ASYSTENT PROJEKTANTA Konin oferta pracy TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie, kompletowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych, wyjazdy w teren, spotkania z klientami na miejscu budowy, załatwianie formalności w urzędach, wypisywanie i składanie wniosków, obbiór decyzji

Data publikacji: 2018-04-27

Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)

Pracodawca: TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
POZNAŃSKA 74/202, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie, kompletowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych, wyjazdy w teren, spotkania z klientami na miejscu budowy, załatwianie formalności w urzędach, wypisywanie i składanie wniosków, obbiór decyzji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Data zakończenia pracy: 31.01.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali inżynierowie inżynierii środowiska

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU AUTO CAD

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność odczytywania map, podstawy projektowania, komunikatywność, samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole

Nazwa pracodawcy:
TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Adres pracodawcy:
POZNAŃSKA 74/202, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny lub e-mailowy, Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Konin

Gmina pracodawcy: Konin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Konin

Ulica pracodawcy: POZNAŃSKA

Numer budynku pracodawcy: 74

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018

Data dodania oferty pracy: 26.04.2018

Oferta pracy ważna do: 25.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRZYGOTOWYWANIA PRODUKCJI - 997,4 PLN

Zaprasowywanie elementów odzieży, pakowanie bluzek, naklejanie etykiet
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Twardogóra (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 750 PLN

utrzymanie czystości na oddziałach szpitala
ASPEN Sp.z o.o. - 2015-09-18 - Kraków (małopolskie)

LAKIERNIK - od 2 200 PLN

barwienie, lakierowanie wyrobów meblowych
PHU JASZ-Jadwiga Szklarczyk - 2016-05-24 - Witaszyczki (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU - od 2 500 PLN

sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2018-01-29 - Żory (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, przygotowywanie pomocy dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Wielkie (lubelskie)

ASYSTENTKA RADCY PRAWNEGO - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

Ewidencja listów, przesyłek pocztowych, awizowanie, zwroty, obsługa klienta w ramach zakresu prac asystenta pocztowego, wprowadzanie pakietów do komputera, porządkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Oleśnica (dolnośląskie)

ASYSTENT /-KA KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego wraz z organizacją pracy; podpisywanie i rozliczanie kart pracy; nadzór nad bezpiecznym składowaniem materiałów, produktów na magazynie i hali produkcyjnej; branie udziału w szkoleniach i zebraniach organizowanych przez pracodawcę;wprowadzanie danych do systemu Subiekt; itp.
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2016-10-05 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT REFERENTA DS. UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

segregacja dokumentów ubezpieczeniowych, obsługa komputerowej bazy danych biura w tym prowadzenie ewidencji klientów; prowadzenie ewidencji dokumentów ubezpieczeniowych, sporządzanie okresowych zestawień pracy,w tym raportów dla towarzystw ubezpieczeniowych, obsługa poczty elektronicznej biura, prowadzenie wstępnych rozmów informacyjnych z klientem biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

Obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc protetykom przy doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy.
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Ciechanów (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

opieka i nauczanie w oddziale przedszkolnym, wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Brzostówka (lubelskie)

ASYSTENT BADANIA SŁUCHU - od 2 100 PLN

wykonywanie badań słuchu u dorosłych i dzieci pod nadzorem lekarza lub protetyka słuchu i niektórych badań samodzielnie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA DS. REKRUTACJI - od 2 000 PLN

obsługa pracowników z Indii (z Gudźaratu), obsługa maszyn biurowych oraz komputera, rekrutacja pracowników z Indii, obsługa petentów, przeprowadzanie procesu rekrutacyjnego, opieka nad pracownikami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystowanie przy lekarzu, praca w godz 8:00-15:35/12:35-20:00
DENTAL-COMPLEX - spółka lekarzy i dentystów - 2016-06-03 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU EKSPORTU R90/3504-1441/18 - od 2 100 PLN

Wprowadzanie zamówień do systemu, drukowanie i sprawdzanie ich zgodności z oryginałem.Odbieranie telefonów oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów.Udział w procesie zdobywania i realizacji zamówień.Kompletowanie dokumentów wysyłkowych, kontakt z Agencję Celną.Współpraca z Managerem Exportu w zakresie realizacji zamówień.Przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe.Prowadzenie korespondencji i dokumentacji handlowej.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łochów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH, KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 500 PLN

KORESPONDENCJA MAILOWA ORAZ LISTOWNA W JĘZYKU POLSKIM I NIEMIECKIM, SPORZĄDZANIE PODSTAWOWEJ DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ, WSPÓŁPRACA Z ZUS, URZĘDEM SKARBOWYM
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "TAM-DREW" PAWEŁ TAŚMIŃSKI - 2017-12-08 - Płoty (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Suwałki (podlaskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Oferta pracy subsydiowanej tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT BIURA - do 2 800 PLN

Obsługa dokumentacji. Przygotowanie dokumentacji w Excel, Word, Power Point. Obsługa i organizacja szkoleń realizowanych przez firmę. Porządkowanie materiałów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 2 000 PLN

Pomoc w prowadzeniu dokumentacji budowy, nadzorowanie pracowników i kontrola techniczna. Praca na terenie powiatu jarosławskiegoWYMAGANIA: wykształcenie wyższe budowlaneKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 536 393 633
EKOLINE BUDOWNICTWO SP. Z O. O. - 2017-09-01 - Niziny (podkarpackie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

sprzedaż towarów, negocjacje cen, kontakty z producentami, dostawcami towarów z Azji, pozyskiwanie klientów
TENDA POLSKA SP Z O.O. - 2018-02-07 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENTKA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 2 775 PLN

Wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, doświadczenie w kontaktach z klientami. Wsparcie w realizacji kampanii marketingowych dla klientów, doradztwo w zakresie e-mail marketingu, realizacja wysyłek oraz przygotowywanie raportów oraz rekomendacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, prowadzenie szkoleń oraz prezentacji, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: a.sulska (at) sare.pl, zapraszamy również na Giełdę pracy w dniu 25.04.2016 r., godz. 9.00, sala 207.
SARE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)


Wybierz powiat