ASYSTENT RODZINY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: 1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Data publikacji: 2018-06-04

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat od 5% do 20%

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Pedagogika, psychologia, socjologia,nauki o rodzinie lub praca socjaln

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyslne przestępstwo skarbowe, osoba jest obywatelem polskim i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzsta z pełni praw publicznych.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Data dodania oferty pracy: 04.06.2018

Oferta pracy ważna do: 15.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT GŁÓWNEGO HANDLOWCA 4I - od 2 000 PLN

znajomość języka angielskiego, staż około roku na podobnym stanowisku, orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie wyższe
Pomona Company LTD. Sp.z o.o., Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-02 - Żyrardów (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 488,33 PLN

prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, wystawianie faktur, korekta faktur
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY SANITARNEJ - od 2 000 PLN

Projektowanie instalacji sanitarnych
Biuro Usług Budowlanych "F.A.-BUD" Frątczak Andrzej - 2017-04-05 - Koło (wielkopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 057 PLN

Prowadzenie dokumentacji, planowanie tras, kontakt z klientem w kraju i zagranicą. Umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące.
ATM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-13 - Dolaszewo (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Opracowywanie dokumentacji technologicznej w tym: opisów technicznych, bilansów masowych i cieplnych, schematów PFD oraz P&ID, list rurociągów itp.Wykonywanie obliczeń procesowych związanych z wymianą ciepła, masy itp.Obliczenia i dobór urządzeń procesowych (pompy, zawory bezpieczeństwa itp.).Opracowywanie klasyfikacji stref zagrożenia wybuchem.Współpraca z branżą mechaniczną, elektryczno-pomiarową, orurowania, budowlaną, ppoż.Dokonywanie inwentaryzacji instalacji, wizji lokalnych w terenie.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem projektu do wysyłki do klienta.
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 700 PLN

Organizacja i wsparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotkań z kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby zarządu, bezpośredni kontakt z klientami z Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY (NR 7759) - od 2 100 PLN

projektowanie, nadzór nad pracownikami budowlanymi, tłumaczenie dokumentów
RODŹKO DEWELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT W BIURZE OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI - od 1 850 PLN

- Prace biurowe,- Kontakt z Klientem,- Wprowadzanie ofert do sustemu,Osoby zaiteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: biuro (at) czyzewska.com.pl
CZYŻEWSKA NIERUCHOMOŚCI MARZENA CZYŻEWSKA - 2016-07-21 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT DS. KADR - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, ewidencjonowanie i archiwizacja akt, zarządzanie korespondencją, obsługa programu kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, umiejętność pracy w zespole, znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: wystawianie dolumentów wz, faktur sprzedaży, przyjmowanie kontarhentów, asystowanie w przygotowaniu ofert, zamówień, raportów, danych i wniosków. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) kingstal.eu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KINGSTAL PRECYZYJNA OBRÓBKA METALI SYLWIA BULENDA - 2018-06-29 - Świerklany Górne (śląskie)

ASYSTENT. DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

Prace administracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Współpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta. Przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży.
XIN DA Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 000 PLN

Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetów do zabiegów, prowadzenie dokumentacji medycznej oraz rejestrowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA W DZIALE WSPIERANIA BIZNESU (NR 4077) - od 2 100 PLN

• porządkowanie dokumentacji klientów; • opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi;• wprowadzanie danych do komputera;• kontakt z klientami (przeważnie telefoniczny i mailowy);• odbieranie dokumentów od klientów (także w siedzibach ich firm);• załatwianie spraw służbowych w urzędach;• pomoc w kompletowaniu dokumentacji klientów wg wytycznych;• inne prace asystenckie w biurze i poza nim, związane z rozwijanymi usługami Działu Wspierania Biznesu;• dbanie o porządek na stanowisku pracy;
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom
Ośrodek Pomocy Społecznej Cybinka - 2016-03-03 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, organizowanie sieci sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU PRAWNEGO - do 2 000 PLN

- wsparcie administracyjne zespołu prawnego,- zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji,- wyjazdy do sądów, urzędów i innych instytucji,- skanowanie, kserowanie, archiwizacja dokumentów i praca w archiwum.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 100 PLN

Asystent do spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wieliczka (małopolskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 1 850 PLN

obsługa koparko-ładowarki,wykonywanie ziemnych prac budowlanych przy budowie obiektów naziemnych i podziemnych,wykonywanie wykopów
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łęczna (lubelskie)

KASJER - od 1 850 PLN

kasjer, sprzedawca,
kontakt przez OHP - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC - od 2 300 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTÓW KADROWYCH
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-04-28 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

Wprowadzenie dokumentacji księgowych, rozliczanie księgi przychodu i rozchodu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA ( PO WER ) - 997,4 PLN

staż - nauka rejestracji pacjentów, zakładanie kartotek w tym w programie komputerowym i rejestracja w systemie Ewuś, przygotowanie pacjenta do zabiegu, asystowanie lekarzowi podczas zabiegu, odkażanie stanowiska po zabiegu, nauka obsługi autoklawu, pakietowania narzędzi, nauka zarabiania mas wyciskowych, nauka przyżądzania płynów dezynfekcyjnych, zapisywanie pacjentów na następne wizyty, samodzielna umiejętność sterylizacji i dezynfekcji poszczególnych narzędzi, Komputer: ilość godzin 1,Czynniki biologiczne: HBV, HCV,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilogicznych,
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - 997,4 PLN

kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych, praca na systemach wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wolica (świętokrzyskie)

KIEROWCA NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie zaspołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2015-12-21 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT INSTRUKTORA - do 12 PLN

Wykształcenie: wyższe, kierunek: pedagogika, mechanika lub robotyka; znajomość j. angielskiego na poziomie B2; mile widziany kurs wychowawcy kolonijnego; Prowadzenie zajęć dla dzieci w okresie ferii (15.02-26.02.) z możliwością dalszej współpracy; zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu półkolonii dla dzieci w Katowicach i Gliwicach; pomoc w przygotowywaniu zajęć; nadzorowanie przebiegu zajęć i pracy dzieci; organizowanie gier i zabaw dla najmłodszych; umowa zlecenie 12zł/h;
Fabryka Naukowców Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT FOTOGRAFA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Pokrzywnica (mazowieckie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - od 15 PLN

odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku nepalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO - od 2 700 PLN

Obsługa klientów oraz interesantów, odpowiadanie na zapytania, przekierowywanie do odpowiednich pracowników biura, pomoc w organizowaniu i przygotowywaniu planu pracy przełożonego, zarządzanie korespondencją firmową (wysyłka, odbiór), prace administracyjno-biurowe, organizacja spotkań, konferencji, kontrola i utrzymanie urządzeń biurowych w należytym stanie.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)