ASYSTENT DO SPRAW SZKOLEŃ Kłodzko oferta pracy AGENCJA USŁUG OŚWIATOWYCH "OMNIBUS" Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wysyłanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: AGENCJA USŁUG OŚWIATOWYCH "OMNIBUS" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 1, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wysyłanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: AGENCJA USŁUG OŚWIATOWYCH "OMNIBUS" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Kościuszki 1, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 07.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc na kuchni. Praca w systemie dwa dni pracy dwa dni wolne. Praca w systemie dwa dni pracy, dwa dni wolne, wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym.
Trio Kia Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Opole (opolskie)
SZCZEGÓŁOWE ZADANIA OKREŚLA ART. 15 USTAWY Z DNIA 9 CZERWCA 2011R O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w LUBENI - 2018-02-07 - Lubenia (podkarpackie)
`
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie terenów firmy.
Anklar Sp.z o.o. - 2017-07-31 - Gdynia (pomorskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych wprogramie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów ikosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Ustka (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-04-16 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe; komunikatywność, otwartość w relacjach z innymi doświadczenie na podobnym stanowisku, współpraca w zapole, wsparcie w koordynacji realizowanych przez firmę projektów oraz kontakty z klientami polskimi i zagranicznymi; zakres obowiązków; bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie biura i spraw administracyjno-organizacyjnych, obsługa dokumentacji kadrowej oraz księgowej; jedna miejsce pracy: Knurów;
INDEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Knurów (śląskie)
praca w gabinecie stomatologicznym - asystowanie lekarzowi dentyście
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRZYCHODNIA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Kościerzyna (pomorskie)
wg stanowiska
STACJA PALIW "FULMAX" GĄSOWSCY Spółka Jawna - 2016-04-06 - Łapy (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Łyse (mazowieckie)
Dla naszego klienta z Wrześni poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Zarządu/Sekretarka Obowiązki: bieżące wsparcie ZARZĄDU oraz Dyrekcji zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie wizyt z kontrahentami, prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim (mile widziany francuski) odpowiedzialność za korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa spotkań biznesowych oraz telefoniczna obsługa klientów firmy, wsparcie administracyjne, opracowywanie raportów i zestawień, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów związanych z podróżami służbowymi, tłumaczenia w języku angielskim bieżąca obsługa sekretariatu, kontakty z klientami, interesantami oraz spółkami zagranicznymi.
Indigo Plus Doradztwo Personalne - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; opisywanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
pomoc w pracy lekarza weterynarii, administrowanie recepcją weterynaryjną
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Jaworzno (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów , aktywne pozyskiwanie klientów, przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2016-09-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Efektywna sprzedaż produktów na rynkach europejskich, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży i wsparcie klientapraca na jedną zmianę od 8.00do 16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)
Kontakt telefoniczny (telemarketing). Porządkowanie bazy danych. Archiwizowanie kontaktów w systemie. Pomoc w przygotowywaniu ofert.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie robót w zakresie ustalonym przez Kierownika Budowy - nadzorowanie i pomoc nad realizacją robót elektrycznych zgodnie z założeniami projektu - koordynowanie i podział robót na powierzonym zadaniu - analiza dokumentacji technicznej i projektowej - rozliczanie wykonanej inwestycji rozliczenia ilościowe, obmiary - bieżące raportowanie wykonywanych zadań
BARBARA Sp. z o. o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maile od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych z: hardware, software i sieci;• Kompleksowa obsługa klientów;• Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie raportowania;• Analizowanie i odpowiadanie na najczęściej zgłaszane zapytania;• Współpraca z działem IT.Miejsce wykonywania pracy - Kraków lub Katowice
LEASINGTEAM Sp.z o.o. - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze st.
Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 2015-12-17 - Dunkowa (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Wietnamu, redagowanie umów dla wietnamskich kontrahentów, wspomaganie pracy prezesa, przyjmowanie delegacji z Wietnamu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-11; 11-13
FAXUCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Nadarzyn (mazowieckie)
zarządzanie sklepem z artykułami budowlanymi i wyposażeniem sanitarnym, zarządzanie zespołem (10 os.)
"GAWAX" Martyna Gawryszewska - 2018-07-18 - Strzegowo (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER);Wykształcenie: średnie; średniozaawansowana znajomość języka angielskiego; komunikatywność; umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; obsługa sekretariatu; kontkat z klientem; obieg dokumentów; prowadzenie ewidencji pocztowej; sporządzanie projektów pism; przygotowywanie nieskomplikowanych analiz prawnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gliwice (śląskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i przygotowanie owoców do sprzedaży, prace porządkowe, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Koziegłowy (mazowieckie)
opracowanie i wycena projektów instalacji, nadzór nad wykonywaniem instalacji, pomiary
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Witnica (lubuskie)