ASYSTENT Olsztyn oferta pracy Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie
Stanowisko: ASYSTENT
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Przygotowanie próbek do badań oraz udział w pracach analitycznych pod nadzorem osoby prowadzącej.
Data publikacji: 2017-03-15
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 11, 10-444 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie próbek do badań oraz udział w pracach analitycznych pod nadzorem osoby prowadzącej.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Student kierunku rolnictwo, ogrodnictwo, ochrona środowiska, chemia.
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 11, 10-444 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Adres strony pracodawcy: http://oschr.olsztyn.pl
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Student posiądzie wiedzę dotyczącą oznaczania składników pokarmowych w glebie i roślinie, nabędzie umiejętność wykonywania wybranych analiz agrochemicznych, w zakresie kompetencji społecznych nabędzie umiejętności pracy samodzielnej i w zespole realizując wyznaczone zadania.
Data dodania oferty pracy: 15.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie zamówień do realizacji, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, fiskalizacja sprzedaży, przygotowywanie asortymentu do ekspozycji internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Łódź (łódzkie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Płońsk (mazowieckie)
praca w dziale księgowości, prace administarcyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Koło (wielkopolskie)
- Składanie zapytań ofertowych, analiza ofert, oraz negocjacje warunków zakupu z dostawcami, opracowywanie i składanie zamówień, nadzór nad realizacją dostaw, kompletowanie dokumentacji do złożonych zamówień, kontrola faktur za zakupione towary i usługi , kontrola stanów magazynowych , poszukiwanie nowych dostawców i prace administracyjno-biurowe: kopiowanie, skanowanie, drukowanie- Wynagrodzenie: od 2500 do 2800zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo 1 rok z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemu NOVA -HANDEL. Systematyczność, dokładność w realizacji zadań, zdolności analityczne i organizacyjne, odpowiedzialność komunikatywność. Mile widziana znajomość języków: angielski w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie, niemiecki w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-730-38-35, 32-730-38-36 ) w godzinach 7:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice) lub e-mail: kadry-rekrutacja (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Katowice (śląskie)
- Wsparcie w zakresie rozwiązywania kwestii prawnych oraz przygotowywanie dokumentów prawnych Spółki. Bieżące wsparcie partnerów i menedżerów w przygotowaniu raportów, statystyk, zestawień z działalności Spółki na poziomie regionalnym i globalnym (uzupełnianie dokumentacji, baz danych oraz przygotowywanie raportów). Przygotowywanie rocznych rozliczeń Spółki dla Institute of Chartered Accountants of England and Whales. Przygotowywanie raportów dla regionu EMEIA (Europe Middle East India & Africa). Zarządzanie i kontrola dokumentacji Spółki. Zarządzanie bazami danych Spółki. Wsparcie w przyjmowaniu oraz promocjach dla nowych partnerów, organizowanie spotkań, rozmów kwalifikacyjnych oraz pracy asystentek biurowych w tym zakresie.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 8:30-12:30. Wymagane wykształcenie wyższe, min. poziom licencjatu. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie niezbędne doświadczenie w administracji w międzynarodowej firmie korporacyjnej, znajomość organizacji firm korporacyjnych. Wymagane umiejętności: bardzo dobra organizacja pracy, podejmowanie niezależnych decyzji, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku oraz wrażliwość na różnice kulturowe, biegła znajomość MS Office, dokładność i punktualność, samodzielność, umiejętność oraz chęć szybkiego uczenia się i adaptacji w nowym środowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Katowice (śląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych,- dbanie o dobre relacjie z klientem,- zdobywanie nowych klientów,- obsługa klientów,- współpraca z kancelarią notarialną,- aktualizowanie ofert handlowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie w zabiegach stomatologicznych i chirurgicznych, dezyfekcja, sterylizacja, magazyn, administracja - ruch chorych, sprzątanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNO-BIUROWE, KOORDYNACJA OBIEGU DOKUMENTÓW W FIRMIE, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, ORGANIZACJA SPOTKAŃ I PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH, WSPARCIE ORGANIZACYJNE DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH POLI MARIAN HOLZ - 2018-02-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w Zdzieszowicach. Cv na adres e-mail marzena.kolibowska (at) zarmenfpa.pl
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-10-19 - Zdzieszowice (opolskie)
Kontakt telefoniczny oraz mailowy z kandydatami, którzy poszukują zatrudnienia, publikacja ogłoszeń w języku polskim, prowadzenie wywiadu z kandydatami, weryfikacja poziomu znajomości języka niemieckiego kandydatów poszukujących zatrudnienia, współpraca z innymi działami firmy: kadry, księgowość, logistyka, koordynatorzy.
