ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: -czynności księgowe (segregowanie i sprawdzanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do zapłaty, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie wezwań do zapłaty, wprowadzanie dokumentów do progarmu finansowo-księgowego, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie korespondencji z dostawcami i odbiorcami, archiwizowanie dowodów księgowych, przygotowywanie danych i zestawień do opinii),-czynności dot. administrowania nieruchomościami- prowadzenie korespondencji z najemcami, monitorowanie wykonywania umów najmu, dokonywanie odczytów liczników wody, gazu, uczestniczenie w spotkaniach z najemcacmi),-obsluga klienta, kontakt z dostawcami, odbiorcami w sprawach związanymi z działalnością firmy,-obsługa urządzeń biurowych,-obsługa programów komputerowych( Sh (at) rk Księga Express Pro, Sh (at) rk faktura 1! Pro, lokaleNet, Word, Excel).

Data publikacji: 2016-05-06

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
-czynności księgowe (segregowanie i sprawdzanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do zapłaty, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie wezwań do zapłaty, wprowadzanie dokumentów do progarmu finansowo-księgowego, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie korespondencji z dostawcami i odbiorcami, archiwizowanie dowodów księgowych, przygotowywanie danych i zestawień do opinii),-czynności dot. administrowania nieruchomościami- prowadzenie korespondencji z najemcami, monitorowanie wykonywania umów najmu, dokonywanie odczytów liczników wody, gazu, uczestniczenie w spotkaniach z najemcacmi),-obsluga klienta, kontakt z dostawcami, odbiorcami w sprawach związanymi z działalnością firmy,-obsługa urządzeń biurowych,-obsługa programów komputerowych( Sh (at) rk Księga Express Pro, Sh (at) rk faktura 1! Pro, lokaleNet, Word, Excel).

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Data zakończenia pracy: 30.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: wielicki

Gmina pracodawcy: Wieliczka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wieliczka

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 13a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 30.05.2016

Oferta pracy ważna do: 30.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

BARMAN - od 1 850 PLN

obsługa klienta , obsługa kasy fiskalnej
P.P.H.U. ISHAR Paweł Kaczmarek - 2016-05-30 - Zelów (łódzkie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wykonywanie zadań zgodnie z art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, w szczególności: prowadzenie poradnictwa i edukacji, wsparcia oraz aktywizacji rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.W tym celu asystent rodziny m. in. będzie:a) diagnozował sytuację rodziny,b) opracowywał i realizował plan pracy z rodziną,c) współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy, itp.,d) pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo- wychowawczych,e) pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,f) merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,g) pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,h) motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny,i) pomagał w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,j) pomagał w rozwiązywaniu problemów psychologicznych w rodzinie,k) pomagał i motywował w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy,l) prowadził dokumentację dotyczącą pracy z rodziną, w tym sprawozdania z realizacji i metod pracy,m) inne zadania określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Praca na umowę o pracę w godz. 7-22 w systemie zadaniowym na terenie gminy Dygowo.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dygowie - 2017-11-20 - Dygowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

bieżąca obsługa klienta, wprowadzanie zamówień, analiza stanów magazynowych oraz wysyłek, fakturowanie, bieżąca współpraca z innymi działami
FULL JOB POLSKA sp. z o.o. s.k. - 2016-01-26 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT W DZIALE KADR I PŁAC - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 200 PLN

Bieżąca obsługa kadrowa pracowników. Ewidencja nieobecności. Prowadzenie akt osobowych. Nadzór nad terminowowścią badań. Przygotowanie umów/dokumentów kadrowych.
ALPLA NDM Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 2 774,96 PLN

Prace biurowe, prowadenie księgi przychodów i rozchodów oraz prowadzenie płatnika.
EL TEL K.M. Jarosz spółka jawna - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 900 PLN

Praca pod nadzorem projektanta, rozrysowywanie projektów, pisanie zestawień materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

księgowanie dokumentów źródłowych w programie księgowym, prowadzenie dokumentacji podatkowej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT MECHANIKA - 997,4 PLN

podstawowa znajomość obsługi samochodów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Parznice (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Złotoryja (dolnośląskie)

ASYSTENT DIETETYKA I SPECJALISTY MEDYCYNY NATURALNEJ - od 1 050 PLN

zadania asystenta: wypisywanie / drukowanie zaleceń specjalisty, wyjaśnianie opisanych zaleceńprzekazywanie podstawowych informacji o ustalonej diecie i przygotowywaniu posiłków,wymagania: osoba komunikatywna i czująca się dobrze wśród ludzi, zainteresowana pracą w sektorze zdrowia
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

przygotowanie i organizacja dokumentów biurowych, kontakt z klientem międzynarodowym
F.H.U. Z. KWIECIŃSKI , P. CIEMPKA - 2017-08-25 - Ogrodzieniec (śląskie)

ASYSTENT SERWISANTA DPP ALG - od 1 750 PLN

pomoc przy montażu sprzętu
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wągrowiec (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 200 PLN

Obowiązki nauczyciela, w tym prowadzenie zajęć fizyki, dokumentacji przebiegu nauczania
Społeczna Szkoła Podstawowa w Restarzewie - 2017-05-22 - Restarzew Cmentarny (łódzkie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - do 12 PLN

zlecone czynności biurowe w zakresie administracji biurowej oraz obsługi sekretariatu
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. - 2016-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. LOGISTYKI - od 12 PLN

