ASYSTENT/KA ZARZĄDU Lubawa oferta pracy SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;

Data publikacji: 2018-07-13

Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
DWORCOWA 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku, Wysokie umiejętności organizacyjne; Oczekiwania: Wykształcenie średnie/wyższe; Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków; Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego; Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point; Wysokie umiejętności organizacyjne; Rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz dyskrecja; Otwartość, samodzielność i inicjatywa w działaniu;

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Adres pracodawcy:
DWORCOWA 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Lubawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubawa

Ulica pracodawcy: DWORCOWA

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 13.07.2018

Oferta pracy ważna do: 12.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY WARZYW I OWOCÓW - od 1 258 PLN

Dbanie o klientów dokonujących zakupów w sklepie poprzez aktywną sprzedaż.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR SPRZĘTU BUDOWLANEGO - od 3 500 PLN

OBSŁUGA SPRZĘTU BUDOWLANEGO. OFERTA SKIEROWANA JEST ZARÓWNO DLA MĘŻCZYZN,JAK RÓWNIEŻ DLA KOBIET. W PRZYPADKU BRAKU ODPOWIEDNICH UPRAWNIEŃ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W KURSACH.
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 4 200 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Sprawowanie nadzoru nad realizacją planu zajęć wychowanków. Pomoc w nauce i przygotowaniu zajęć domowych. Pomoc podczas wydawania obiadów. Opieka oraz organizowanie różnorodnych form spędzania czasu wolnego dla wychowanków. Organizowanie zajęć edukacyjnych, sportowych i artystycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Sieradz (łódzkie)

SZWACZKA - od 2 500 PLN

Szycie odzieży roboczej
PPH "IRMEK" I.Smalec Zakład Pracy Chronionej - 2018-05-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Prowadzenie sekretariatu, współpraca z zarządem, pomocnik kadrowej do celów kontaktu z Urzędem Pracy i Urzędem Marszałkowskim oraz Urzędem PocztowymOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc, docelowo na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 8-16
LUDWIG SP. Z O.O. SP.K - 2017-11-14 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 1 300 PLN

Przygotowywanie raportów z wynikami sklepu oraz wsparcie administracyjne w zakresie korespondencji, rozliczaniu i prowadzeniu ewidencji kosztów oraz archiwizacji dokumentacji.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Hrubieszów (lubelskie)

ASYSTENT KOSTRUKTORA - od 2 250 PLN

Wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej przyrządów oraz detali dostarczanych przez klienta, kontrola detali dostarczonych przez poddostawców, montaż i wdrażanie przyrządó technologicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT BROKERA - od 1 850 PLN

obsługa klientów, udzielanie informacji i przekazywanie dokumentów, kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi, prowadzeni komputerowej bazy danych, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i dekretacja w dziennikach pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie zbiorów informacji prasowych dotyczących ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

korespondencja biura,archiwizacja dokumentów księgowychi kadrowych,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu CDN OPTIMA
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wieliczka (małopolskie)

PAKOWACZ CIASTEK - do 9 PLN

Pakowanie ciastek
kontakt przez OHP - 2016-01-14 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

opracowanie programu funkcjonalno- jakościowego i przestrzennego projektowanych obiektów, opracowanie projektów od st. plastyczno-przestrzennej, inwentaryzacja obiektów istniejących.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Ozorków (łódzkie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

zapoznanie z przepisami bhp, opieka i pielęgnacja osób niepełnosprawnych, przygotowanie zajęć terapeutycznych dla osób niepełnosprawnych, pisanie raportów oraz uzupełnianie dziennika zajęć terapeutycznych pod nadzorem opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Turek (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami BHP, organizacja pracy, zapoznanie się z prrogramem Rachmistrz, układanie faktur, przyjmowanie dokumentów od klientów, wpisywanie faktur, drukowanie zestawień, księgowanie dokumentów, wyliczanie listy płac, wyliczasnie składek ZUS, zakładanie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/ KA ( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż ) - od 2 500 PLN

Wspomaganie zarządu w działaniach operacyjnych, organizowanie spotkań z klientami i partnerami, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, organizowanie działań marketingowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

Czynny udział w kontrolach jakości dostaw. Czynny udział w kontrolach jakości produktów wysyłanych do klientów. Raportowanie błędów ujawnionych w trakcie kontroli. Dokonywanie wymian do zwrotów jakościowych. Wyrywkowa kontrola stanu magazynowego.
JR Wittchen Premium Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-01 - Palmiry (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (O.KDR.1100-1-7/18) - od 3 480 PLN

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-7/18. Liczba wolnych stanowisk: 1 etat. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 17 sierpnia 2018 r. o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 411 (IV piętro).- Wynagrodzenie: 3480 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia stażu asystenckiego). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- ewidencja w zakresie przypisu czynszów kosztów zarządzania i świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobie komunalnym,- analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydawanych przez dział administracyjny,- przygotowanie dokumentów księgowych do księgowości,- analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zgierz (łódzkie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI I PRZYRODY. - od 1 800 PLN

Praca w szkole podstawowej. 12h matematyki i 9h przyrody.
Szkoła Podstawowa im. Ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce - 2015-12-01 - Baryczka (podkarpackie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 1 500 PLN

odbiór dokumentów od wietnamskich klientów, przekazywanie informacji klientom, wykonywanie zleceń przełożonego, kontakt z klientami, przekazywanie informacji od klientów księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT WYCHOWAWCY ŚWIETLICY - od 1 100 PLN

Wspieranie wychowawcy świetlicy szkolnej w realizacji zadań opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do uczniów, w zakresie zlecanym przez wychowawcę świetlicy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.
Szkoła Podstawowa w Jerzmanowej - 2016-08-23 - Jerzmanowa (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA ST(POWER) - 997,4 PLN

asysta pracy lekarza, przygotowanie pacjentów do zabiegów, utrzymanie wymogów sanitarnych, i przestrzeganie zasad antyseptyki, obsługa komp., zpisywanie pacjentów na wizyty
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 1 000 PLN

Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość elementów prawa pracy, dokładność i precyzja w pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności organizacyjne oraz dyskrecja. Odpowiedzialność za rzetelną obsługę dokumentów kadrowych, obsługa systemu księgowego i poczty elektronicznej, odpowiedzialność za liczenie całej gotówki, zapewnienie działania poprawnego sytemu cen, współpraca z innymi działami firmy.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-20 - Rybnik (śląskie)

MONTER/ELEKTROMONTER - 1 850 - 2 600 PLN

montaż ram elektrod ulotowych; obsługa linii automatycznej do produkcji ram elektrod ulotowych;
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW (PRZYJĘCIE TOWARU) - do 1 160 PLN

administracja w zakresie przyjecia towaru, obsługa skanera, kontrola magazynu; praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego; godziny pracy 6.00-14.00, 14.00-22.00 - wg grafiku
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2018-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 300 PLN

obsługa klienta, wsparcie zespołu sprzedażowego w bieżących zadaniach, aktualizacja i budowa baz danych, obsługa zamówień, koordynacja obiegu dokumentów
Deco Sp.z o.o. - 2016-03-31 - Natolin (łódzkie)


Wybierz powiat