ASYSTENT RODZINY Chodzież oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2017 r. poz. 697/
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2017 r. poz. 697/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: praca socjalna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Kandydatem/ kandydatką może być osoba, która:a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;b) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;e) posiada wykształcenie:- wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna; lub- wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2017 r., poz. 697) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodzinąlub- średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.Wymagania dodatkowe:a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;b) znajomość przepisów z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;c) umiejętność sprawnej organizacji pracy;d) dodatkowym atutem będzie:- doświadczenie rodzicielskie,- półroczne doświadczenie w pracy z osobami z obszaru wykluczenia społecznego,- umiejętności w zakresie sprawnego/ efektywnego prowadzenia gospodarstwa domowego i zarządzania zasobami finansowymi/ budżetem domowym.Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:a) cierpliwość,b) odpowiedzialność,c) kierowanie się zasadami etyki zawodowej,d) kreatywność,e) komunikatywność,f) radzenie sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych),g) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,h) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Obligatoryjne:a) życiorys;b) list motywacyjny zawierający szerszą rekomendację swojej kandydatury na stanowisko asystenta rodziny;c) wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,d) kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,e) kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną z udokumentowanym stażem pracy z dziećmi lub rodziną- jeśli dokumenty te są wymagane,f) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,g) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,h) oświadczenie o niekaralności za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,j) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.2. Fakultatywne:a) raport Indywidualny FRISSkierowanie z PUP Chodzież.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.04.2017
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 27.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie pism procesowych oraz pomoc w pracy sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wspomaganie pracy nealskich przedstawicieli handlowych. Podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami nepalskimi. Przygotowanie ofert handlowych. Ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Oferta stażuCzynności związane z pracami działu księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Otwock (mazowieckie)
Tancerz, tworzenie choreografii, znajmość metodyki nauczania, Znajmość BACHATY Dominikańskiej (wiedza na temat kultury, zwyczajów, historii Dominikany). Wiedza o gatunkach muzyki.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego; komunikatywność, umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, kontakt z klientem, obieg dokumentów, prowadzenie ewidencji pocztowej, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie nieskomplikowanych analiz prawnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
- księgowanie faktur;- rozliczanie faktur;- wprowadzanie faktur do systemu;- obsługa urządzeń biurowych;- praca w systemie Subiekt
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
asystent planisty - pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)
-
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
Harmonogram stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Jasło (podkarpackie)
- praca z dokumentami księgowymi klientów firmy- sortowanie, numerowanie,- wprowadzanie danych z faktur do pragramu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Nowa Sól (lubuskie)
Asystowanie w spotkaniach z klientem jeden raz w tygodniu, w miejscach wyznaczonych przez klienta. Klient głuchoniemy posługujący się wyłącznie językiem migowym anglojęzycznym.
DORADCA PODATKOWY JOANNA GRUSZECKA - 2017-09-12 - Sulechów (lubuskie)
obsługa korespondencji w j. ukraińskim, kierowanie pracą biura, prace administracyjne, organizacja szkoleń
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-03-29 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie projektów i orzeczeń, wstępna analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego, gromadzenie orzecznictwa i literatury przydatnych do rozpoznawania spraw sądowych
SĄD REJONOWY W TURKU - 2017-06-06 - Turek (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji szkoleń; (rejestry, listy obecności, dziennikiszkoleń, zaświadczenia itp.; - kontakty z Urzędami PUP, UW, UM; - obsługaklienta; - inne obowiązki związane z funkcjonowaniem Ośrodka SzkoleniaKierowców
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. - 2018-03-27 - Opole (opolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kluczbork (opolskie)
pierwszy kontakt z klientem, wsparcie działań firmy, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2017-10-13 - Zgierz (łódzkie)
Rejestracja pacjentów. Pomoc protetykowi słuchu w obsłudze osób niesłyszacych, oferowanie produktów firmy.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-28 - Świdnik (lubelskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
"ANTON" APARATY SŁUCHOWE S.C.Teresa Janus, Agnieszka Maltazar - 2018-01-05 - Czeladź (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gniezno (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wyszków (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie sprzedaży systemów alarmowych w Bełchatowie i okolicach. Pracodawca zapewnia zwrot kosztów za użytkowanie auta. Praca na początku jako asystent przedstawiciela handlowego, w późniejszym czasie samodzielny przedstawiciel handlowy
SOLID GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,WYKŁADANIE TOWARU
SKLEP KONART XL - 2018-06-28 - Wołomin (mazowieckie)
Prace pomocnicze na budowie, transport materiałów budowlanych, utrzymywanie porządku.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Konkurs: A1341/2017asystent sędziegoTermin przyjmowania zgłoszeń: 17.03.2017, 15:15Termin rozstrzygnięcia konkursu: 04.04.2017, 12:00Organizator: Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimPrezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie WielkopolskimNazwa i adres sądu - Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2 63- 400 Ostrów WielkopolskiOznaczenie konkursu A1341/2017Liczba stanowisk - 1 stanowisko pełny etatTermin konkursu - konkurs przeprowadzony zostanie w dniu 03 kwietnia 2017 r. o godz. 9:00 w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2, sala nr 33.Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012 r., poz. 1270).I. Konkurs przeprowadzony zostanie na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013 r., poz. 1228).II. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich; jest nieskazitelnego charakteru; ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce; ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 17 marca 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A1341/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sporządzanie instruki przeciwpożarowej. Kontakt z klientem. Tworzenie map sytuacyjnych. Kontrola budynków i sprawdzanie oznaczenia ewakuacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Przyjaźń (pomorskie)
asystent prawny wg. programu RPO (21)
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Janów Lubelski (lubelskie)
Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.
Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor - 2017-12-07 - Częstochowa (śląskie)
Prace na produkcji; obsluga maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej
"SEMCO" SGNiP KRYSTYNA JUST ŚMIŁOWO - 2016-03-30 - Śmiłowo (wielkopolskie)