Bieżąca obsługa klientów firmy (e-mailowa i telefoniczna). Wprowadzanie zleceń na transport do systemu. Wyliczanie kosztorysów. Przyjmowanie reklamacji.
kontakt przez OHP - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA DIETETYKA (12/12) - od 1 850 PLN

osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. FINANSOWANIA POZABUDŻETOWEGO - od 1 850 PLN

Monitorowanie stanu realizacji uchwalonej przez Radę Miasta strategii rozwoju Gminy oraz strategicznych programów rozwoju gospodarczego Gminy, a także dokonywanie w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta - ewaluacji wpływu zrealizowanych zadań na osiągnięcie ustalonych w nich celów i opracowywanie projektów ich aktualizacji, wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, zadań Gminy związanych z współudziałem w opracowywaniu programów rozwojowych o zasięgu gminnym, ponadgminnym, regionalnym lub krajowym, określonych w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,opracowywanie projektów aktów prawnych organów Gminy w sprawie operacyjnych programów rozwoju gospodarczego Gminy, zawierających propozycje priorytetów inwestycji komunalnych i rozwiązań organizacyjno-prawnych służących temu rozwojowi, współdziałanie z Biurem Informacji i Promocji Miasta w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych i programowych o zasięgu gminnym i ponadgminnym, określających działania organów Gminy w zakresie: a) rozwoju aktywności gospodarczej, innowacji i przedsiębiorczości, w szczególności w zakresie współpracy sektora prywatnego, sfery naukowo-badawczej oraz sektora publicznego; b) informacji o możliwościach inwestowania lub podjęcia działalności gospodarczej na terenie Gminy,opracowywanie wieloletnich prognoz, analiz oraz projektów programów niezbędnych w procesie aplikowania o środki pomocowe,prowadzenie postępowań w sprawie pozyskania przez Gminę dotacji oraz innych środków pomocowych na dofinansowanie projektów służących realizacji zadań publicznych Gminy, w tym:a) przygotowywanie stosownych projektów aktów prawnych organów Gminy, b) sporządzanie stosownych wniosków o dofinansowanie, kierowanych do instytucji udzielających pomocy, w oparciu o dokumentację przedłożoną przez komórki organizacyjne merytorycznie odpowiedzialne za realizację zadań, które mają zostać objęte dofinansowaniem, c) przygotowanie, gromadzenie i przedkładanie instytucjom udzielającym pomocy dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów o dofinansowanie projektów, d) zbieranie danych o planowanych i realizowanych projektach; e) sporządzanie oceny oraz propozycji selekcji, ustalenia wagi i kolejności realizacji planowanych projektów; f) prognozowanie i monitorowanie zaangażowania środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w budżecie Gminy,wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, czynności w zakresie zarządzania realizowanymi przez Gminę projektami, dofinansowanymi w ramach środków pomocowych pozyskanych w ramach postępowań, o których mowa w pkt. 6,opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego objętego zadaniami Wydziału Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami,wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta, a w szczególności pozyskiwanie środków finansowych i pomocy materialnej dla działań w zakresie usuwania zniszczeń i innych skutków utrudniających rozwój miasta.
Urząd Miasta - 2016-06-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

księgowanie, KPiR, pełna księgowość, dekretacja faktur, księgowanie wyciągów bankowych, obsługa programu Płatnik, Rachmistrz, Rewizor, sporządzanie i księgowanie list płac, sprawdzanie rejestrów VAT
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA - 54 - od 2 000 PLN

obsługa bieżąca klienta, wykonywanie powierzonych obowiązków, dbanie o wizerunek firmy
CENTRUM KREDYTOWO-UBEZPIECZENIOWE ANNA DREJ - 2017-01-10 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług, wykształcenie średnie, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, obsługa komputera, komunikatywność, dobra organizacja pracy.Kontakt e-mail z dopiskiem "Leżajsk".
Poczta Polska S.A. Region Sieci w Rzeszowie - 2016-11-17 - Leżajsk (podkarpackie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - od 14 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku indyjskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA OKIEN - 2 100 - 3 000 PLN

Obsługa salonu sprzedaży okien, obsługa klienta. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie w sprzedaży okien min. rok, znajomość obsługi komputera. Praca od 01.03.2018 w godz 9-17.
FPHU Progress Marek Adamczyk - 2018-01-18 - Mysłowice (śląskie)

STOLARZ - do 2 500 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich
"Stybowski" Zakład Stolarski Stybowski Jacek Wikielec - 2016-08-22 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ - 2 500 - 3 000 PLN

Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, księgowanie dokumentów
Anna Woźniczko 1) Biuro Rachunkowe "PLUS - MINUS" 2) Kwiaciarnia "FINEZJA" - 2018-08-16 - Pomiechówek (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kluczbork (opolskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - od 950 PLN

Odpowiedzialność za współpracę mięzy prezesem, a klientami i kontrahentami firmy. Redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi oraz angielskim. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Praca 10 godzin w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10.
MICHAL-PD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)