LTD PERSONNEL SERVICES ELŻBIETA ANNA JAKUBEK - 2018-01-12 - Nysa (opolskie)
uczestniczenie w wizjach lokalnych, udział w sporządzaniu projektów telekomunikacyjnych, stacyjnych i liniowych, sporządzanie rysunków technicznych w programach graficznych AutoCad
OrNet sp. z o.o. - 2017-09-15 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)
- Więcej informacji o ofercie na stronie: https://www.katowice.sa.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-asystenta-sedziego-okdr-111-119,new,mg,7.html,409- OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE APELACYJNYM W KATOWICACH - Prezes Sądu Apelacyjnego w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-156, al. Wojciecha Korfantego 117/119 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Oznaczenie konkursu: O.Kdr-111-1/19. Liczba wolnych stanowisk: 8 wolnych stanowisk asystenta sędziego (8 etatów). Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: drugi etap konkursu przeprowadzony zostanie w dniu 25 kwietnia 2019 r. w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach, al. Wojciecha Korfantego 117/ 119 40-156 Katowice, trzeci etap konkursu przeprowadzony zostanie w dniu 06 maja 2019 r. w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach, al. Wojciecha Korfantego 117/ 119 40-156 Katowice.- Zatrudnienie na powyższym stanowisku poprzedzone będzie zatrudnieniem na staż asystencki na podstawie art. 155 ca ustawy z dnia 27 lipca 2001 Prawo o ustroju Sądów powszechnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 52 ze zm.), z tym, że na podstawie art, 155ca 3 powołanej wyżej ustawy z obowiązku odbycia stażu asystenckiego są zwolnione osoby, które zdały egzamin sędziowski, prokuratorski, notarialny, adwokacki lub radcowski.- Zakres czynności asystentów sędziego określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziego. (Dz. U. 2012 r., poz. 1270).- Wynagrodzenie: 3600 - 4000 zł/brutto. Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony 2 lata lub umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: maj/czerwiec 2019 r.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne:Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 S 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 52 ze zm.).Zgodnie z art. 155 S 2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył studia wyższe prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD APELACYJNY - 2019-03-20 - Katowice (śląskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Organizacja pracy sekretariatu, zapewnienie sprawnego obiegu informacji, prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi, organizowanie spotkań, zebrań i konferencji, sporządzanie statystyk, dbałość o wizerunek firmy, prowadzenie harmonogramu spotkań.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca mechanik
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stary Klukom (zachodniopomorskie)
jw.
CLURGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
- szkolenie BHP i p.poż - pomoc nauczycielowi oddziału 0 przy szkole podstawowej przy opiece nad dziećmi w szczególności podczas zajęć, przy spożywaniu posiłków przez dzieci, przy wyjściach z dziećmi na spacer, podczas przeprowadzania dzieci z jednego budynku szkoły do drugiego
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Bytom Odrzański (lubuskie)
- Kierowanie wózkiem widłowym- Dostarczanie komponentów na linię produkcyjną- Obsługa skanera magazynowegoGodz. pracy: 6-14, 14-22, 22-6.Termin zatrudnienia - ustalony indywidualnie z kandydatem.Miejsce pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Łódź (łódzkie)
ASYSTA PODCZAS WYKONYWANIA ZABIEGÓW PODOLOGICZNYCH Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZYUCZENIA DO ZAWODU.
Centrum Podologiczne Piotr Bielawski Filia w Rzeszowie - 2016-10-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompletowanie operatów geodezyjnych, składanie dokumentacji projektowytch, wykreślanie map
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
sprawdzanie wpłat za przesylki pobraniowe, wprowadzanie oraz wystawianie faktur VAT,przyjmowanie zgłoszeń oraz zamowień telefonicznych
Majster Market TW - Łukasz Wnęk - 2016-06-08 - Olesno (małopolskie)
1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu, w szczególnosci: składanie i rozliczanie zamowień, dokonywanie zakupów 2. Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji 3. Systematyczna archiwizacja informacji i danych. 4. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. 5. Koordynacja prawidłowego funkcjonowania biura. 6. Udział w zbieraniu, selekcji i syntezie pozyskiwanych informacji oraz przetwarzanie ich na dane liczbowe, wykresy, tabele. 7. Systemowe analizowanie danych rynkowych. 8. Współpraca z pracownikami firmy na całym świecie, w celu pozyskiwania informacji (danych, raportów, etc.). 9. Pozyskiwanie dokumentów (raporty, faktury etc) od innych pracowników firmy jak i od podmiotów zewnętrznych. 10. Tworzenie prezentacji dla kadry zarządzającej. 11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów BHP i PPOŻ podczas pracy oraz Kodeksu Etycznego, norm, regulaminów, zarządzeń obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
drobne prace stolarskie, prace porządkowe, prace budowlane
PUH "KLIMCZAK" KRZYSZTOF KLIMCZAK - 2019-03-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wykonywannie projektów architektoniczno-budowlanych, wykonywanie obliczeń inżynierskich, rysunków detali architektonicznych
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kadr, sekretariatu, systemów informatycznych: SIO, Przedskole, OSONGodziny pracy: 8-12
Przedszkole Miejskie nr 37 w Olsztynie - 2019-07-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie konstrukcji żelbetowych w programach AutoCad, Robot, Revit
COMFORT S.A. - 2017-01-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)