

OPIEKUN - od 2 000 PLN

jw.
Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa" - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)

FAKTURZYSTA - od 1 850 PLN

Rozliczanie dokumnetów magazynowych, wprowadzanie dostaw do systemu, wystawianie faktur.
KIDEM Sp.J. - 2016-05-30 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

KUCHARZ KUCHNI TURECKIEJ - od 2 000 PLN

Przygotowanie potraw tradycyjnych kuchni tureckiej.
KING FOOD Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 16,48 PLN

Montaż, demontaż nagrobków. Układanie kostki.
Krzysztof Kędzierski NAGROBEXPOL - 2019-02-26 - Kluczbork (opolskie)

KUCHARZ KUCHNI INDYJSKIEJ - od 2 300 PLN

Ogólny zakres obowiązków: przygotowanie dań kuchni indyjskiej z zachowaniem receptur, zastosowaniem oryginalnych produktów, dbanie o czystość na stanowisku pracy, umiejętność pracy w zespole. Wymagania dotyczące kandydata: wykształcenie zasadnicze zawodowe; umiejętności znajomość kuchni hinduskiej; uprawnienia książeczka do celów sanitarno-epidemiologiczna; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym. Miejsce wykonywania pracy Lublin.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 850 PLN

Przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Dom Wczasowy "WAM" oddział Rewita Jurata
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-01-13 - Jurata (pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - NATIVE SPEAKER - od 55 PLN

prowadzenie zajęć dla dzieci i osób dorosłych na różnych poziomach zaawansowania
JOANNA MŁYNARCZYK "ŚWIAT JĘZYKÓW OBCYCH DA GAMA" - 2018-03-05 - Poznań (wielkopolskie)

OBSŁUGA BARU, KRĘGIELNI I BILARDU - od 2 500 PLN

Obsługa baru, kręgielni oraz bilardu, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Kłaj (małopolskie)

SPRZĄTACZ/KA BOBIEKTU - do 13,7 PLN

Prace porządkowe na obszarach biurowo-socjalnych.
HS MULTISERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-08 - Ołtarzew (mazowieckie)

RECEPCJONISTKA/RECEPCJONISTA (O) - do 2 100 PLN

Recepcjonistka/Recepcjonista
HOTEL CRISTAL PARK Sp. z o. o. - 2018-09-11 - Tarnów (małopolskie)

FAKTURZYSTKA - od 1 850 PLN

Fakturowanie i bieżące sprawy biurowe.
Firma Transportowa MIL - TRANS - 2016-11-04 - Nasielsk (mazowieckie)

FAKTURZYSTKA - od 1 850 PLN

wystawianie faktur sprzedaży, obsługa klienta, sporządzanie rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)


Wybierz powiat