ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO R19/1840-575/16 Włocławek oferta pracy AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO R19/1840-575/16

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia

Data publikacji: 2016-05-06

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piekarska 12, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO R19/1840-575/16

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali przedstawiciele handlowi

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera

Nazwa pracodawcy:
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Piekarska 12, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Ulica pracodawcy: Piekarska

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi

Data dodania oferty pracy: 06.05.2016

Oferta pracy ważna do: 05.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA - HANDLOWIEC - 997,4 PLN

Dostawa i odbiór towarów, rozmowy handlowe, negocjacje
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK USŁUG POGRZEBOWYCH - od 2 000 PLN

obsługa pogrzebów, transport zmarłych, ubiór zmarłych, wykonywanie prac ziemnych na cmentarzach, ekshumacje
Zakład Pogrzebowy "ORKUS", Urszula Ślimak - 2017-03-21 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA NACZELNGO - 3 000 - 3 500 PLN

Bieżące wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach administracyjnych, tworzenie zestawień, raportów oraz dokumentacji. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją z zakresu Systemu Zarządzania Jakością, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, prowadzenie kluczowej korespondencji w języku polskim.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Obsługa klienta w zakresie sprzedaży okularów korekcyjnych, soczewek kontaktowych i akcesoriów.
"OPTYKA-OKULISTYKA ALEKSANDER TRACEWICZ SPÓŁKA JAWNA" - 2017-05-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. NAUCZANIA - od 1 500 PLN

asystent ds. procesu nauczania i edukacji
GLOBAL SCHOOL Marcin Rydzewski - 2016-10-05 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

-asysta przy zabiegach, rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Grabówki (małopolskie)

ASYSTENT - 997,4 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT (LEKARZ) SZPITALA I AMBULATORIUM WRAZ Z IZBĄ CHORYCH - od 2 000 PLN

kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie (co najmniej średnie w zawodzie pielęgniarki) oraz prawo wykonywania zawodu, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Areszt Śledczy - 2017-12-22 - Bytom (śląskie)

PRZYTYK-SORTOWACZ(PRACOWNIK SORTOWNI) - od 2 000 PLN

Koordynacja i realizacja zamówień wg zasad HACCAP i GLOBALG.A.P, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wrzeszczów (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (DOPOSAŻENIE) - od 2 300 PLN

- Prace kameralne w CAD (program komputerowy), prace polowe: weryfikacja przygotowanych i opracowanych danych z CAD w terenie. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe min. 6 msc, umiejętność obsługi programu CAD oraz komputerowych pakietów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Katowice (śląskie)

LEKARZ WETERYNARII - od 3 000 PLN

leczenie i inseminacja bydła
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Szepietowo (podlaskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie min. średnie; mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: organizowanie i planowanie transportu międzynarodowego/ krajowego; czuwanie nad poprawnością realizacji zleceń; monitorowanie pracy kierowców oraz przewoźników; współpraca z magazynem; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS FINANSOWYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

przygotowywanie stanowiska pracy, gabinetu i poczekalni do pracy, znajomość mMedica, rejestrowanie pacjentów, dbałość o sprzęt i pomieszczenia
NZOZ Poradnia Stomatologiczna VITA-DENT Jolanta Majcherczyk - 2017-11-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

Archiwizacja dokumentów, opisywanie i układanie dokumentów księgowych, drobne prace biurowe, tworzenie raportów i zestawień. Wykształcenie min. średnie, 1 rok doświadczenia w pracy biurowej, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność. Praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU MAGAZYNU - do 2 300 PLN

Prace administracyjne w biurze magazynu. Kontrola ewidencji czasu pracy. Współpraca z działami Transportu i Obsługi Klienta. Obsługa procesu reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
RABEN LOGISTICS sp. z o.o. - 2016-07-10 - Straszyn (pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 300 PLN

- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rogoźnica (podkarpackie)

ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU ROBÓT DROGOWYCH - od 2 080 PLN

wizytacja budowy, sprawdzane zgodności materiałów ze specyfikacjami technicznymi, dokonywanie inwentaryzacji fotograficznych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-03 - Wałcz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU R&D - od 2 000 PLN

przygotowanie raportów nowych modeli; pomoc w codzinnych obowiązkach kontroli jakości
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Planowanie przestrzenne, obsługa administracyjna propcesu planowania i asystowanie przy projektowaniu, tworzenie pism i dokumentów niezbędnych w toku procedury planistycznej.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

sprawowanie opieku nad dziećmi, pomoc w przygotowaniu zajęć
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Smardzewice (łódzkie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH - do 3 000 PLN

kontaktr z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTU - od 1 850 PLN

- monitorowanie oraz kontrola realizacji zleceń- dbałość o jakość i termnowość dostaw- rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zleceń- nadzór nad dokumentacją
Frigo Logistics Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 1 850 PLN

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie saldz dostawcami i odbiorcami;-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowegozadekretowanych dokumentów;-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę-wystawiania dokumentów korygujących;-przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;-archiwizowanie dokumentów
Centrum Budowlane P. H. KOSZEWSKI E. I WSPÓLNICY Sp. j. Augustów - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)


Wybierz powiat