ASYSTENT SĘDZIEGO Koszalin oferta pracy Sąd Okręgowy w Koszalinie

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO

Wynagrodzenie: od 1 550 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-12/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl

Data publikacji: 2016-09-20

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Sąd Okręgowy w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-12/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 550 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent sędziego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 550 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016

Data zakończenia pracy: 31.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydatem na stanowisko asystenta sędziego może być zatrudniona osoba spełniająca następujące wymogi: jest obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tutył magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu czynności administracji sądowej.

Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: Szczegółowe informacja znajdują się na stronie www.koszalin.so.gov.plTermin i miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu:do dnia 14 października 2016 r. bezpośrednio w Sądzie Okręgowym w Koszalinie- Biuro Podawcze w godzinach od 7.00 do 15.00, a w poniedziałki do 18.00 lub przesłać pocztą ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin ( Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem : ''Konkurs na asystenta sędziego'' sygn. NR K-110-12/16

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Ludwika Waryńskiego

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy: sądownictwo - Wymiar sprawiedliwości

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego

Data dodania oferty pracy: 20.09.2016

Oferta pracy ważna do: 14.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - do 2 600 PLN

Współpraca handlowa z kontrahentami z Chin. Prowadzenie biura spółki. Obsługa korespondencji w j. chińskim.
XUN MI GE sp. z o.o. - 2016-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 3 650 PLN

Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora, organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
AU GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT LABORATORIUM CENTRALNEGO/ MŁODSZY ASYSTENT - od 3 100 PLN

Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz. Ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacji oraz wykonywania antybiogramów. Wypisywanie i wydawanie wyników badań. Nadzór i prowadzenie dokumentacji badań diagnostycznych. Prowadzenie i wysyłanie kontroli badań wewnętrznej i zewnętrznej. Pobieranie prób czystościowych i do kontroli skuteczności dezynfekcji rąk w komórkach organizacyjnych szpitala. Prowadzenie dokumentacji środków badawczych. Prowadzenie statystyki / kosztów badań bakteriologicznych. Dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny: prowadzenie kart urządzeń laboratoryjnych, instrukcji obsługi aparatów, konserwacja codzienna, tygodniowa, miesięczna, walidacja metod i sprzętu laboratoryjnego ,informowanie o awarii Kierownika Laboratorium i serwis. Prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie. Prowadzenie magazynu odczynników bakteriologicznych. Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy i dbanie o czystość stanowisk pracy. Dbałość o stan zaopatrzenia pracowni w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni zgodnie z umowami przetargowymi. Nadzór nad skutecznym wyjaławianiem sprzętu, naczyń urządzeń i pomieszczeń oraz bezpieczną likwidację materiału powstałego po badaniach. Kontrola skuteczności działania sterylizatorów suchych i prowadzenie dokumentacji kontroli. Nadzorowanie rejestracji badań laboratoryjnych ich drukowania i wydawania. Zachowanie tajemnicy zawodowej zgodnie z etyką dla pracowników medycznych oraz zasad współżycia społecznego. Prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej. Pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta prowadzenie kasy fiskalnej. Miejsce wykonywania pracy ZOZ Bolesławiec.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT - od 1 600 PLN

dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - do 2 500 PLN

wykształcenie średnie ogólnoksztalcące, biegła znajomość języka ukraińskiego obsługa komputera, osoba odpowiedzialna za prowadzenie biura dyrektora na poziomie KZS, między innymi oodpowiedzialna za przygotowanie zestawień i analiz na potrzeby dyrektora, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP,
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Marki (mazowieckie)

ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI DS. PRACOWNIKÓW UKRAIŃSKICH(NR 3296) - od 1 850 PLN

tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie - 50%, kontrola i nadzór pracowników ukraińskich - 20%,obsługa linii produkcyjnej - 15%,pakowanie i załadunek towarów - 15%% czasowy pracy
SERWIS PERSONEL SP. Z O.O. - 2016-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAZY - od 2 100 PLN

obsługa klientów hurtowych, zamawianie towarów, wyjazdy służbowe, kontakty z kontrahentami z Bangladeszu i Chin, organizowanie spotkań i sprzedaży towarów
MONDAL INTERNATIONAL Honorata Syldatk - 2018-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KONSERWATOR/KONSERWATORKA - od 2 000 PLN

