ASYSTENT ZARZĄDU Lublin oferta pracy TRISAMYA COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Administracja biurowa - zbieranie, tworzenie i wypełnianie dokumentów, prowdzenie rachunkówKordynowanie prac biura księgowego i kancelarii prawnejZamawianie i prowadzenie ewidencji faktur / materiałów / sprzętuPrzygotowywanie raportów, prezentacji i broszurUczestnictwo w spotkaniach biznesowych, przygotowywanie notatek ze spotkań Tłumaczenia ustne i pisemne z języka polskiego na angielski oraz w drugą stronę

Data publikacji: 2017-04-21

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: TRISAMYA COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
TOMASZA ZANA 39a, 20-601 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Administracja biurowa - zbieranie, tworzenie i wypełnianie dokumentów, prowdzenie rachunkówKordynowanie prac biura księgowego i kancelarii prawnejZamawianie i prowadzenie ewidencji faktur / materiałów / sprzętuPrzygotowywanie raportów, prezentacji i broszurUczestnictwo w spotkaniach biznesowych, przygotowywanie notatek ze spotkań Tłumaczenia ustne i pisemne z języka polskiego na angielski oraz w drugą stronę

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017

Data zakończenia pracy: 30.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU MICROSOFT OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC przedsiębiorczości

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobre zdolności interpersonalnedoskonała znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
TRISAMYA COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
TOMASZA ZANA 39a, 20-601 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV w języku angielskim

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: TOMASZA ZANA

Numer budynku pracodawcy: 39a

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.04.2017

Data dodania oferty pracy: 20.04.2017

Oferta pracy ważna do: 31.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - do 2 500 PLN

Wykształcenie: średnie; komunikatywna znajomość języka angielskiego; obsługa klientów; wystawianie dokumentów magazywnowych; wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RODASTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT KADROWEJ - od 3 000 PLN

tworzenie umów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 500 PLN

Rozwożenie towarów do klientów,
Łukasz Chlebda BAUSTER - 2017-11-30 - Siepraw (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 900 PLN

dekretacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENTKA - do 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji firmy.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 100 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowywanie opinii prawnych i pism procesowych. Doradztwo prawne klientom kanclearii.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - od 3 500 PLN

- aktualizacja i tworzenie modeli 3D (głównie) blaszanych elementów spawanych- aktualizacja i tworzenie dokumentacji 2D (rysunki PDF+DXF) do ww. modeli 3D- tworzenie modeli i widoków do instrukcji obsługi/ montażowych produkowanych urządzeń
ISYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-15 - Raków (dolnośląskie)

ASYSTENT DS ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Rozliczanie produkcji, sporządzanie raportów, współpraca zprodukcją. Wprowadzanie dziennej dokumentacji wydziałowej imiędzywydziałowej. Praca w godzinach 6-14
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-05-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

wg programu stażu, fundusze unijne PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Realizowanie planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów chińskich. Składanie zamówień na towar u dostawców chińskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 200 PLN

Organizacja pracy na dziale. - Prowadzenie dokumentacji dostaw i sprzedaży. - Zawieranie umów z kontrahentami. - Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary. - Kontrola cen i jakości.- Rozliczanie dostaw- Zarządzanie pracownikami
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT GEDETY - od 2 100 PLN

POZYSKIWANIE MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH, WYKONYWANIE POMIARÓW W TRENIE, OPRACOWYWANIE OPERATÓW GEODEZYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I ZGŁOSZEŃ DO URZĘDÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, UTRZYMYWANIE KONTAKTU ZE ZLECENIODAWCĄ, GEDODETĄ UPRAWNIONYM, OŚRODKAMI DOKUMENTACJI GODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
AZAKO SP. Z.O.O. - 2018-01-24 - Opoczno (łódzkie)

KASJER BILETOWY - od 1 950 PLN

Praca na lodowisku Orbita przy ul. Wejherowska 34. Obsługa klientów w zakresie sprzedaży usług świadczonych przez WCT Spartan. Sporządzanie niezbędnej dokumentacji ( raporty kasowe).System czasu pracy: równoważnyGodzina zakończenia pracy: 14:00Praca na okres próbny: od 02.01 do 31.03.2018Kontakt z pracodawcą: lucyna.lorenz (at) spartan.wroc.pl
Wrocławskie Centrum treningowe Spartan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka z ograniczoną odpowiedzialności - 2017-12-18 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 850 PLN

Wspieranie pracy spedytora
CUKROHURT SP.Z O.O. - 2016-06-03 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa podatnika, przyjmowanie i składanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, sporzadzanie rejestru vat i deklaracji vat7, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do programu księgowego, obsługa programu księgowego i programu rejestru vat
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Strzegom (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 000 PLN

Opieka i wspieranie uczennicy w klasie II w zajęciach edukacyjnych w szkole podstawowej (1/2 eatatu, tj. 23/40 etatu)
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Grabowiec (lubelskie)

ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur VAT marża, faktur VAT, korekt faktur, przygotowywanie rozliczenia VAT marża dla potrzeb kadrowych, kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym
Biuro Podróży JANS TRAVEL, Andrzej Jans - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 25 PLN

Asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach - 2017-12-21 - Staniątki (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 500 PLN

Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka związana z przeprowadzaniem kalkulacji wartości aktywów netto. Zapoznanie się z porównywaniem i potwierdzaniem wartości kont księgi głównej. Weryfikacja wyceny funduszy. Udział w projektach.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - STAŻ PO WER - 997,4 PLN

staż - pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, spełnianie w stosunku do dzieci czynności usługowych, organizowanie wypoczynku, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach, utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału, dbałość obezpieczeństwo i higienę pracy, pomoc nauczycielowi w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w klasie i szatni, czuwanie nad należytym spożywaniem posiłków przez dzieci, opieka nad dziećmi w sali, pomoc podczas zajęć, pomoc w czynnościach higienicznych w łazience, pomoc w roztaczaniu opieki nad dzieckiem chorym, do czasu przybycia rodzica, usuwanie wszelkich dostrzeżonych braków i błędów grożących wypadkiem lub mogących przynieść szkodę zdrowiu dzieci, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci w szatni i innych pomieszczeniach, czuwanie nad zgodnym z przepisami prawa wydawaniem dzieci odchodzących do domu, dbałość o zabezpieczenie placówki po zakończeniu pracy, sprawdzanie kurków wodociągowych, wygaszanie świateł w pomieszczeniach przedszkola, zabezpieczenie kluczy do pomieszczeń, współpraca z nauczycielami nad podnoszeniem estetyki pomieszczeń przedszkola, współpraca z nauczycielami grupy i woźną w czasie remontów. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Słaborowice (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 640 PLN

- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH- ZAMAWIANIE SUROWCÓW U KRAJOWYCH DOSTAWCÓW
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-06-07 - Rogoźnica (podkarpackie)

ASYSTENT BIURA HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, kosztorysowanie - branża grzewcza.Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość branży grzewczej, łatwość nawiązywania kontaktów, szybkość przyswajania nowej wiedzy, umiejętność współpracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 450 PLN

Sprzedaż towarów spożywczo-przemysłowych.
Piotr Wiśniewski - Firma Handlowa Krecik - 2017-08-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)