ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa podatnika, przyjmowanie i składanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, sporzadzanie rejestru vat i deklaracji vat7, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do programu księgowego, obsługa programu księgowego i programu rejestru vat
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa podatnika, przyjmowanie i składanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, sporzadzanie rejestru vat i deklaracji vat7, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do programu księgowego, obsługa programu księgowego i programu rejestru vat
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016
Data zakończenia pracy: 09.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
6 miesięcy doświadczenia, obsługa programu księgowego, obsługa programu rejestry vat
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa HDS, (żurawia samochodowego): przygotowanie żurawia do prac ładunkowych, sprawdzenie terenu i określenie zasięgu pracy żurawia, właściwe podczepienie ładunku i jego zabezpieczenie
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-12-06 - Bielawa (dolnośląskie)
praca na stanowisku asystenta geodety przy projekcie związanym z modernizacją osnowy szczegółowejGodziny pracy: 8-16Miejsce wykonywania pracy: powiat olsztyński, nidzicki, braniewski
Szymon Czyża Karol Szuniewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak SKB GIS s.c. - 2018-10-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
asystowanie przy zabiegach, przygotowanie miejsca pracy, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, potwierdzanie wizyt
"JBJ CLINIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Słubice (lubuskie)
zgodny
AMS Projekt Usługi Projektowe Adam Osiński - 2018-04-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług; dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych; aktywna sprzedaż produktów finansowych; udział w akcjach marketingowych; sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Wybrzeże - 2016-02-05 - Słupsk (pomorskie)
Pomoc przy działalności leczniczej, asystowanie przy zabiegach, realizowanie czynności administarcyjnych związanych z funkcjonowaniem gabinetu. Umowa o pracę na czas określony, praca jednozmianowa, w godzinach 9-17, w wym. 1 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kartuzy (pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna, poszukiwanie potencjalnych odbiorców i dostawców. Tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych, praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc stomatologowi w działalności leczniczej w gabinecie i poradni stomatologicznej
SPECJALISTYCZNE CENTRUM STOMATOLOGII I ORTODONCJI alexdentalclinic NATALIA ALEKSANDROWICZ-PIĄTEK - 2016-04-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Łękawica (śląskie)
- praca w środowisku, tworzenie planu pracy z rodziną, praca z rodziną w celu wyjścia z trudności wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemiatycze (podlaskie)
Zapewnienie wsparcia Wychowawcom/ Rodzicom SOS w pełnieniu opieki zastępczej nad 4-6 dzieci i pomaganie we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci specjalistami.
STOWARZYSZENIE "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" - 2018-08-02 - Karlino (zachodniopomorskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, wprowadzanie do systemu zadekretowanych dokumentów, archiwizowanie dokumentów, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie korespondencji, sporządzanie zestawień finansowych, przygotowanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze, pomoc w dzieciom pod kierunkiem nauczyciela w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się itp., wykonywnie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć edukacyjnych, opiekowanie się dziećmi podczas wycieczek, spacerów, zabaw, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, wykonywanie czynności pod kierunkiem nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i obsługa posprzedażna w Punkcie Plus.
PUNKT PLUS GSM Wysokie Mazowieckie - 2017-01-17 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Słupno (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu finansów lub rachunkowości; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, skanowanie dokumentów; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)
montaż elementów zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi i ilościowymi; sprawdzanie elementów pod względem jakościowym i ilościowym; ciągłe poprawianie jakości i wydajności pracy; ciągłe doskonalenie procesu produkcyjnego, jakości i wydajności
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Gliwice (śląskie)
w/g stanowiska
PACTUM Kancelaria Finansowa Ryszard Tutko,Jolanta Tutko Sp.J - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-07-26 - Sady (wielkopolskie)
przygotowanie oferty handlowych, koordynacja bierzących spraw ze stałymi klientami, w tym Bengalskim i z Indii zgodnie z poleceniami przełożonych. Praca na pełny etat, czas pracy nienormowany.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piastów (mazowieckie)
sprawy związane z sekretariatem zarządu, umawianie spotkań, korespondencja służbowa, pilnowanie terminarza Prezesa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Owińska (wielkopolskie)
- Realizacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów badawczych. Wykonywanie badań marketingowych. Gromadzenie danych. Analiza i prezentowanie wyników badań. Pozyskiwanie informacji.- Firma oferuje: Stałe zatrudnienie. Wsparcie merytoryczne. Bazę danych. Pracę w młodym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość rynku IT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marta.tkacz (at) it-penetration.pl
BUSINESS PENETRATION & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
zamawianie i przyjmowanie produuktów, kontaktowanie się z pacjentami, opracowywanie receptur żywieniowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
prace biurowe w księgowości
BIURO RACHUNKOWE MARTA RYBACKA - 2018-07-17 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-01-10 - Zgierz (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i przygotowanie dokumentacji księgowej spółki dla biura zewnętrznego
CARPET STUDIO SP Z O.O. - 2018-09-10 - Żory (śląskie)