ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ - (OFERTA TAKŻE DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Gliwice oferta pracy ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ - (OFERTA TAKŻE DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI)
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-07-18
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto na okresie próbnym (3 miesiące)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ - (OFERTA TAKŻE DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2017
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 16.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca
UNIWERSYTET RZESZOWSKI - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Karpicko (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI,PRACE BIUROWE MIEJSCE PRACY: MOKRZEC
PODKARPACKI PARK LOGISTYCZNY OMEGA PILZNO SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Mokrzec (podkarpackie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami wietnamskimi, kontakty z prawnikami oraz z wietnamskim prezesem zarządu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy uzbeckich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Uzbekistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
MONTAZ ELEMENTÓW W CELU WYTWARZANIA KOMPONENTÓW, KONTROLA WYTWARZANYCH ELEMENTÓW, OBSŁUGA I KONSERWACJA STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Głogów (dolnośląskie)
projektowanie infrastruktury drogowej, projektowanie w zakresie hydrotechniki
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Ruda Śląska (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe KROS Spółka z o.o. - 2016-01-25 - Iłownica (pomorskie)
pomoc administracyjno-biurowa; organizacja dokumentacji; prowadzenie akt osobowych pracowników. Poszukiwanie pracowników do pomocy biurowej z Uzbekistanu.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Skawina (małopolskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie płatności, zestawienia i analiza sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piaseczno (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie elementów stalowych do spawania i lekkie spawanie
STYLSPAW Krzysztof Leśniak - 2016-09-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH, KSIĘGOWANIE FAKTUR OD DOSTAWCÓW I PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚCI, PROWADZENIE EWIDENCJI KASOWEJ, DBANIE O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW FINANSOWYCH, ROZLICZENIE NALEŻNOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH, NP. DELEGACJE, ZALICZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca
KONSORCJUM STALI S.A. - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa klientów z dedykowanego rynku zbytu; - Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami; - Wprowadzanie danych i zamówień do systemów komputerowych; - Zarządzanie wprowadzonymi danymi; - Obsługa podstawowych programów biurowych; - Współpraca z innymi działami; - Raportowanie pracy do bezpośrednich przełożonych.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Września (wielkopolskie)
Organizacja pracy w biurze
IGOMAP Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Krosino (zachodniopomorskie)
Pomoc i opracowywanie dokumentacji projektowej w specjalizacji drogowo-mostowej na wszystkich etapach jej realizacji. Praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie przy inwentaryzacji obiektów, kontakt z urzędami w sprawach uzgodnień prac projektowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży i marketingu.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kobyłka (mazowieckie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Leżajsk (podkarpackie)
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Szkocja (podlaskie)
- obsługa klientów zagranicznych oraz pozyskiwanienowych - przyjmowanie, realizacja i nadzorowanie zamówień- przygotowywanie dokumentów handlowych - organizowanie transportu- przygotowywanie ofert handlowych,- udział w targach- wspieranie Export Managerów w bieżących czynnościach
Przedsiębiorstwo Prod.-Handl. "INTER-ZOO" - 2016-12-28 - Osieczany (małopolskie)
kontrola produkowanych elementów, sortowanie komponentów, prowadzenie i tworzenie dokumentacji
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2016-03-31 - Lubin (dolnośląskie)
Zapewnienie obsady pracowniczej bieżących i przyszłych budów, przeprowadzanie rekrutacji na potrzeby firmy, tworzenie zestawień w EXCEL na potrzeby firmy, wsparcie w bieżących pracach administracyjnych firmy, bieżący monitoring stanów osobowych na budowach
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE " VOSS " KRYSTIAN VON OSSOWSKI - 2017-07-03 - Rokocin (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku nepalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy arabskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami arabskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rejestru spraw, zarządzanie terminami procesowymi i ich kontrolowanie, porządkowanie dokumentów i ich archiwizacja, odbieranie, nadawanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, przygotowywanie umów, pism procesowych, utrzymywanie kontaktu z instytucjami wymiaru sprawiedliwości oraz klientami kancelarii, umawianie spotkań, ich przygotowywanie i obsługiwanie
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Tarnów (małopolskie)
Wsparcie kierownika produkcji i logistyki
"FLOYD" SP. Z O.O. - 2017-03-07 - Szamotuły (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Stachlew (łódzkie)