ASYSTENT/KA DS.HANDLU Kraków oferta pracy MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC

Stanowisko: ASYSTENT/KA DS.HANDLU

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - aktywne pozyskiwanie klientów,- utrzymywanie dobrych relacji z klientami,- bieżąca obsługa klientów,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją

Data publikacji: 2017-04-27

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Godlewskiego 38, 30-198 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie klientów,- utrzymywanie dobrych relacji z klientami,- bieżąca obsługa klientów,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca jednozmianowa (godz. 6 - 14), pełen etat, najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas określony; miejsce pracy: Kraków (Bronowice), wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DS.HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: otwartość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera

Nazwa pracodawcy: MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Godlewskiego 38, 30-198 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail pracodawcy oraz kontakt telefoniczny (zgłoszenia bez CV nie będą brane pod uwagę)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Godlewskiego

Numer budynku pracodawcy: 38

Profil działalności pracodawcy: firma handlowa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Data dodania oferty pracy: 27.04.2017

Oferta pracy ważna do: 25.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 1 900 PLN

Pomoc w nadzorze w zakresie robót elektrycznych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowe należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług turystycznych krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, wykonywanie prac technicznych i projektowych, przygotowanie ofert, kosztorysowanie , doradztwo techniczne dla klientów.
CLIMA HIT Spółka Jawna Kawiecki, Migdalski - 2016-07-20 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 900 PLN

1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-06-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 000 PLN

asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Gdynia (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Praca w magazynie z instrumentami i akcesoriami muzycznymi: przygotowywanie wysyłek, odbiory towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, dbanie o porządek. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 w Bielsku-Białej.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-10-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

DORADCA BANKOWY W AGENCJI PKO BP W BOLESŁAWCU - PROGRAM DLA STAŻYSTÓW - od 2 000 PLN

Agencja PKO BP zaprasza absolwentów, którzy chcą rozpocząć swoją karierę w branży bankowej. Osoba, która zostanie zaproszona do odbycia stażu będzie uczestniczyła w szkoleniu, po którym rozpocznie bieżącą obsługę klientów w zakresie podstawowym. Następnie po odbyciu szkoleń z zakresu doradztwa bankowego osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie doradztwa w wyborze produktów bankowych PKO BP.Miejsce pracy to Agencja PKO BP w Bolesławcu.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

asystent projektantaOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, posiadające wykształcenie wyższe informatyczne, dobra znajomośc programu AutoCAD, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i podstawowa wiedza niezbędna do projektowania sieci teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

- pomoc dzieciom niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym przy ubieraniu się;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym podczas zajęć wg zaleceń nauczyciela;- dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach lekcyjnych, w których odbywają się zajęcia
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 100 - 3 000 PLN

praca biurowa przy komputerze, codzienny kontakt z klientem, wyceny, awizacje załadunków/rozładunków, pozyskiwanie zleceń, sprawdzanie dostaw/odbiorców
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Komorniki (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - 2 200 - 2 500 PLN

Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-03-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Organizowanie wypoczynku dzieci. Uczestniczenie w zebraniach z rodzicami. Uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 850 PLN

Organizacja i obsługa transportu samochodowego w ruchu krajowym i międzynarodowym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-11-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI(NR 1253) - od 3 000 PLN

kontakt z klientami zagranicznymiuczestnictwo w targach międzynarodowych - za graniczą wyjazdy zagranicznetłumaczenie tekstówprowadzenie marketingu
PROFEED STANISŁAW BRUŹDZIŃSKI - 2018-02-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/ ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Sulejówek (mazowieckie)

ASYSTENTKA MEDYCZNA - od 13,7 PLN

Obsługa administracyjna Centrum Medycznego: kontrola obiegu dokumentów, zarządzanie korespondencją, potwierdzanie wizyt Pacjentów, rozliczanie z NFZ. Bieżące kontakty z pacjentami i personelem medycznym. Dbanie o wizerunek firmy. Aplikacje z napisem ,,Asystentka medyczna" oraz zgodą na ptrzetwarzanie danych osobowych wysłać na adres e-mail: biuro (at) dscm.com.pl. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy-umowa zlecenie a następnie po okresie próbnym umowa o pracę 1/2 etatu.
DOLNOBRZESKIE SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-25 - Stare Gralewo (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)

WOŹNA ODDZIAŁOWA K/M - od 2 000 PLN

jw.
Przedszkole nr 425 - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLU - od 1 000 PLN

prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji handlowych, przedstawianie oferty
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

-czynności księgowe (segregowanie i sprawdzanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do zapłaty, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie wezwań do zapłaty, wprowadzanie dokumentów do progarmu finansowo-księgowego, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie korespondencji z dostawcami i odbiorcami, archiwizowanie dowodów księgowych, przygotowywanie danych i zestawień do opinii),-czynności dot. administrowania nieruchomościami- prowadzenie korespondencji z najemcami, monitorowanie wykonywania umów najmu, dokonywanie odczytów liczników wody, gazu, uczestniczenie w spotkaniach z najemcacmi),-obsluga klienta, kontakt z dostawcami, odbiorcami w sprawach związanymi z działalnością firmy,-obsługa urządzeń biurowych,-obsługa programów komputerowych( Sh (at) rk Księga Express Pro, Sh (at) rk faktura 1! Pro, lokaleNet, Word, Excel).
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

: bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo księgowym, przygotowywanie i ewidencjonowanie płatności, wsparcie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Bełchatów (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ZMIANY - od 1 850 PLN

Współpracując z Kierownikiem zmiany, szkoli pracowników, nadzoruje prawidłowy przebieg procesu produkcyjnego, realizuje plan produkcyjny, zgodnie z obowiązującymi normami. Nadzoruje przestrzegania przepisów BHP i ochrony ppoż. Prowadzi szkolenia operacyjne. Nadzoruje właściwą segregację odpadów. Odpowiada za materialy szkoleniowe. tłumaczenie szkolen na stanowisku pracy oraz instrukcji pracy (dokumenty) organizowanie codziennych czyności zawodowych nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i ochrony ppoż, kontrolowanie operatorów maszyn pod względem znajomości procedur i instrukcji stanowiskowych oraz ich przestrzegania. zapewnienie środków produkcyjnych dla zachowania ciągłości produkcji organizowanie i realizowania szkoleń operacyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA CEO - 2 500 - 3 500 PLN

Wspieranie przełożonego w bieżącej, rutynowej pracy: przygotowanie dokumentów, prezentacji, wyszukiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Realizowanie wyznaczonych przez CEO bieżących zadań o charakterze jednorazowym, realizowanie zadań interwencyjnych, aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów. Przygotowywanie i obsługa wizyt gości, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, konferencji, organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów. Współpraca z wywiadownią gospodarczą, biurem prawnym i rachunkowym oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez CEO. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO BEATA KRAWCZYK-JASTRZĘBSKA - 2017-09-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

Organizowanie spotkań w siedzibie firmy i tworzenie analiz, zestawień, raportów dla potrzeb zarządu. Nadzorowanie obiegu dokumentów, obsługiwanie korespondencji firmowej, archiwizacja. Zapewnianie przepływu informacji między działami.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO ( REFUNDACJA ZATRUDNIENIA DO 30 R.Ż.) - od 1 850 PLN

Sporządzanie pism procesowych, analizaa orzecznictwa i piśmiennictwa prawnego, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - do 2 000 PLN

obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, umawianie spotkań, uzupełnianie kalendarza wizyt, praca w godz. 9.00-17.00
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)