ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Poznań oferta pracy ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED"


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu

Data publikacji: 2016-09-15

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane średnie wykształcenie, doświadczenie w sprawowaniu opieki nad seniorami i osobami chorymi

Nazwa pracodawcy:
ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
DZIAŁKOWA 16, 62-040 Puszczykowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia telefnoczne, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: poznański

Gmina pracodawcy: Puszczykowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Puszczykowo

Ulica pracodawcy: DZIAŁKOWA

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*

Data dodania oferty pracy: 15.09.2016

Oferta pracy ważna do: 15.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SPEDYTORA MIĘDZYNARODOWEGO - 997,4 PLN

Kontrolowanie przebiegu transportów; sprawdzanie poprawności i segregowanie dokumentów; pomoc w organizowaniu transportów; windykacja należności.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Będzin (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. RYNKU WSCHODNIEGO -CD - od 2 000 PLN

Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę między godzinami 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT LABORANTA - od 2 500 PLN

pobieranie prób węgla, realizacja działań kontrolnych dla określenia jakości węgla, sporządzanie raportów, prowadzenie rejestru wyników analiz węgla, kontrola stanu węgla na składzie, przygotowanie dokumentów w sprawie stanu i jakości wegla
"KTK POLSKA" Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Kobylany (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - do 2 100 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Pomoc w dziale finansowo - księgowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

przygotowywanie stanowiska pracy/gabinetu lekarza, przygotowanie i kompletowanie preparatów, leków oraz mieszanek, przygotowanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpracowanie z lekarzem dentystą podczas zabiegów.
Promedici PPHU Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu pracy opiekuńczo- wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ - od 3 349,27 PLN

Przygotowywanie dokumentów finansowych do biura rachunkowego. Prowadzenie kasy. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym.Praca w: Konstantynów Łódzki, ul. Przemysłowa 5
GAMON Pojazdy Komunalne Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 360 PLN

Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na zastępstwo ok. 3 lataMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godziny pracy-system zadaniowy( 8 godzin dziennie)
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-09-13 - Orzesze (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 500 PLN

1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU - do 2 400 PLN

Asystent działu
MIELDIS Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 3 000 - 4 200 PLN

Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów.
Sąd Rejonowy w Żarach - 2018-03-16 - Żary (lubuskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DS. ANALIZ - do 3 000 PLN

prowadzenie analiz surowcowych, agregowanie danych związanych z surowcem (mięso białe) kanały, ceny zakupu, transport żywca,bieżące analizy wg potrzeb, prezentacja wyników,analiza i raportowanie wskaźników produkcyjnych i dobrostanowych ferm współpracujących,pomoc w organizacji pracy kierownika działu Analiz i Systemów Jakościowych.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2018-09-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 1 900 PLN

Pomoc w nadzorze w zakresie robót budowlanych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowę należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-05-30 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU EKSPORTU - od 2 300 PLN

budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, umów i raportów sprzedażowych, bieżąca obsługa zamówień i zapytań w języku angielskim.
BRITOP LIGHTING SP.Z O.O. - 2015-11-23 - Bierawa (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY - 2 100 - 3 000 PLN

Prowadzenie czynności związanych z obsługą biura. Stały kontakt z cudzoziemcami.
STIP UNITED SP Z O. O.- ODDZIAŁ GDAŃSK - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

Pomoc księgowa, przygotowywanie dokumentów spedycyjnych i samochodowych, poczta
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Suchy Las (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA OFPR/17/2173 (S) - 997,4 PLN

wg programu stażu - pomoc w prowadzeniu zajęć dla dzieci z oddziału przedszkolnego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Zasadne (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

przygotowanie dostarczonego towaru do sprzedaży(metkowanie, układanie na półkach), obsługa klienta( tym pakowanie towarów,przyjmowanie należności), dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Sieniawa (podkarpackie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

praca w ksiegowości
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 000 - 2 500 PLN

- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1157 - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat