ASYSTENT INSPEKTORA DO SPRAW ROZLICZEŃ Ostróda oferta pracy Zakłady Budownictwa Mostowego- Inwestor Zastępczy Spółka Akcyjna
Stanowisko: ASYSTENT INSPEKTORA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 120 PLN
Zakres obowiązków: asystowanie w rozliczaniu inwestycji drogowo-mostowejwynagrodzenie 120 zł za dzień
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakłady Budownictwa Mostowego- Inwestor Zastępczy Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystowanie w rozliczaniu inwestycji drogowo-mostowejwynagrodzenie 120 zł za dzień
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 120 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa zlecenie - wynagrodzenie 120 zł za dzien
Nazwa stanowiska: ASYSTENT INSPEKTORA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 120 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sektorze budowlanym, bardzo dobra znajomość excela, znajomość programu NORMA , prawo jazdy
Nazwa pracodawcy:
Zakłady Budownictwa Mostowego- Inwestor Zastępczy Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 88, 03-215 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny 603 317 328 lub e mailowy na adres : agata.kusmider (at) zbm.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 88
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, obsługa klienta, wykładanie towaru, praca na hali
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Lublin (lubelskie)
asystentka zarządu, praca w sekretariacie, analizy ekonomicznegodz. pracy 8.00-16.00wynagrodzenie do uzgodnienia
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2018-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
organizowanie pracy biura, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań pracowników i właściciela, planowanie podróży służbowych, sporządzanie i rejestr korespondencji biura, organizacja dokumentów, obsługa sprzetu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wieluń (łódzkie)
Organizacja czasu pracy dyrektora, komunikacja pomiędzy działami firmy, koordynacja pracy, profesjonalne wsparcie, obsługa klientów i kontrahentów firmy, organizacja spotkań, przygotowywanie zestawień i analiz, prowadzenie kalendarza spotkań.
ACTIVE COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-27 - Okuniew (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Przystań (mazowieckie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z ustawą o systemie oświaty
Zespół Szkół Nr 1 - 2017-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wsparcie zespołu odpowiedzialnego za projekt wdrożenia programu SAP, przygotowywanie plików niezbędnych w procesie implementacji oprogramowania, opracowywanie niezbędnej dla projektu dokumentacji wdrożeniowej
Albea Poland Tubes Odział w Łubnej - 2016-02-03 - Baniocha (mazowieckie)
obsługa klientam, wystawianie dokumentów sorzedaży, obsługa programów i aplikacji firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
.
Party Serwis "Centrum" Jacek Zasada - 2017-11-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzenie, weryfikacja i aktualizacja danych w systemieusprawnianie pracy działuobsługa podstawowych programów biurowych (arkusz kalkulacyjny, baza danych, poczta elektroniczna)segregowanie i archiwizowanie danych zgodnie z obowiązującymi normamisporządzanie raportów i przygotowanie prezentacji multimedialnychStaż odbywać się będzie w Śródzmieściu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystentka stomatologiczna
Indywidualna Praktyka Lekarsko-Stomatologiczna DENTICOVER Jakub Wyczkowski - 2019-07-15 - Gryfice (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Salini Polska sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
staż dla osób do 30 r.ż - czynności związane z pracami działu księgowego
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Otwock (mazowieckie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Tychy (śląskie)
Asysta stomatologiczna. Praca w Brzesku NZOZ BLUEMED REMEDIUM, godziny pracy 8:00-20:00
Bożena Kępa - 2017-09-05 - Brzesko (małopolskie)
przygotowanie zestawień i prezentacji,kontakt z dostawcami,wykonywanie usług prac wspierających w procesie przygotowywania i realizacji zamówień
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-01-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie projektów ofert i umów, przygotowywanie spotkań, wyszukiwanie informacji o potencjalnych kontrahentach, odbieranie telefonów, sprawdzanie informacji i wiarygodności kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Piaseczno (mazowieckie)
dobra znajomość obsługi programów Word i Excel
PPiU CONCRET Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (śląskie)
prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych robót związanych z procesem projektowania, administrowanie dokumentacją proojektu, wykonywanie wizji lokalnych, kompletowanie dokumentacji projektowej
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowaniu potraw, dbanie o czystość,
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Tokarnia (małopolskie)
Realizacja zadań związanych z wydaniem dokumentu paszportowego w tym udzielenie informacji klientom.
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera; komuniktywność, samodzielność; zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza prezesa, sporządzanie pism, regulaminów, zestawień, obsługa osób wchodzących do firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gliwice (śląskie)
w zależności od kompetencji samodzielne księgowanie bądź czynności pomocnicze przy księgowaniu
KANCELARIA OBRACHUNKOWA PASSA S.C. Piotr Alfler, Adam Szymański - 2018-12-21 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie wsparcia Wychowawcom/ Rodzicom SOS w pełnieniu opieki zastępczej nad 4-6 dzieci i pomaganie we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci specjalistami.
STOWARZYSZENIE "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" - 2018-06-12 - Karlino (zachodniopomorskie)