ASYSTENT KUPCA Pianowo oferta pracy CDRL S.A.
Stanowisko: ASYSTENT KUPCA
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna przede wszystkim za:- komunikacje z dostawcami- nadzór na produkcją- rejestr przychodzących potwierdzeń- tłumaczenia komentarzy- pomoc w organizacji kontraktacji- organizowanie inspekcji- komunikacji z projektantami, konstruktorami Pracodawca oferuje:Przyuczenie do wykonywania obowiązków w tym wszelkie potrzebne szkolenia z:- excela- corela- podstaw materiałoznawstwa
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Pianowo (wielkopolskie)
Pracodawca: CDRL S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatowa 2, 64-000 Pianowo, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna przede wszystkim za:- komunikacje z dostawcami- nadzór na produkcją- rejestr przychodzących potwierdzeń- tłumaczenia komentarzy- pomoc w organizacji kontraktacji- organizowanie inspekcji- komunikacji z projektantami, konstruktorami Pracodawca oferuje:Przyuczenie do wykonywania obowiązków w tym wszelkie potrzebne szkolenia z:- excela- corela- podstaw materiałoznawstwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KUPCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pianowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościan
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- chęci- zaangażowania i dobrej organizacji pracyDoświadczenie nie jest wymagane.
Nazwa pracodawcy: CDRL S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Kwiatowa 2, 64-000 Pianowo, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Kościan
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pianowo
Ulica pracodawcy: Kwiatowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2017
Data dodania oferty pracy: 09.10.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z dostawcami zagranicznymi, odbiorcami, realizacja zamówień, wystawianie faktur
IOW TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Kochlice (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe związane z organizacją pracy serwisu, np. wprowadzanie protokołów serwisowych do systemu, przygotowywanie wszelkiej dokumentacji serwisowej, telemarketing.
AMAGO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Liszki (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Piekary Śląskie (śląskie)
- wykonywanie czynności biurowych,- przygotowywanie dokumentów, wypowiedzeń,- dostarczanie polis klientom,- składanie zamówień,- kontrolowanie spraw bieżących.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wilkowo (lubuskie)
Wykształcenie wyższe, spec. handel; staż pracy: 1-2 lata; podstawowa znajomość j. angielskiego; prawo jazdy kat. B mile widziane; zakres obowiązków: doradztwo w zakresie sprzedaży kosmetyków, obsługa komputera, w tym excel, word, internet; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
JP PROFESSIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie projektów instalacji sanitarnych w zakresie branży HVAC
GŁASZCZKA PRZEMYSŁAW LUBSANIT - 2018-07-04 - Lublin (lubelskie)
Rozbiór mięsa wołowego i wieprzowego – usuwanie kości, wieszanie mięsa.
VDB Detachering B.V. - 2016-07-04 - Holandia (Holandia)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie rysunków technicznych, przygotowywanie dokumentacji w języku angielskim, wyjazdy służbowe
BG Tec BERGAMO TECNOLOGIE SP.Z.O.O - 2017-11-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
opieka i nauczanie w oddziale przedszkolnym, wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Brzostówka (lubelskie)
prowadzenie kalendarza, umawianie pacjentów, wykonywanie badań słuchu, sprzedaż aparatów i akcesoriów
AUDIOFON Sp. z o.o. S. K. - 2017-12-14 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Rozliczanie i ewaluacja projektów gwarantowanych, stała wspólpraca z grantobiorcami, stała pomoc doradcza w zakresie udrażania LSR praca administracyjna, animowanie aktywności społecznej wśród mieszkańców, wsparcie merytoryczne organizacji społecznych działających na rzech rozwoju LGD Dobra Widawa.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DOBRA WIDAWA - 2016-08-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji ksiegowej towarów,segregowanie dokumentów,wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Szumowo (podlaskie)
obsługa biura, nadzór nad magazynem, wykonywanie przedmiarów budowlanych Kontakt telefoniczny 602-641-292 w godzinach: 08:00-15:00
mBUD sp. z o.o. - 2016-05-06 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Chin, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa maszyn konwencjonalnych do obróbki metali jak również maszyn sterowanych numerycznie.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Czchów (małopolskie)
projektowanie instalacji branży elektrycznej,analiza projektów
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2018-01-29 - Chrzanów (małopolskie)
opieka nad dziećmi w szkole
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Płońsk (mazowieckie)
Praca polega na asystowaniu w codziennych czynnościach, aktywności poza domem, wsparciu w zakupach, obowiązkach domowych itp.Zaangażowanie od 72 do 96 godz. w miesiącu (w zależności od zapotrzebowania zgłaszanego przez podopiecznych).
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Rybnik (śląskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe techniczne,branża: instalacje sanitarne (klimatyzacji, wentylacji itp.)
Niewiejski&Werda Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
segregowanie dokumentów księgowych, numeracja i wprowadzanie do systemu komputerowego dowodów księgowych, sporządzanie dokumentów kadrowych dla pracowników
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Niepołomice (małopolskie)
-przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganymi dokumentacji i wiedzą techniczną,-kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy,-potwierdzenie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych,-przeprowadzanie badań nieniszczących UT,-przeprowadzanie badań spektrometrem,-zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży,-analiza i ocena otrzymywanych wyników badań,-prawidłowe uzytkowanie i przechowywanie sprzetu kontrolno-pomiarowego.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)
Obsługa i zaopatrzenie biura, przygotowanie różnych dokumentów formalnych i księgowych, wystawianie faktur, współpraca z księgową, kontakt z urzędami i instytucjami, przygotowanie dokumentów formalnych do przetargów, bieżące zlecenia prezesów.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa gości- rozmowy w sprawach rezerwacji w lokalu, przedsatwienie oferty- kontakt bezpośredni z klientami
PARK CLUB Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)