ASYSTENT ZARZĄDU Siemianowice Śląskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie harmonogramu spotkań. Pomoc księgowej. Korespondencja. Prace organizacyjno-biurowe.
Data publikacji: 2015-12-30
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie harmonogramu spotkań. Pomoc księgowej. Korespondencja. Prace organizacyjno-biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawowa znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera z pakietem MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: 0000523786
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2015
Data dodania oferty pracy: 30.12.2015
Oferta pracy ważna do: 28.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, DZIENNIKA BUDOWY, ANALIZA PROCESÓW BUDOWLANYCH POD KĄTEM LOGISTYKI DOSTAW MATERIAŁÓW, PRZYGOTOWYWANIE WDRAŻANIA USPRAWNIEŃ POPRAWIAJĄCYCH WYDAJNOŚCI ORAZ JAKOŚCI, RAPORTOWANIE
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
Przygotowanie ofert sprzedażowych, w tym z tyt. zamówień publicznych, kontakt z klientem, realizacja dostaw w terenie
REVITA EWA KRUTUL - 2016-12-01 - Podamirowo (zachodniopomorskie)
Wspieranie rodzin dysfunkcyjnych z terenu gminy
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2017-01-04 - Poddębice (łódzkie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach i w kraju, wspomaganie pracy innych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Piaseczno (mazowieckie)
- Obsługa klientów Domu Maklerskiego. Podpisywanie umów i aneksów w imieniu Domu Maklerskiego. Przyjmowanie i przekazywanie zleceń na Giełdę Papierów Wartościowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30 lub 9:15-17:15. Wymagane wykształcenie wyższe lub osoby w trakcie studiów - kierunek: matematyka, fizyka, ekonomia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Uprawnienia: licencja maklera papierów wartościowych będzie dodatkowym atutem. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność radzenia sobie ze stresem. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 32-208-14-01) lub e-mail: habrajski (at) bdm.com.pl lub pocztowy (PUNKT OBSŁUGI KLIENTA - ul. 3 Maja 23, 40-097 Katowice).
DOM MAKLERSKI BDM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-23 - Katowice (śląskie)
pomoc przy prowadzeniu zajęć dydaktycznych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji nauczyciela, opieka nad wychowankami przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klienta , kontrolę jakości komponentów i produktów gotowych, wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych, zbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnego, nadzór nad produkcją serii weryfikacyjnychpodejmowanie decyzji o potrzebie zatrzymania linii produkcyjnej,wsparcie produkcji w ustalaniu i podejmowaniu działań korygujących, współpracę z pozostałymi pracownikami Działu Jakości.Oferujemy:pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej ,możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym, liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowyzdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta, stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska), gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów, bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładu, pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali, 2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego KJProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-07-05 - Tczew (pomorskie)
pomoc przy zbiorze owoców, grabienie gałęzi, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Borki (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Mycie, sterylizacja narzędzi, asystowanie lekarzowi dentyście.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Villa Dentex Przychodnia - 2016-11-09 - Czepielin (mazowieckie)
staż - uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynnośći opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprawnych ruchowo ( pomoc w zakresie higieny osobistej ,żywienia, ubierania), uczestniczenie w organizowanych przez przedszkole formach aktywności ruchowej ( spacery, wycieczki, zabawy na świeżym powietrzu na przedszkolnym placu zabaw), utrzymanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynnośći przydzielonych przez dyrektora placówki wynikających z organizacji pracy przedszkola,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilologicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Dębnica (wielkopolskie)
Prace szwalnicze(obsługa maszyn overlock, stebnówka, guzikarka), szycie wg wyznaczonych wzorców i standardów, spradzanie jakości wykonanych prac, dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Mazury Job Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie klientów
AGRO FRANKOPOL Tomasz Abramczuk - 2016-01-11 - Włosty-Olszanka (podlaskie)
Nabycie umiejętności komunikacyjnach; poznanie specyfiki rynku usług finansowych, w szczególności leasingu. Poznanie systemów informatycznych. Nabycie umiejętności sprzedażowych, technik sprzedaży, przygotowania ofert sprzedaży, kompletacji dokumentów, wprowadzania danych do systemów informatycznych, procesowania wniosku, przygotowanie i obsługa wniosku w trakcie analizy.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentów.2. Zapoznanie się z przepisami regulującymi zakres zadań i uprawnień Inspekcji Ochrony Środowiska.3. Zapoznanie się z zasadami przeprowadzania kontroli oraz stosowania działań pokontrolnych.4. Pomoc przy dokonywaniu oceny wyników badań i pomiarów przesyłanych przez zakłady.5. Redagowanie pism urzędowych.6. Pomoc przy wprowadzaniu informacji do systemów i baz danych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2015-11-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Asystent stomatologiczny
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie skrzynką mailową Zespołu Finansowego,bieżące wsparcie Zespołu Finansowego (fakturowanie, kontrola należności, windykacja, analiza cenowa),•sporządzanie zestawień, raportów, analiz na potrzeby Zespołu Finansowego,zapewnianie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta
Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO - 2017-09-18 - Jasło (podkarpackie)
Asystowanie lekarzowi przy zabiegach, przygotowanie stanowiska pracy, sterylizacja narzędzi, odbieranie telefonów
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie bieżących czynności działu księgowego tj. m. in.: - sprawdzanie poprawności przyjmowanych dokumentów,- archiwizacja i porządkowanie dokumentów księgowych,- kontakt z kontrahentami w wybranych kwestiach księgowych,- księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tarnów (małopolskie)
Dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kreślenie rysunków, wykonywanie inwentaryzacji, wizji lokalnych obiektów, spotkania z klientami w terenie, edycja, wydruki i składanie projektów, obsługa klientów, kontakt z klientami. Staż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa klienta poprzez udzielanie informacji o ofercie handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony towar. Pracodawca oferuje pakiet szkoleń z obsługi kasy fiskalnej. Praca na trzy zmiany od 6:00 do 22:00. Wymiar etatu do uzgodnienia.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
działania marketingowe, promocja,prowadzenie bloga firmy, stoiska na targach,koordynacja szkoleń, organizacja kampanii newsletterowych, redagowanie treści na stronie internetowej, i w social mediach
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregowanie dokumentów księgowych,- sprawdzanie dokumentów pod względem pod względem formalno-rachunkowym,- wprowadzanie dokuementów do systemu księgowego,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki wraz z raportem przekazania,- sporządzanie przy użyciu programu księgowego i arkuszy kalkulacyjnych raportów i zestawień,- współdziałanie z osobami zatrudnionymi w dziale i innych komórkach przedsiębiorstwa w zakresie określania celowości poniesionych wydatków.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zgierz (łódzkie)
Troska o osoby niepełnosprawne. Dbanie o higene.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
opieka nad dziećmi w punkcie przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
praca administarcyjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)