Dbanie o stan techniczny budynkóu oraz utrzymanie porządku terenów zielonych z parkingiem, wykonywanie bieżących napraw w budynku, reagowanie na sytuacja awaryjne.
T-MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wpisywanie dokumentów do systemów ksiegowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWY - 2 500 - 4 000 PLN

OBSŁUGA FIRMY NA PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI (WSPARCIE KSIĘGOWEJ), ROZLICZANIE FINANSÓW SPÓŁKI, ADMINISTRACJA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (LICENCJAT), UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE, ORGANIZACYJNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL magdalena.siudzinska (at) meelogic.com
MEELOGIC CONSULTING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż odzieży damsikej i męskiej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT BIUROWY - FAKTURZYSTA - do 2 100 PLN

- fakturowanie i księgowanie faktur sprzedaży,- windykacja należności,- obsługa korespondencji,- obsługa formalności związanych z legalizacją zatrudnienia cudzoziemców
BERTRANS S.A. - 2018-07-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Zawiercie (śląskie)

ANIMATOR KULTURY - 997,4 PLN

W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Krośnice (dolnośląskie)

ASYSTENT DZ. PERSONALNEGO I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura.Zarządzanie kalendarzem ZarząduZapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i ich archiwizowanie.Sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej.Przygotowywanie raportów i prezentacji .Organizacja i obsługa spotkań biznesowych.Organizacja podróży służbowych.Nadzór nad urlopami i czasem pracy pracowników. Koordynacja procesów rekrutacyjnych w firmie. Prowadzenie akt osobowych pracowników
POLSAROS SP.Z O.O. - 2016-08-11 - Pilzno (podkarpackie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI - 997,4 PLN

Pomoc w ustalaniu kryteriów naboru na poszczególne stanowiska. Wsparcie w prowadzonych rekrutacjach.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

1. opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, 2. opracowywanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin, 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 9. udzielenia pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, 10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, 11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, 12. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 13. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, 14. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, 15. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, 16. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny kierownikowi Ośrodka, 17. sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, 18. monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, 19. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, 20. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2017-07-06 - Rejowiec (lubelskie)

HOSTESSA - 10 - 25 PLN

- Informowanie o promocjach i produktach- Budowanie pozytywnego wizerunku marki na rynku- Wspieranie sprzedaży- Udział w animacjach i degustacjach
kontakt przez OHP - 2016-10-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

załadunek i rozładunek towarów, prowadzenie samochodu cięzarowego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Gościeradowska (lubelskie)

ASYSTENT NOTARIUSZ - od 1 850 PLN

Prowadzenie biurowości kancelarii, pisanie projektów akt notarialnych, kontakt z urzędami i klientami. Wykonywanie czynności wyjazdowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 850 PLN

organizowanie i monitorowanie delegacji zarządu i pracowników, obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu
TDM Electronics S.A. - 2016-11-09 - Rembertów (mazowieckie)

ASYSTENT OBSŁUGI PODRÓŻEGO W WAGONACH SYPIALNYCH I W KUSZETKACH - do 2 200 PLN

OBSŁUGA PODRÓŻNYCH NA TERENIE POLSKI W WAGONACH SYPIALNYCH I W KUSZETKACH WG RELACJI OBOWIĄZUJĄCYCH DLA ODDZIAŁU ; PRACA WG. GRAFIKÓW, RÓWNIEŻ W WOLNE DNI. PRACA NA UMOWĘ ZLECENIE, Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY O PRACĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY, CV +LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA EMAIL: e-maila:oz (at) wars.pl; POCZTĄ NA ADRES, LUB OSOBIŚCIE W SEKRETARIACIE ODZIAŁU UL. H. DĄBROWSKIEGO 1A( POK.202 II PIĘTRO)MIEJSCE PRACY NA TERENIE POLSKI;
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KROJCZY - od 2 000 PLN

wykrawanie elementów materiału na ubrania
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Lipie (śląskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 200 PLN

sporządzanie dokumentacji i zamówień w języku chińskim, kontaktowanie się z chińskimi dostawcami, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - 997,4 PLN

- projektowanie obliczeń konstrukcyjnych dla konstrukcji żelbetowych, drewnianych- kreślenie projektów konstrukcyjnych oraz budowlanych- prowadzenie procedury administarycjnej wg bieżących potrzeb biura
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Grabowiec (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 200 PLN

Sporządzanie dokumentacji budowlanej w technice CAD.
Pracownia Projektowa "PROKON" Roman Depka-Prądzyński - 2018-02-22 - Sopot (pomorskie)