ASYSTENT RODZINY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: 1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Data publikacji: 2018-04-19

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat od 5 %

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjal

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyslne przestępstwo skarbowe, osoba jest obywatelem polskim i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzsta z pełni praw publicznych.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Data dodania oferty pracy: 19.04.2018

Oferta pracy ważna do: 30.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

asysta przy stomatologu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 100 PLN

Prace biurowe związane z prowadzeniem dokumentacji księgowej
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW "CDP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT W DZIALE KADR (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT OPERATORA LINII PRODUKCYJNEJ - od 1 850 PLN

obsługa linii produkcyjnej, kontrola jakości
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Bogumiłów (łódzkie)

ASYSTENT - od 1 500 PLN

koordynowanie pracy biura, ustalenie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami firmy z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

Obsługa osób niedosłyszących, sprzedaż i dobór aparatów słuchowych, uzupełnianie kalendarza wizyt, dbanie o wizerunek firmy. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane zdrowie publiczne - audiofonolog), znajomość technik sprzedażowych i obsługi klienta, umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego, prawo jazdy kat.B, mile widziany dyplom protetyka słuchu. Praca w godzinach 8-16 lub 9-17.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU ROZWOJU - od 2 100 PLN

Wspieranie pracy zarządu i kierownictwa w czynnościach administracyjnych, wsparcie realizowanych przez Dział Rozwoju projektów, przygotowywanie prezentacji biznesowych, koordynacja i nadzór obiegu dokumentów i korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, podróży służbowych i konferencji, przygotowywanie materiałów marketingowych na potrzeby różnych wydarzeń, kontakt z urzędami i instytucjami, pośrednikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach codziennych obowiązków, dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 850 PLN

PRACA BIUROWA, WYMAGNIA:WYKSZTAŁCNEIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REALNA CHĘĆ PODJĘCIA PRACY, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIOEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ; TEL 505679946
SZCZECIŃSKIE CENTRUM UBEZPIECZEŃ "ELLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO (O) - od 2 200 PLN

Asystent przedstawiciela handlowego
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)

KASJER WALUTOWY - od 2 500 PLN

Wymagane min. wykształcenie średnie oraz kurs kasjera walutowego - mile widziany. Dodatkowym atutem będzie znajomość PHP lub HTML, mile widziane doświadczenie. Obsługa klientów, zakup, sprzedaż walut, raporty dzienne, miesięczne, obserwacja rynku finansowego. Aktualizacja kursów walut na stronach internetowych. Dbanie o stanowisko pracy. Możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu oraz 3/4 etatu. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca.kantor.rybnik (at) maax.pl.
SŁAWOMIR MAJCHRZAK - 2017-09-08 - Rybnik (śląskie)

GEODETA-ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

praca biurowa, opracowywanie wyników pomiarów geodezyjnych; praca w godz. 7.30-15.30; wynagrodzenie 2000zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Usługi Geodezyjne GEOSIT Krzysztof Treder - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT MENEDŻERA - od 2 000 PLN

kontakty z klientami, kreowanie oraz promowanie wizerunku w mediach społecznościowych, kontrola nad realizacją zadań
MARKET ABC SPÓŁKA JAWNA BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ - 2016-03-30 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT PREZESA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO - od 2 000 PLN

do obowiązków będzie należało: asystowanie w zadaniach merytorycznych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, w tym kontakty z urzędami i kontrahentami, administrowanie dokumentacją, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa gości
EUROBUD Chajewscy Sp. Jawna - 2017-03-16 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

oferta stażu dla osób:50+niepełnosprawnych,długotrwale bezrobotnych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 925 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 500 PLN

obsługa prawna
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZ - do 13,7 PLN

Zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg,odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerki krzeseł i foteli w obiektach biurowych.
REPPO Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż) - od 2 000 PLN

Sporządzanie opracowań projektowych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK WARSZTATOWO-MONTAŻOWY - od 13 PLN

Składanie i mocowanie elewacji, okien, drzwi, montaż gotowych elementów na budowie
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Niegoszowice (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA /PROJEKTANT BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ - od 2 100 PLN

udział w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych przy budowie lub przebudowie dróg i mostów
TRAKT sp. z o.o. sp. k. - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)

MURARZ/TYNKARZ - 2 000 - 2 800 PLN

Prace murarskio-tynkarskie. Praca na terenie województwa śląskiego
ECOBUDREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie wyższe budowlane lub ekonomiczne, znajomość obsługi komputera- pakietu officezakres obowiązków: prowadzenie biura inżyniera kontraktu na budowiepraca Krotoszyn
KAROX Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)

KONTROLER JAKOŚĆI - od 2 500 PLN

Praca ze skazanymi w ZK w Nysie, czyszczenie, konserwacja obsługiwanych maszyn, uchwytów, przyrządów, eliminowanie podstawowych błędów obróbki oraz stosowanie sposobów zapobiegania ich powstawaniu, przeprowadzanie operacji kontroli międzyoperacyjnej oraz kontroli ostatecznej wyrobu - ponoszenie odpowiedzialności za jakość wykonanej pracy, wizualna kontrola jakości spoin, kontrola lotna na wydziale produkcji - wyrywkowa kontrola podzespołów na wszystkich stanowiskach pracy, kontrola końcowa wyrobów, inspekcje wizualne spoin, prowadzenie dokumentacji kontroli jakości.
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Nysa (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 428 PLN

Pomoc nauczyciela
Zespół Placówek Specjalnych - 2018-08-30 - Legnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)