DORADCA KLIENTA Gorzów Wielkopolski oferta pracy TERG Spółka Akcyjna
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta, realizacja planu sprzedaży, fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, pomoc klientom w załadunku towaru, cv i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl (zakładka "Informacje-praca")
Data publikacji: 2016-12-05
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: TERG Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klienta, realizacja planu sprzedaży, fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, pomoc klientom w załadunku towaru, cv i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl (zakładka "Informacje-praca")
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Miejsce wykonywania pracy: Gorzów Wielkopolski
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie
Nazwa pracodawcy: TERG Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
ZA DWORCEM 1D, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl (zakładka "Informacje-praca")
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: ZA DWORCEM
Numer budynku pracodawcy: 1D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2016
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy ważna do: 04.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piotrowice (wielkopolskie)
Rekrutacja, selekcja pracowników sezonowych, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Sady (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za ogólne zarządzanie i nadzór nad zespołem 13 pracowników; Odpowiedzialność za realizację strategii i inicjatyw korporacyjnych, a także spełnianie wszystkich standardów bankowych i standardów określonych przez klientów; Zapewnianie zgodności pracy zespołu z obowiązującymi przepisami; Zapewnianie, że wszystkie prace wykonywane przez zespół są wykonywane dokładnie, w całości i w odpowiednim czasie; Pomoc we wszystkich aspektach procesu występowania o zwrotu podatku, który obejmuje: gromadzenie właściwej dokumentacji klientów, przygotowywanie formularzy zwrotów i innych dokumentów uzupełniających, uzyskiwanie niezbędnych certyfikatów, podpisów i legalizacji dokumentów oraz składanie deklaracji podatkowych u lokalnych depozytariuszy / agentów / organów podatkowych; Nadzorowanie wyżej wymienionych prac wykonywanych przez innych członków zespołu; Rozwiązywanie kwestii kierowanych przez klientów / wątpliwości klientów w razie zaistnienia takiej potrzeby; Komunikowanie się z zespołem wewnętrznym FOF, zespołem Bezpieczeństwa Finansowego, wewnętrznymi departamentami State Street, oraz lokalnymi siedzibami; Dokonywanie uzgodnień / rewizji transakcji podatkowych w celu zapewnienia dokładności i kompletności w systemach odzyskiwania podatku; Sprawdzanie i śledzenie dokumentacji klienta w celu wsparcia procesu odzyskiwania podatku; Zapewnianie sprawdzania i dokładności procedur w ramach harmonogramów poszczególnych działów; Identyfikacja i eskalowanie problemów operacyjnych; Uczestnictwo we wszystkich inicjatywach wydziałowych i korporacyjnych, w razie zaistnienia takiej potrzeby.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
rozliczanie zleceń napraw, diagnozowanie awarii samochodów, dokumentowanie usterek,
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Białystok (podlaskie)
jw.
FRAMICA MARIUSZ MARSZAŁKIEWICZ - 2018-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, praca z asortymentem, tworzenie ekspozycji, wdrażanie kampanii promocyjnych, obsługa kasy, praca w Punkcie Obsługi Klienta. Praca w CH Sarni Stok w Bielsku-Białej, w równoważnym systemie czasu pracy (40 godz./tydz. - grafik do ustalenia).
Jula Poland Sp. z o.o - 2015-12-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodny
ZODIAK GYM Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Bieżaca obsługa kilentów, poszukiwanie kilentów, podtrzymywanie relacji. Praca na terenie Śląska i Małoposki
Zakład Znakowania Instalacji Przemysłowych "ELMETAL" S.C. - 2016-08-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zapewnianie profesionalnej obsługi klientów w sklepie, aktywne doradzwo i pomoc klientowi w zakupach, dbanie o ekspozycję towarów, utrzymanie porządku na obsługiwanym dziale
UNIMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Tyczyn (podkarpackie)
Doradztwo oraz sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klientów,zakładanie kont,lokat, udzielanie kredytów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Leżajsk (podkarpackie)
Praca w restauracji hotelowej. Okresowo inne prace na terenie ośrodka.
Agal sc AKZ Ziemczonek - 2015-11-10 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Budowanie przewagi rynkowej poprzez nową jakość standardów obsługi klienta. Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług oferowanych przez firmę. Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem i zapewnienie obsługi posprzedażowej. Prezentacja towaru. Dbałość o ofertę. Praca w Płocku w systemie dwuzmianowym w godz. 9-21.
Media Markt Polska Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
Przewóz materiałów sypkich (kruszywa, pospółka, ziemia itp.). Miejsce pracy: województwo opolskie.
KMS Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Krapkowice (opolskie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych,koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji,weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokuentacji oraz plikach inwentaryzacyjnych, wyjaśnianie powstałych różnic,prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami,wyszukiwanie nowych dostawców,optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i procesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów,przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy,ścisła współpraca z innymi działami,wykonywanie innych poleceń zleconych przez Przełożonego
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa klientów w salonie meblowym.
P.H.U. Salon Meblowy TOP-CEZAR s.c. Limanowa - 2017-03-24 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klientów. Oferowanie usług bankowych. Sprzedaż produktów bankowych.
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BP S.A. - 2017-06-30 - Bytom (śląskie)
Wykonywanie wylewki za pomocą miksokretaMiejsce pracy: woj.śląskie.
Majewski Robert Usługi Ogólnobudowlane - Handel ROB BUD - 2017-03-02 - Pszów (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SERWISU, ZLECANIE PRAC SERWISOWYCH MECHANIKOM, ROZLICZANIE NAPRAW I WYSTAWIANIE FAKTUR
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
Umawianie wizyt lekarskich i badań dla klientów.Dzielenie się wiedzą o produktach PZU Zdrowie.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów zgodnie z planem sprzedaży, aktualizacja bazy klientów, sporzadzanie raportów w Excel przełożonym, ofertowanie w Excel
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Wymgane wyksztacenie minimum średnie, prawo jazdy kat B, umiejetność obsługi komputera i programownia. Zakres obowiązków: osługa klienta, wykonywanie prac biurowych, sprzedaż usług i produktów, sprzedaż samochodów, otwieranie zleceń serwisowych. Praca w Rybniku ul Żorska.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Rybnik (śląskie)
##zakres##
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
- prezentowanie i aktualizowanie oferty firmy klientom indywidualnym i biznesowym;- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z istniejacymi klientami;- prowadzenie negocjacji z klientami;- zawieranie umów i porozumien z klientami.
1. Consulting Services Dawid Pacyna ; 2. E-złom.pl Dawid Pacyna - 2016-09-29 - Rzeszów (podkarpackie)
•prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji;•wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych;•organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie wdrażania i upowszechniania postępu rolniczego;•prowadzenie rachunkowości rolnej w gospodarstwach.
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-12-05 - Lubsko (lubuskie)
sporządzanie leków recepturowych i preparatów galenowych, nadzór nad wydawaniem środków farmaceutycznych i materiałów medycznych, kontrola dat ważności leków znajdujących się w aptece, terminowe wykonywanie zadań
ARION Szpitale Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-13 - Biłgoraj (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem. Obsługa urządzeń biurowych. CV należy wysyłać na e-mail: j.borowczyk (at) kredyty-chwilówki.pl
Pośrednictwo Finansowe Kredyty Chwilówki Sp. zo. o. - 2016-01-25 - Kępno (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych ze szkodami rzeczowymi
kontakt przez OHP - 2017-03-06 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Łowicz (łódzkie)