ASYSTENT DYREKTORA Kraków oferta pracy MARCIN KLIMEK KLIMEK TRANSPORT SPEDYCJA

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Fakturowanie, korespondencja, kontakt z klientem na temat płatności, prowadzenie tras, zarządzanie trasami, czasem pracy kierowców i ich lokalizacji na GPS i wsparcie kierowców, uzupełnianie wniosków do urzędów.

Data publikacji: 2019-07-15

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: MARCIN KLIMEK KLIMEK TRANSPORT SPEDYCJA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
31-318 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Fakturowanie, korespondencja, kontakt z klientem na temat płatności, prowadzenie tras, zarządzanie trasami, czasem pracy kierowców i ich lokalizacji na GPS i wsparcie kierowców, uzupełnianie wniosków do urzędów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
czas pracy poniedziałek-piątek 8-16, dyżury w sobotę

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA

Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019

Data zakończenia pracy: 15.08.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - nie jest warunkiem koniecznym, doświadczenie jako asystent ponad rok, umiejętność fakturowania od 3 miesięcy, doświadczenia w logistyce jako dyspozytor od 3 miesięcy, znajomość zasad zatrudnienia cudzoziemców, znajomość języka ukraińskiego lub języka rosyjskiego na poziomie dobrym, doświadczenie w firmie transportowej przynajmniej 2 miesiące

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 15.07.2019

Oferta pracy ważna do: 01.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1e2903a78bc9bf2ac7399feae3ecad1

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - do 3 950 PLN

Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających prace wykwalifikowanego księgowego, zgodniez przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej; przyjmowania, gromadzenia i segregowania dokumentów pod względem ich rodzaju; weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów; wprowadza zadekretowane dowody księgowe do systemu finansowego; nanosi numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach rachunkowych; asystent do spraw księgowości sprawdza rachunki pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji oraz wyjaśniania; znajomość języków obcych ukraińskiego i rosyjskiego do współpracy z bezpośrednią obsługą klientówi kontrahentów firmy.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Bronisze (mazowieckie)

ASYSTENT PROKURATORA - od 3 300 PLN

wykonywanie bieżących czynności i nadzoru nad dochodzeniem, przeprowadzanie czynności procesowych: przesłuchanie świadka, zatrzymanie rzeczy i przeszukania, oględziny,samodzielne czynności administracyjne zw. z prowadzeniem i przygotowaniem i nadzorem post. przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania.
Prokuratura Okręgowa w Legnicy - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 2 000 PLN

praca przy dociepleniach budynków
Zakład Usług Budowlanych Jerzy Mazur - 2017-04-14 - Sięciaszka Pierwsza (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

opieka nad dziećmi w czasie zabaw, spacerów i wycieczek, porządkowanie sali
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Pruchna (śląskie)

KSIĘGOWY DS. NALEŻNOŚCI - od 2 900 PLN

Dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont Prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta Wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy Identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób Generowanie faktur / wyciągów bankowych / raportów zgodnie z procedurami operacyjnymi Prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych (Open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs) Zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach poprzez telefon i pocztę elektroniczną Rozliczanie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności Wykonywanie innych, dodatkowych obowiązków o charakterze epizodycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

wg zakresu obowiązków - art. 155 par. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. z 2018 r. poz. 23)
Sąd Rejonowy w Człuchowie - 2018-01-23 - Człuchów (pomorskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 000 PLN

- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Katowice (śląskie)

PORTIER - do 2 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; samodzielność w wykonywaniu swoich obowiązków służbowych oraz dobra organizacja pracy; umiejętność współpracy z innymi osobami; komunikatywność; odpowiedzialność, sumienność, staranność i zaangażowanie, wysoka kultura osobista; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z ochroną mienia, dbałość o pozytywny wizerunek firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 2 360 PLN

Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze. asystent wykonuje zadania wyłącznie pod kierunkiem nauczyciela. 0,75 etatu, praca w godz. 8-14.Kontakt z pracodawcą: 71 798 69 26 lub sekretariat.zsp03 (at) wroclawskaedukacja.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 we Wrocław - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. LOGISTYKI WEWNĘTRZNEJ - od 2 250 PLN

•składanie zapotrzebowania wewnętrznego na komponenty produkcyjne•rozliczanie produkcji pod kątem zużycia surowców•prowadzenie ewidencji dostaw i rozchodów surowców i materiałów•zapewnienie optymalnego poziomu surowców i materiałów w ramach logistyki wewnętrznej•wydawanie surowców do produkcji i dostarczanie surowców na stanowiska pracy•tworzenie oraz optymalizacja standardów logistyki wewnętrznej •udział w kontroli procesu dostaw
PZ CORMAY S.A. - 2019-01-11 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS. ZARZĄDZANIA FLOTĄ - od 2 100 PLN

Oferta pracy z kandydatem wskazanym przez pracodawcęZgodnie ze stanowiskiem (prace biurowe związane ze spedycją)I zmiana
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Nowina (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 2 000 PLN

Bieżąca obsługa sekretariatu Spółki,ewidencja korespondencji, faktur kosztowych i sprzedażowych itp.obsługa gości Spółki,wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez przełożonego.
DIGICOS-ERPOL Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA(NR 7110)) - od 925 PLN

zatrudnienie na 1/2 etatu, umowa o pracę/zleceniepraca praca w wybrane dni tygodnia:- poniedziałek: 14-20- wtorek: 14-20- sobota 8-14, z możliwością przejścia na pełen etat
PRAKTYKA LEKARSKO - DENTYSTYCZNA KLONKO - DENT KLONKOWSKA ANNA - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TAPICER - od 4 500 PLN

wykonywanie tapicerki meblowej, mebli tapicerowanych
DGMeble s.c. DZIURZYŃSKI Michał, Dziurzyński Grzegorz - 2019-07-19 - Jasień (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 23 PLN

rozkładanie i kompletacja towaru
FARUTEX SP Z O.O. - 2018-06-19 - Modlnica (małopolskie)

ASYSTENTKA - do 1 850 PLN

Praca biurowa, przygotowanie ofert, kalkulowanie ubezpieczeń, telefonowanie, spotkania z klientami, prowadzenie archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji biurowej fundacji, obsługa beneficjentów fundacji, prowadzenie profilu społecznościowego i strony www fundacji, obsługa poczty, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

Obowiązki związane z zawodem zgodnie z art 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-22 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 300 PLN

częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH I ADMINISTRACJI - od 2 800 PLN

Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-18 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA / DORADCA KLIENTA - od 2 250 PLN

sprzedaż, doradztwo przy zakupie, przyjmowanie towaru, ewidencjonowanie sprzedaży - raporty, przymowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Wieluń (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 700 PLN

realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, obsługa klientów na powioerzonym terenie, sporządzanie ofert, dbanie o wizerunek i portfolio firmy w punktach sprzedaży, raportowanie bieżących wyników, pomiary okien u klienta
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-04-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT MONTERA - od 2 100 PLN

• Pomoc montera w wykonywaniu prac remontowo- montażowych i spawalniczych remontowanych/montowanych urządzeń• Realizacja prac zleconych przez kierownika lub brygadzistkę• Prowadzenie samochodu służbowego Spółki (w przypadkach koniecznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)