ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWINOUJŚCIE) Świnoujście oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWINOUJŚCIE)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWINOUJŚCIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywna sprzedaż w sklepie internetowym do klientów B2B oraz B2C, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie zaangażowania i lojalności klientów sklepu internetowego, realizacja założonych planów sprzedazy, nadzór nad realizacją zamówień klientów, przyjmowanie i rozpotrywanie reklamacji klientów, współpraca z firmami zewnętrznymi, opracowywanie i realizowanie strategii sprzedażowych.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 734 167 922 w godz. 08.30-16.30.
Home Invest International Sp. Akcyjna - 2016-10-28 - Płońsk (mazowieckie)
sporządzanie projektow sieci elektrycznej,prowadzenie dokumentacji
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2017-12-04 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie aut przewoźników, pozyskiwanie zleceń od klientów, szukanie podwykonawców zewnętrznych, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Leszcze (świętokrzyskie)
Pomoc przy realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
Konkurs, szczegoły oferty na www.pcpr-gliwice.pl/ zakładka nabór na stanowiskaWykształcenie: wyższe (min.licencjat), w tym preferowane kierunki; pedagogika, psychologia, socjologia, resocjalizacja; znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społeczenej; ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawie o ochronie danych osobowych; roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS; posiadanie prawa jazdy kat.B oraz samochodu; miejsce pracy: Gliwice oraz teren powiatu gliwickiego
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2018-02-01 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości, wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.09.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie / wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
zgpdnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Praca od godz. 8-16
DATA OPTICS POLAND SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Opole (opolskie)
oferta stażu- program stażuksięgowanie dokumentów, rozliczanie delegacji, obsługa programu kom. "RAMZES"
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Łosice (mazowieckie)
Asystent projektanta w specjalności: inżynieria środowiska, inzynieria sanitarna. Wykonywanie rysunków technicznych oraz projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (sieci wodociągowe, kanalizacyjne, oczyszczalnie ścieków, stacje uzdatniania wody itp.) w wersji papierowej i elektronicznej; uzgadnianie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Prawa Wodnego, Praca Ochrony Środowiska itd. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 34 348 41, 509 835 474, e-mail: w.dusza (at) biprowod.wroclaw.pl
Biuro Projektów i Realizacji Obiektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "BIPROWOD" Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku wietnamskiego, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klientów zagranicznych oraz pozyskiwanienowych - przyjmowanie, realizacja i nadzorowanie zamówień- przygotowywanie dokumentów handlowych - organizowanie transportu- przygotowywanie ofert handlowych,- udział w targach- wspieranie Export Managerów w bieżących czynnościach
Przedsiębiorstwo Prod.-Handl. "INTER-ZOO" - 2016-12-28 - Osieczany (małopolskie)
Weryfikowanie dokumentów, księgowanie, prowadzenie KPiR, prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie rejestrów, prace biurowe. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia. Praca jednozminowa w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
prace projektowe
BOGDAN KOWALEWSKI BIURO PROJEKTOWE FIRMA KOWALEWSKI - 2017-06-09 - Rawicz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16, 12-20; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Słupsk (pomorskie)
weryfikacja dokumentów księgowych, sporządzanie list płac , sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych , prowadzenie rejestrów , sporządzanie deklaracji VAT
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Analiza dokumentów transportowych, kontakt z kierowcami, nadzór nad realizacją transportów międzynarodowych.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach: 8-16 pn-pt
WŁAD-TRANS Władysław Woźniak - 2017-03-24 - Łaziska Górne (śląskie)
przygotowanie informacji na temat pozytywnych domen,pisanie tekstów,tworzenie zaplecza,przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
naprawa samochodów sobowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Świdnik (lubelskie)
Zakres obowiązków: - kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji finansowo-księgowej- dekretowanie dokumentów księgowych- sprawdzanie prawidłowości i terminowości sporządzania poleceń przelewów oraz ich zgodności z dokumentami- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych- analiza i ocena z głównym księgowym wykonania zadań budżetowych- księgowanie przypisów i wpłat oraz uzgadnianie kont dochodów budżetowych- windykacja należności dochodów budżetowych - prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych- zastępowanie głównego księgowego w czasie jego nieobecności.Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd.- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55247 57 01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-04-24 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej, organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych,tworzenie i opracowywanie szkoleń, prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej, przygotowanie materiałów szkoleniowych, rozliczenie kosztów szkolenia, nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń. Praca od 8-16
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-03-08 - Opole (opolskie)
wspieranie menagera, wsparcie menadżera technicznego w pracach administracyjnych, pilnowanie przeglądów technicznych, raportowanie wskaźników do dyrekcji zakładu aktywna współpraca z innymi działami
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Skoczów (śląskie)
Kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
wsparcie uczniów w procesie adaptacji kulturowej, pomoc w odrabianiu lekcji, kontakt z rodzicami
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Klementowice (lubelskie)